Woon je in nederland of belgie? Ik zou niet eens weten of mijn huisarts dat doet. Echt met een buisje bloed of met een vingerprik?
Ik krijg enoooorme testdrang van jullie! En ik moet nog op mijn ei wachten, hopelijk morgen Vandaag wel de overige bloeduitslagen gekregen via de post, en die waren ook niet geweldig. Schildklier waardes vielen mij heel erg mee (wel verhoogd, maar lijkt mij nog redelijk oke), maar FSH, LH en prolactine zijn verhoogd Ook oestradiol was ook best hoog op cd3 (toen ik geprikt ben) zo ver ik er verstand van heb natuurlijk! Ben benieuwd wat de arts er van zegt volgende week! En nu gaat deze maand mijn ei ook nog eens anders dan anders, veel minder vruchtbaarslijm dan normaal (tmi) en volgens premom was mijn piek gister bij 0.52. Hopelijk was dit een oefening en springt hij wel als nog binnenkort
Ik heb de easy@home en de k2v5 net gedaan en ik zie de vaagst⁸e lijntjes OOIT opkomen ik snap het als je ze niet ziet hoor Edit: op de donkere (3e) foto zie je het beter
Ik ga dood. Vriendlief thuis. Zet zn schoenen neer naast de schoenen waar ik de tekening in gedaan had. Hij ziet het niet hahaha. Inmiddels zitten we te eten
Ik zie op alle 3 helaas niks. Maar als jij ze zelf wel ziet dan zullen ze er echt wel staan. Hopelijk lopen ze mooi op! Die laatste foto zou ik trouwens niet vanuit gaan. Ja, daar zie ik een streepje op. Maar ik heb dat zovaak uitgeprobeerd omdat ik dat vaker las en ik zie op negatieve testen op die manier vaak nog een streepje.
Dankje voor je reactie ik zie zelf zelfs op die negatieve/donkere foto's meestal niks en hier zie ik het zelf wel. Maargoed morgen gewoon weer testen en hopelijk ziet iedereen het dan haha