Wat is de beredenering om ovitrelle te geven in verband met miskramen? Dacht dat ovitrelle na een dag of 10-11 weer uit je lichaam is. Dit streepje lijkt mij eigen hcg. De predictor is in ieder geval een betrouwbare test Wanneer ga je weer testen? Voorzichtig gefeliciteerd in ieder geval!
Dankjewel! Ik woon in het buitenland. Ik heb twee miskramen gehad. Bij beide was ik pas zwanger na 10-11 maanden. De gynaecoloog hier heeft een HSG gedaan bij mij en kwam tot de conclusie dat ik een hartvormige baarmoeder heb. Ik zit nu 6 maanden na mijn laatste miskraam vandaar dat hij clomid wou proberen. Mijn eisprong was telkens rond dag 20-21. Het loopt hier heel anders dan in Nederland. Maar ik ben blij met de uitkomst dat ik al met de eerste ronde clomid zwanger ben. Hopen dat het goed afloopt!! Ik denk dat ik over twee dagen weer ga testen.
Goede morgen! Mijn man en ik hebben beiden t zelfde gedroomd. Ik was zwanger. Dus ik deed een test. Maar nog steeds geen duidelijke lijntjes op de sensitest early en action early. En nu??? Gaat dit mis? Of? Ik snap er niets van
Wat fijn allemaal streepjes op de testen. Hopelijk lopen ze allemaal mooi op Ik heb niet meer getest, temp is gedaald naar 36.4, nu wachten tot het doorbreekt en dan op naar ronde teveel...
Oow clomid, je schreef in je eerdere berichtje ovitrelle Wat fijn zeg, de eerste ronde en daarmee gelijk zwanger! Wel toevallig bij mij hebben ze al meermaals gezegd dat ik een hartvormige baarmoeder heb, maar dat dat geen probleem zou zijn. Ondertussen hier ook steeds lang wachten op een positieve test en beide keren ging het mis (al was de tweede keer zeker aanleg en de eerste keer waarschijnlijk ook). Zegt jouw gyn dat een hartvormige baarmoeder ook een belemmering is?
100 mg clomid 5 dagen en daarna ovitrelle op dag 11 van mijn cyclus. Nee het was niet per see een belemmering, maar hij zei wel dat als ik een derde miskraam krijg dat hij er iets aan wil doen. Ik heb vandaag weer een positieve test dus ik neem aan dat het geen ovitrelle meer is!! Zo spannend. Ik heb trouwens ook al genetische testen etc gedaan. Dat was allemaal goed. Heb jij deze maand al getest? Of wacht je tot nod? Hopen dat het bij jou ook raak is!
Nod lijst 1 t/m 15 December ❤1 December (3) Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8 Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - ronde 5 Vivonne - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 2 December (4) Bonneil - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MA Krisje123 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Joy94 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Madson - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 3 December (3) Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ronde 13 Kretacorry - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 Nummer4 - 41 jaar - 3e kindje - (?? 3j) 4 December (4) Brigiejjj - 32 jaar- 2e kindje - 4e ronde Es19933 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde IsabelD - 2e kindje - ronde 18 sophiejacoba - 27 jaar - 3e kindje - 4e ronde 5 December (1) Jackieliv - 31 jaar - 3e kindje, 2e stil geboren 29 mei bij 22w - ronde 4 6 December (1) Melissert - 31 jaar - 1e kindje - 2e ronde natuurlijk 7 December (3) Enschede9072 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 (mk in ronde 1) XRose - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Augustus2019 - 3de kindje - 1ste ronde na vmk 8 December (1) Lvs88 - 34 jaar - 2de kindje - ronde 1 na mk 9 December (5) Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 11 Kleinkuikentje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 Joylynn - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Lenteisfijn - 32 jaar - 2e kindje - ronde 9 Lieke2022 - 29 jaar- 1e kindje - ronde 15 10 December (1) Maudje123 - 46 jaar - 3e kindje - ronde 31 11 December (2) Kiekieboe - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 (na mk) Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 19 (5e na medische afbreking) Nono - 41 jaar, 3e kindje - ronde 6 12 December (1) SarinaS - 34 jaar - 3e kindje (1ste met huidige partner) - ronde 3 13 December (2) Babywishh - 2e kindje - ronde 18 (ronde 14 na afbreking) Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 14 December (1) Mom86 - 36 jaar - 5e kindje (1e met huidige partner) - ronde 7 15 December (1) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 18 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (34) Wachten op eisprong (3) Wachtbankje (15) Zwanger (4) Ongesteld (12) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik zie het streepje van vandaag iets duidelijker dan dat van gisteren dus dat ziet er veelbelovend uit!