Ik weet niet of ik je vraag helemaal goed begrijp. Melatonine, bedoel je? Je lichaam maakt het in principe aan. Maar dat kun je als supplement bij de drogist of apotheek kopen. Normaal gesproken voor als je hulp nodig hebt bij het in slaap komen. Dus voor mij een win
Hi , dat was ik maar idd baarmoeder warm houden! Ik probeer dat ook maar met dit koude weer is het beetje moeilijk.. Ik heb vaak een warme kruik maar ik heb op internet gelezen dat het soms averechts kan werken want dan kan de baarmoeder oververhit raken als het ware.. maar ik gebruik de warme kruik ook voornamelijk om mijn voeten warme te krijgen/houden. En is er een specifieke reden waarom jij melatonine neem rond innesteling periode? Melatonine is om te kunnen rusten en slapen, right? Dankjewel dat je hier nog op heb gereageerd! Ik ben best benieuwd over de melatonine!!
Ohhh spannend zeg!! Wanneer ga je weer testen? Hier regelmatig een menstruatie-achtig en zwaar gevoel de laatste dagen. Ben vandaag pas 6 DPO maar weet nog dat ik de vorige zwangerschappen ook vaak rond deze tijd het gevoel had dat het raak was. Durf het alleen nog niet te hopen, wie weet hou ik mezelf voor de gek Houdt iemand van jullie ook je hartslag bij met een fitbit of smartwatch? Mijn hartslag gaat altijd omhoog na mijn ovulatie en heb gelezen dat bij vrouwen die zwanger zijn de rusthartslag hoog blijft en vervolgens stijgt (wat logisch is natuurlijk).
Ik zie geen tweede streep, maar dat zegt natuurlijk nog niks. Het kan alle kanten op! Ik duim met je mee!!
Ik denk dat ik zie wat je bedoeld... Maar of dit dan effectief het begin is van een streep, durf ik niet zeggen M'n ogen zijn heel goed in die strepen te willen zien!
Vandaag opnieuw een piek (beetje vergelijkbaar met m'n test hier gisterenochtend). Hou ik toch vandaag aan als ovulatiedag? En morgen 1 dpo?
Meiden ik heb positief getest vanochtend!!! Streepje gister heb ik dus niet zelf ingebeeld. 9 dpo vandaag. Hopen dat het goed mag gaan verder. Spannend!
Ja, dat zou ook goed kunnen hoor. Als ik goed kijk zijn er wel enkele wat donkerder dan andere (maar niet knal), maar toevallig vandaag wel weer een donkere ertussen. Misschien nu bijna ovulatie, of anders twee weken terug. Geen idee van mijn NOD nu, we gaan het zien !