Ligt een beetje lastig. Mijn man wil namelijk absoluut niet nog een kindje. Maar we doen het ook niet compleet veilig. Komt er dus op neer dat ik elke maand hoop dat er kans is op een ongelukje. Maar wil mijn man niet op de kast jagen met testen. Anders wil hij straks alleen nog met condoom. Ja ik weet het niet helemaal eerlijk vanuit mijn kant, maarja hij weet zelf ook dat hij niet veilig bezig is.. dus ik hoop gewoon lekker op een kadotje
Oke van beiden kanten dus onveilig bezig. Ik kan er zelf met mijn verstand niet bij dat je zwanger wil worden van een man die absoluut niet nog een kindje wil. Communicatie is the key. Waarom doet hij het dan niet helemaal veilig? Wat bedoel je met niet compleet veilig? En dan nog zou ik nu testen.
Voor t zingen de kerk uit. En dan vaak probeert hij het tussendoor tegen te houden enz. En dan weer door. Dus erg onveilig. Communicatie op dat punt is ver te zoeken. Hij zegt hij wil niet, maar hij weet ook dondersgoed waar hij mee bezig is he. Hij weet waar babies vandaan komen. En hij weet ook hoe graag ik het wel wil. En, hij weet waar de condooms liggen. Dus.
Ja ik weet ook niet wat ik er verder van vind en op moet zeggen. Maar qua testen zie ik geen verschil.
Haha dat mag! Snap ik ook echt wel. Het is een appart gebeuren haha! Nee alsnog word testen hem niet, wacht nog 2 daagjes af. Mocht ik dan nog niet ongesteld zijn ga ik misschien testen
Oke succes. En als je zwanger zou zijn, wanneer zou je het dan tegen hem vertellen? En wat als hij negatief reageert en zo blijft? Lijkt me erg lastig al doet hij het natuurlijk ook niet veilig. Ik vind dit een moeilijke, want in de meeste situaties die ik lees gebruikt de vrouw express geen pil oid en luist haar man er zo in. Maar jullie doen het samen onveilig dus dat is totaal anders. (Al is echt voor het zingen de kerk uit in de meeste gevallen wel betrouwbaar, er zitten geen spermacellen in voorvocht als je het niet 2 keer achter elkaar doet of als je man zich van tevoren niet heeft afgetrokken ofzo) maar ik zou dat niet als anticonceptie gebruiken, al doen veel stellen dat wel.
Zitten jullie allemaal in de app? Het is zo rustig hier. Ik wil ook wel in een app, maar ik zie meer in een uitgerekende datum app. Een nod app valt zo uit elkaar lijkt me? Als de ene zwanger is en de andere een jaar later pas ofzo. Hoe denken jullie daarover?
Ja dat denk ik ergens ook wel maar dan is er ook geen man overboord. Beginnen we met de uitgerekend groep weer opnieuw. En met wie je contact wil houden hou je contact
Gefeliciteerd @Madson Wat een mooie oploop! Hier weer negatief dus einde verhaal. Hopelijk volgt er nog veel roze op de lijst!!
Nod lijst 1 t/m 15 December ❤1 December (3) Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8 Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - ronde 5 Vivonne - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 2 December (4) Bonneil - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MA Krisje123 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Joy94 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Madson - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 3 December (3) Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ronde 13 Kretacorry - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 Nummer4 - 41 jaar - 3e kindje - (?? 3j) 4 December (4) Brigiejjj - 32 jaar- 2e kindje - 4e ronde Es19933 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde IsabelD - 2e kindje - ronde 18 sophiejacoba - 27 jaar - 3e kindje - 4e ronde 5 December (1) Jackieliv - 31 jaar - 3e kindje, 2e stil geboren 29 mei bij 22w - ronde 4 6 December (1) Melissert - 31 jaar - 1e kindje - 2e ronde natuurlijk 7 December (3) Enschede9072 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 (mk in ronde 1) XRose - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Augustus2019 - 3de kindje - 1ste ronde na vmk 8 December (1) Lvs88 - 34 jaar - 2de kindje - ronde 1 na mk 9 December (6) Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 19 (5e na medische afbreking) Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 11 Kleinkuikentje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 Joylynn - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Lenteisfijn - 32 jaar - 2e kindje - ronde 9 Lieke2022 - 29 jaar- 1e kindje - ronde 15 10 December (1) Maudje123 - 46 jaar - 3e kindje - ronde 31 11 December (1) Kiekieboe - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 (na mk) 12 December (1) SarinaS - 34 jaar - 3e kindje (1ste met huidige partner) - ronde 3 13 December (2) Babywishh - 2e kindje - ronde 18 (ronde 14 na afbreking) Nour98 - 1e kindje - ronde 7 14 December (1) Mom86 - 36 jaar - 5e kindje (1e met huidige partner) - ronde 7 15 December (1) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 18 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (32) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (23) Zwanger (1) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Maar ben je dan niet bang dat je relatie hierdoor kapot kan gaan? Ik zou mij er toch niet prettig bij voelen... Een kindje krijg je samen (dus je bent er beiden bij als je onveilige seks hebt, dus daar heb je gelijk in), maar het is toch ook wel fijn als je er beiden blij mee bent.
Eens.. een kindje heeft zoveel impact op je relatie en het maakt daarbij denk ik niet zoveel uit of het je tweede bijv is.
Oh mijn god!!! Ik had opeens zo'n testdrang. Morgen is mijn NOD en had natuurlijk bedacht zaterdag pas te testen.