Hoi allemaal, ik sluit ook aan bij deze groep. Afgelopen weekend heb ik geloof ik mijn eisprong gehad. Ik krijg helaas nooit positieve ovulatietesten (ik denk dat ik een korte piek heb), maar mijn temp geeft wel duidelijk aan dat ik mijn eisprong heb gehad op zondag.
Bedankt! Bedoel je met de drie puntjes boven in op de site van Fertility Friend (op een computer gewoon). Ik ga even puzzelen... Liefs
Thanks! Ik heb hem nu in ieder geval in mijn handtekening gekregen. Maar er staat chart not updated. Ik zoek nog even verder in de error haha
@Maudje123 ik wou deze ronde ook geen ovu testen gebruiken. Maar las ergens dat ff naast temperatuur ook iets anders nodig heeft om ovu erin te zetten? Geen idee.. toen vond ik op vinted een een hele set aan sensitest voor een paar euro's. Ben toch maar begonnen met ovu testen vandaag. Ben echt een control freak, maar wil t proberen wat los te laten. Gelukkig laat ik mn rusthartslag met rust. Anders zou t mij meer stress bezorgen denk ik.
Ik vind het wachtbankje stom. Als ik mijn oude cyclus weer heb opgepakt zou mijn ovulatie 17 / 18 november geweest moeten zijn, maar ik heb nu al een week met vlagen een soort drukkend gevoel in mijn onderbuik. Dus al vóór de vermoedelijke ovulatie (vroeg ei?) maar ook erna (laat ei? Of toch vroeg ei wat nu lekker bevrucht d'r werk aan het doen is?). Of, nog steeds geen ovulatie en is heel deze ronde nu 'weggegooid'? Ik word gek van mezelf. Nog 10 dagen!
Hoeveel CD zit je nu? Als je nu nog geen ovulatie hebt gehad hoeft de ronde nog niet weggegooid te zijn, waarschijnlijk heb je dan gewoon een heel laat ei. En dat kan gewoon gebeuren! Maar ik heb altijd een week voor en een paar dagen na mijn ei buikpijn en gekke gevoelens in mijn onderbuik, dus waarschijnlijk is dat het gewoon!
hoi hoi, ben weer terug. Hoe is het hier met iedereen? Ik heb wel meegelezen de afgelopen weken, maar niet veel zelf gepost... Ondertussen CD9 dus vol in afwachting van mijn eitje, alleen gisteren en vandaag weer bruinverlies. Hopelijk wil dit niet zeggen dat mijn eitje nog later komt. Ik probeer nog te wachten met testen tot CD11 aangezien ik vorige maand op CD17 een eisprong had.
Ik schrijf hier vast mee bij de echo vanmorgen was mijn ei bijna 16 mm, dus de arts verwacht komend weekend mijn eisprong. Echter lijkt mijn ovulatietest al positief, dus ga het vast gezellig maken vanavond. Ik temperatuur ook.. is je temperatuur op 1 DPO hoger dan? Of pas op 2 DPO?
Zit nu op CD 19 / 18 (menstruatie begon laat op de avond). We gaan het merken. Alles is een anders dan voor mijn miskraam, daar moet ik aan wennen en rust in vinden. Als het echt een laat ei is, is er onvoldoende actie geweest voor een zwangerschaps. Maar eigenlijk denk ik gewoon dat wel normaal was. Ik ga proberen mijn rust te bewaren, hopen op geen menstruatie op 2 december en pas dan testen! Spannend!! Ik heb geen verstand van temperaturen .
Nod lijst 1 t/m 15 December ❤ 1 December Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8 Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - ronde 5 Vivonne - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 2 December Bonneil - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MA Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Joy94 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 December Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ronde 13 Kretacorry - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 4 December Brigiejjj - 32 jaar- 2e kindje - 4e ronde Es19933 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde IsabelD - 2e kindje - ronde 18 sophiejacoba - 27 jaar - 3e kindje - 4e ronde 5 December 6 December 7 December Enschede9072 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 (mk in ronde 1) Lieke2022 - 29 jaar- 1e kindje - ronde 15 XRose - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 8 December Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 Lvs88 - 34 jaar - 2de kindje - ronde 1 na mk 9 December Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 19 (5e na medische afbreking) Kiekieboe - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 (na mk) Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 11 Maudje123 - 46 jaar - 3e kindje - ronde 31 Kleinkuikentje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 10 December 11 December 12 December SarinaS - 34 jaar - 3e kindje (1ste met huidige partner) - ronde 3 13 December 14 December Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 Mom86 - 36 jaar - 5e kindje (1e met huidige partner) - ronde 7 15 December Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 18 Onbekend Augustus2019 - 3de kindje - 1ste ronde na vmk
Hi meiden! toch mezelf op de lijst gezet. Heel spannend dat wij toch nog voor een derde kindje gaan. De eerste is via de mmm gekomen en de 2e zonder. Hopelijk lukt dat nu ook Fijn om weer mee te kunnen kletsen met meiden die in t zelfde schuitje zitten!
Is sta nog niet op de lijst. Toch de knoop doorgehakt. Mijn man dan doen we drie verjaardagen in een.
Zodra je temperatuur de stijging inzet, is de eisprong geweest. Over het algemeen is je temperatuur vlak voor de eisprong zelfs wat lager dan normaal. Ik voel zelf vaak niks van mijn eisprong, dus zolang mijn temperatuur nog laag is, weet ik dat seks nog zin heeft.
Mijn ovulatietest is vandaag gelukkig wat donkerder, dus ik hoop morgen op dag 16 op knalpositieve test, of toch ten laatste op zaterdag (dag 17). Zijn er nog dames die telkens zo laat een positieve test hebben? Hopelijk verminderd het de kansen op een zwangerschap niet? Toen ik deze zomer zwanger werd had ik namelijk voor 1 keer op dag 15 al een positieve test.
Ik heb PCOS dus altijd laat een positieve test. Maar ik heb toch een dochter al. En ik word nu gevolgd met echo's en bloedprikken en had op CD26 gewoon een mooie eisprong gehad laatst.
Ja hoor met een positieve test op dag 16 of 17 zijn er geen problemen, ook wanneer je eisprong nog later is zou dat geen probleem moeten zijn. Zolang je lf maar lang genoeg is zodat je eitje voldoende tijd heeft om in te nestelen Hier had ik altijd een positieve test op dag 16 of 17. Afgelopen maanden met macapoeder op dag 14-15 een positieve test. Nu deze ronde nog geen positieve test op dag 16, hopelijk morgen
Nod lijst 1 t/m 15 December ❤ 1 December Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8 Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - ronde 5 Vivonne - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 2 December Bonneil - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MA Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Joy94 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 December Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ronde 13 Kretacorry - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 4 December Brigiejjj - 32 jaar- 2e kindje - 4e ronde Es19933 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde IsabelD - 2e kindje - ronde 18 sophiejacoba - 27 jaar - 3e kindje - 4e ronde 5 December 6 December 7 December Enschede9072 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 (mk in ronde 1) Lieke2022 - 29 jaar- 1e kindje - ronde 15 XRose - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 8 December Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 Lvs88 - 34 jaar - 2de kindje - ronde 1 na mk 9 December Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 19 (5e na medische afbreking) Kiekieboe - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 (na mk) Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 11 Maudje123 - 46 jaar - 3e kindje - ronde 31 Kleinkuikentje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 Joylynn - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 10 December 11 December 12 December SarinaS - 34 jaar - 3e kindje (1ste met huidige partner) - ronde 3 13 December 14 December Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 Mom86 - 36 jaar - 5e kindje (1e met huidige partner) - ronde 7 15 December Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 18 Onbekend Augustus2019 - 3de kindje - 1ste ronde na vmk[/QUOTE]