En weer een nacht waar slapen alleen de 1e helft lukt. Kan maar beter niet voor niks zijn haha. Nou ik ga nu fijn de sint zijn kadootjes klaarzetten want hier hebben we sinterklaas dit weekend( kids geen vrij woensdag) ...strooit pepernoten overal...
Bah dat is ook echt niet chill, misschien een bad of warme douche nemen? Gelukkig rust je door te liggen al een beetje maar in snap je frustratie
Ik heb gelukkig geen drukke dag morgen...niets moet, alles mag. Hoop wel dat ik snel weer mijn slaapritme terug heb
Ja dat hoop ik ook want dit schiet niet op zo, maar idd niks moet morgen oja over een paar uurtjes. Mijn spoken zijn 6, 5 en 4 jaar en zullen wel al vroeg beneden zijn vol spanning voor de sint
Ai minder! Hier ook al de derde nacht op rij dat ik amper slaap. Voel me gek genoeg niet moe. Zullen de hormonen wel zijn. Hoe voel je je verder? @momof3day5 hopelijk betekent dit toch ook voor jou een zwangerschapssymptoom
Iedereen die dit weekend Sinterklaas gaat vieren (met/zonder kids), veel plezier! Hier gaan we het vandaag voor het eerst vieren samen, zin in! Slapeloosheid tijdens de zwangerschap ben ik helaas ook erg bekend mee, vrijwel de hele zwangerschap klaarwakker geweest vanaf de vroege ochtend (4 à 5 uur). De hormonen zijn soms echt gemeen. En ook in de wachtweken. Hopelijk daar een fase!
Helaas weer een witte actiontest vandaag. Wat een mindfuck weer. Zal toch wat meer geduld moeten hebben en ben bang dat die van gisteren dan toch valspositief was. Al liegen de symptomen er niet om. Kunnen we die wachtweken niet gewoon uitschakelen
Oh bah, dat is niet wat je hoopt te zien. Ik duim voor je dat er toch nog een streepje komt deze dagen. Mijn test van vandaag (13 dpo) is precies hetzelfde als die van gisteren. Maak me nog niet gelijk druk, maar hoop dat het morgen wel een oploop heeft..
Mijn lichaam schreeuwt wel echt zwanger. Heel de nacht klaarwakker gelegen. Steekjes linksonder in mn buik, zere borsten, enorme honger en tegelijkertijd misselijk zijn. Net sex gehad met mn parter en dat was zoveel meer gevoelig als anders. Zonder moeite tot 2 climaxen gekomen en een derde had echt teveel geweest, terwijl hij normaal echt speciale dingen moet doen om dat te bereiken. Tot tranen toe ontlading. Verbeeld ik me dit dan allemaal?
7dpo, ziek! Of nou ja, half ziek. Zat er wel aan te komen, de kinderen waren de afgelopen week al ziek, van hun vader gekregen. Dussss nu weet ik helemaal niet meer wat ik voel. Ik ga er vanuit dat ik volgende weekend ongesteld word, al hoop ik stiekem dat ik het gewoon mis heb. Had 4, 5 en het eerste deel van 6 dpo een drukkend gevoel in m'n baarmoeder, dat is nu weg, voel heel af een steek erdoor heen gaan maar verder niks, ben emotioneel en moet sinds vandaag echt om de haverklap plassen. Maar ja, geen flauw idee dus. Zal wel weer vals alarm zijn.
Ik lig steeds tussen 22.30 en 23.30 in bed. En dan slaap ik tot een uur of 4 a 5, als ik mazzel heb en dan is het klaar. Ook al ben ik gewoon best wel moe...
Ow ja geuren... Zat net in de bus en daar ging een man achter me zitten en ik werd gewoon misselijk van zijn geur, zo zo zo vies.... En nu een vrouw voor me in de trein met parfum... Echt naar gewoon. Maar ja, verbeelding? Of het stinkt gewoon echt? Of doet progesteron dat ook gewoon met je?
Wat heftig zo voor je Het is zo moeilijk te bepalen ook... Je lichaam kan je zo voor de gek houden... En tegelijkertijd kan het natuurlijk ook gewoon wel raak zijn... Het valt gewoon niet te zeggen
He gets… ziek zijn is nooit leuk maar al helemaal niet als je eventuele veranderingen probeert op te merken in je wachtweken. Beterschap!