Inderdaad vréselijk... Ik had om de één of andere reden ook een erg goed gevoel bij deze maand, geen idee waarom? Misschien het idee dat het jaar afsluiten op deze manier zo mooi zou zijn ... Ben nog maar 5 DPO wat uiteraard duizend jaar te vroeg is om iets te merken/voelen en toch verlies ik al wat hoop... Zo stom
Nou echt he... Die hoop... Enerzijds wil je positief zijn en hoop hebben. Anderszijds wil je jezelf niet gek maken met valse hoop. Want teleurstelling is zo zwaar. Tegelijkertijd geef je de hoop al half op met 5 a 6dpo en ga je vervolgens tussen 10 en 14 dpo elke dag zitten testen, want wie weet wordt het nog positief. Om uiteindelijk stuk te gaan op het moment dat toch de menstruatie weer doorbreekt.
Dit ziet er goed uit! Wat spannend zeg! Bij mij waren m’n indrogers wel lichter, dus ik heb goede hoop voor je hoor! En dat ondanks de COVID :thump:
Ik ga morgen nog een early doen van de action en als die wat sneller opkomt, dan gooi ik er een cb achteraan. Zo onwerkelijk dat ik op 8dpo al zo'n duidelijk streepje heb. Durf het nog steeds niet te geloven, zo spannend dit!
Wow wat een positieve berichten hier en mooie testen!! Hier inmiddels 11 dpo maar mijn vage streepje loopt nog niet op dus zal me verbeelden haha Maar eerlijk ik test ook maar gewoon random , zelden geconcentreerde urine...hoezo zelf sabotage haha Spannende dagen komen eraan en ben gelukkig niet alleen in mijn wachtweken gekkigheid
NOD-lijst 1 t/m 15 december 2023 We gaan voor roze! 1 december (3) JEKplus1 - 34 jaar - 3e kindje - 3e ronde na mk Tylak1234 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 2 (clomid) Kleinebeer - 32 jaar- 2e kindje (samen 1e kindje) - ronde 2 2 december (4) MijnNaam - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde 92anoniem - 31 jaar - 1e kindje - sinds juni'22 (nu 1e ronde Letrozol) Shelly86 - 37 jaar - 2de kindje - ronde 10 (geloof ik, heb een paar maanden niet zo geteld) Rubydali87 - 36 jaar - derde zwangerschap - ronde 3 3 december (1) xDelicious - 29 jaar - 3e kindje - Ronde 2 4 december (4) Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 3 Mamaloo - 37 jaar - 2e (3e) kindje - Ronde 3 Kamerplantje - 38 jaar - 2e kindje - Ronde 6 (2e na vmk) Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 IVF-d 5 december (1) Noa23 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 - (ronde 1 vmk) 6 december (2) Momof3d5 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 10 Mellebel88 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 2 7 december (4) Lunalitess - 37 jaar - 1e kindje - ronde 2 na bbz Denise- 23 jaar - 1e kindje- ronde 14 Meredith - 36 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wensdraakje - 38 - 5e kindje - ronde 2 8 december (0) 9 december (1) Ravinola - 41 jr - 1e kindje samen, ronde 5 na MA 10 december (2) Mom86 - 37jr - 1e kind samen - ronde 19 Lynn - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 na vmk 11 december (2) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 34 (3e na vmk) L0ts - 36 jaar - 1e kindje - ronde 2 12 december (3) GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na vmk) Springtime - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Mimosa01 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 13 december (0) 14 december (3) Mamavan123 - ronde zoveel. Poedersuikerx - 2e kindje - ronde 2 Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 11 na ma/mk 15 december (0) Jftf86 - 3e kindje - ronde 1 Totaal (31) Wachten op ei (11) Wachtbankje (16) Zwanger (2) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Zucht… het doemdenken is al weer begonnen.. Ineens ben ik bang dat we te laat geklust hebben.. Dat m’n eisprong al geweest was. Het is eigenlijk ook geen doen zonder ovulatie testen! Zucht.. geen idee hoeveel dpo ik nu dus ben… ik gok zo’n beetje op 5. M’n cyclus duurt ook niet tijd even lang.. 27/28/25/34/27 Daar is toch geen pijl op te trekken!!! Geduld geduld geduld! #klaagmodusuit Maar tis in elk geval DECEMBERRRR!!!
Edit: Voor mn laatste zwangerschap had ik wel steeds positieve ovutesten op cd 17/18/19 Dan zouden we wel goed zitten
Wat een positieve test al! Gefeliciteerd. Ookal slaat het nergens op, het geeft toch een beetje meer hoop dat het hier misschien ook wel raak is deze maand. Ik heb ergens rond vandaag mijn eisprong en dan begint het wachten weer.
Wat spannend allemaal, veel goede eerste geluiden voor december! Ik duim dat alle tuurstreepjes knallers gaan worden.
Herkenbaar , maar ovutesten werken bij mij ook niet. Ik heb echt een probleem met structureel testen, dan de ochtend, dan de middag of avond. Dus heel betrouwbaar is dat niet bij mij
Ik snap je helemaal hoor! Ik had de laatste cycli ook weinig duidelijkheid en dat voelde helemaal niet fijn. Alsof je geen controle hebt. Terwijl je natuurlijk ook maar zeer beperkte controle hebt op de uitkomst… Hopelijk vliegen de dagen tot je verwachte NOD alsnog voorbij en weet je snel meer.
Leuk om te lezen al die positieve testen! Gefeliciteerd! Hopelijk allemaal goede plakkers, het is jullie gegund. Ik wacht nog even het weekend af (NOD 5 dec). Gelukkig nog geen testdrang.
Gefeliciteerd allemaal op de positieve testen ! Als ik morgen niet ongesteld word zal ik dan een testje doen of wachten tot zondag zodat ik het met ochtendurine kan testen. Moet morgen ongesteld worden ma nog geen bloed of menstruatie klachten te bekennen.