Ik heb vandaag, nog veel te vroeg, een ovulatietest gedaan. Wat te verwachten was dat er geen piek is. Die verwacht ik pas op 3 december. Wel zag ik een licht tuurstreepje en deze lijkt er eigenlijk altijd wel te zijn. Ben even benieuwd of dat een bekend iets is bij anderen.
- 1dpo: 36.7 Hoofdpijn, moe en stemmingswisselingen - 2dpo: 36.6 Kleine puistjes op mijn borst, gevoelige borsten, sneller geïrriteerd, moe - 3dpo: 36.7 Gevoelige borsten, trekkend gevoel in onderbuik, stemmingswisselingen, puistjes in nek en op de borst. - 4dpo: 37.1 gloeiende wangen, migraine, gevoelige borsten, puistjes, koude rillingen, romige afscheiding. - 5dpo: 36.8 grieperig gevoel, spierpijn, keelpijn, moe, gevoelige borsten, nekpijn, puistjes, futloos. - 6dpo: 37.1 spierpijn, keelpijn, moe, gevoelige borsten, slapeloosheid, winderig en rommelende darmen. - 7dpo: 37.4 trekkend gevoel in onderbuik, moe, meer plassen, koude voeten, rommelige darmen, het heel koud hebben. - 8 dpo: 37.3 slapeloosheid, afgelopen nacht vanaf 02.00 uur wakker gelegen tot in de ochtend. Koud hebben, erg moe, angstig, rommelende darmen, bekkenpijn, hunkerig, plopjes voelen in baarmoeder. Action test (normaal) een hele verre tuurstreep. Oplopende ovulatietesten. - 9 dpo: 37.0 steekjes in de baarmoeder thv de lies, honger, koud hebben en dan weer opvliegers, rommelende darmen. Action test gewoon, early en Kruidvat 2v5 alle drie een licht streepje! - 10 dpo: 37.3 strekkend gevoel in de baarmoeder, zere onderrug, rillingen, hoofdpijn (beetje grieperig) Action test geeft een iets duidelijkere tweede streepje.
Heel herkenbaar dit. In mijn omgeving - heel toevallig - meerdere mensen die rond dezelfde periode zijn uitgerekend als ik zou zijn. Ik gun het iedereen oprecht heel erg, maar het maakt wel dat ik extra met m’n neus op de feiten word gedrukt. Niks aan te doen, maar wel verdrietig. Dikke knuffel voor jou en ook @Lvs88 en iedereen die dat verlies heeft ervaren of de leegte van de (nog) onvervulde zwangerschapswens. @Noa23 Goede streep al! Gefeliciteerd! @Lunalitess Oh jee toch, heel veel beterschap! Ik was erg misselijk vandaag, beh. Kan niet van een zwangerschap zijn (5dpo), maar hopelijk geen beginnend griepje.
Ja dat klopt, omdat mijn cyclus nogal onregelmatig zijn. Heb ik een gemiddelde genomen uit mijn vorige cyclussen. Heb dmv ovulatietesten mijn eisprong achterhaald.
Hier inmiddels cyclusdag 26 en nog steeds geen positieve ovulatietest. Netjes elke dag rond het middaguur gedaan sinds dag 10 en weinig gedronken van tevoren, pfft. Ik ben het nu wel zat eigenlijk mogelijk komt ie helemaal niet meer of heb ik straks een cyclus van 40+ dagen, zo gek…
Dit zal 'm zo goed als zijn denk ik, testje van net (juist gedaan met werken ). Mss morgenvroeg nog nét iets donkerder! Ik ga dan alvast uit van eisprong op zondag en maandag 1DPO, toch?
Yesss we hebben het gistermiddag en vanochtend gezellig gemaakt. Woensdagavond en donderdagavond ook. Dus genoeg kansen zou je denken
Ai, dat is minder. Misschien dat je de ovulatie toch hebt gemist? Een vriendin van mij had dat ook (geen positieve test) en bleek daarna toch zwanger. Moet je het wel met de juiste dagen gezellig hebben gemaakt, natuurlijk. Hopelijk gaat je cyclus niet naar de 40+.
Ik weet even niet meer wie het vroeg over speciale dingen doen na de ovulatie om de innesteling te bevorderen, maar wat ik probeer te doen: baarmoeder ‘warm’ houden, door slapen met sokken en warme of kruidige dranken drinken. Als ik het niet vergeet: melatonine slikken omstreeks de innestelingstermijn.
Sinds een aantal dagen droom ik toch zo raar . Ik droom eigenlijk nooit en nou ineenkeer de gekste dingen. Vannacht deed iemand ananas bakken en allemaal stapeltjes ervan maken Hebben jullie dat ook zo dat raar dromen ?