NOD lijst 1 t/m 15 december 2023

Discussie in 'NOD forum' gestart door JEKplus1, 7 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
    Spannend ben benieuwd!

LynnK vindt dit leuk.
  2. Jftf86

Jftf86 Actief lid

20 nov 2023
    130
    88
    28
    Vrouw
    Heel veel sterkte!

3. Springtime

Springtime Actief lid

11 sep 2023
    266
    294
    63
    Vrouw
    Wat spannend, ik duim voor je!

LynnK vindt dit leuk.
  4. Springtime

Springtime Actief lid

11 sep 2023
    266
    294
    63
    Vrouw
    Veel sterkte!

5. Babymake

Babymake Actief lid

22 aug 2021
    107
    111
    43
    Vrouw
    Hai ik denk dat het echt for real is nu…
    ook al kan ik het moet geloven
    Ik ben nog steeds bang dat het zo weer afgelopen is ‍mijn hcg was 402 dus vergeleken met 112 op woensdag 48 uur geleden goed verdubbel.

Wensdraakje, Dex1989, Mom86 en 10 anderen vinden dit leuk.
  6. Springtime

Springtime Actief lid

11 sep 2023
    266
    294
    63
    Vrouw
    Super, gefeliciteerd!

Babymake vindt dit leuk.
  7. Ravinola

Ravinola Lid

3 nov 2023
    63
    42
    18
    Vrouw

Weet je al een uitslag toevallig???

Babymake vindt dit leuk.
  8. Jftf86

Jftf86 Actief lid

20 nov 2023
    130
    88
    28
    Vrouw
    Wat super fijn!!!

9. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    @Jftf86 hoe gaat het met jou meid?! Heb jij vandaag nog getest?

Jftf86 vindt dit leuk.
  10. LynnK

LynnK Bekend lid

1 aug 2023
    636
    508
    93
    Vrouw
    Ja, wauw! Ik ben nog altijd aan het bekomen... HCG gestegen van 26 naar 106!! :rolleyes: 12 DPO vandaag. Ik hoop zooooo dat dit goed blijft gaan!! Nu zondag normaal gezien NOD, hopelijk geen bloed te zien! :)

Dex1989, Mom86, Dennik en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Hele mooie waarde op 12 dpo .

LynnK vindt dit leuk.
  12. Deniesjuh666

Deniesjuh666 Actief lid

7 dec 2023
    249
    194
    43
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    Brabant
    Babymake, Ravinola en LynnK vinden dit leuk.
  13. Jftf86

Jftf86 Actief lid

20 nov 2023
    130
    88
    28
    Vrouw
    Dankje voor het vragen, en uiteraard :|:p
    Zes testen ongeveer.. en alles wit. Heel teleurstellend maarja...
    ik heb sinds vandaag wel iets heel nieuws: pijn bij m’n schaambot en een opgeblazen gevoel daar. Dus we wachten zeer zeer zeer ongeduldig af.

Zojuist de Kruidvat nog leeggekocht. Bonnetje voor 60 euro aan testen maar snel weggegooid voordat mijn man het zag :roflmao:
    Ik draai helemaal door. And I don’t care ff.
    Progesteron is a bitch!

Hoe is het met jou?

Wensdraakje vindt dit leuk.
  14. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oh wat stom die witte testen, maar, gelukkig ben je er nog vroeg bij!! En goed voorbereid zo te lezen!
    Progesteron is idd iets anders !

oh met mij gaat het verbazend genoeg goed! Ik heb een pak met PreMom vroege zwangerschapstesten die mijn naam roept :oops: voel idd allemaal activiteit rondom schaambeen, nu nog even wachten zodat de test wat meer accuraat kan zijn!!

Mom86, Babymake en Jftf86 vinden dit leuk.
  15. Jftf86

Jftf86 Actief lid

20 nov 2023
    130
    88
    28
    Vrouw
    Ik vind het maar knap hoor dat je zoveel discipline hebt!
    Ik heb nog nooit van PreMom gehoord. Zijn dat goede testen? Vergelijkbaar met Sensitest oid?

GabrielaH vindt dit leuk.
  16. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    #956 GabrielaH, 8 dec 2023
    Laatst bewerkt: 8 dec 2023
    Is de eerste keer dat ik ze bestel via Amazon :oops:, ik kan niet echt zeggen of ze te vergelijken zijn met sensitest want heb ook niet van sensitest gedaan:oops:

heb ook voor de zekerheid clearblue Early digital, voor als ik het Space met de streepjes op de test strips :cry::roflmao::roflmao:

Ik ben door best veel merken test strips gegaan. Ik wil zeker niet meer de easy@home testen gebruiken want je krijgt soms (best vaak) vals positief, of dan moest het zijn dat ik best veel rondes biochemische had en alleen positief testte met die merk :confused:
    De kv2v5 is wel goed, alleen voor een impulsieve tester is dat niet goed voor de portemonnee.
    Clearblue testen echt alleen de digitale testen. De streepjes en plusjes test van clearblue geven ook vage lijntjes, die je zomaar hoop gaan geven.
    Femometer testen zijn wel oke, alleen ze komen in een doos met ovulatie testen, en ik wilde alleen zwangerschapstesten halen. Van toen ik de Femometer ovulatie deed in deze ronde, waren de zwangerschapstesten al op van de zwangerschap/miskraam ronde hiervoor.
    Heb ook van merk AccuDoctor geprobeerd, maar ik vind ze te weinig, komt iets van 10 zwangerschapstesten ofso, dat is meestal snel op :roflmao::roflmao:
    en de OneStep testen , ook soms vage lijnen , nergens voor nodig.

dus we zullen zien of de PreMom zwangerschapstesten een succes zijn:rolleyes:

Edit: oe de Predictor. Ook wel goede merk alleen het kost je bijna een ledemaat om voor 1 testje :cry:
    Testen van de Etos ook wel eens gedaan maar ik zeg jou eerlijk, voor impulsieve testers is het beter testen online bestellen, Via Bol.com of Amazon.nl want anders kost het een fortuin!!

ik bestel mijn Clearblue digitale testen via Bol.com het scheelt best wat vergeleken met in een drogisterij.

Momof3d5 vindt dit leuk.
  17. Deniesjuh666

Deniesjuh666 Actief lid

7 dec 2023
    249
    194
    43
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    Brabant
    Ik heb eerlijk gezegd echt nooit zo goed gesnapt waarom je al zo vroeg zo vaak zou testen? Als je zwanger bent maakt het toch jiet uit of je dat maandag al of pas vrijdag weet? Kost handen vol met geld en je word er alleen maar nerveus van.
    Ik zal geen vriendinnen maken met die opmerking..

Maargoed. Ik heb engelengeduld en uitstelgedrag. Want als ik èn geen negatieve test heb èn nog niet bloed, is alles nog mogelijk. Hehehehe.
    Normaal gesproken test ik echt pas na mijn NOD. En het is dat ik m'n vriend morgen pas weer zie en hij nog sinterklaas cadeaus van me krijgt en ik het leuk zou vinden er nog een eventuele positieve test bij te kunnen stoppen. Maar anders had ik pas maandag of dinsdag getest.

18. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Ik begrijp jou wel. Ik wil het persoonlijk wel weten. Zo vroeg als het maar kan :D

Edit: daardoor heb ik dus een manier gevonden dat het iets minder geld kost. Een doos met bepaalde hoeveelheid online bestellen, voor de prijs waarvoor je soms maar 1 tot 4 testen kan halen in de winkel.

Jftf86 vindt dit leuk.
  19. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Vraagje! Ben jij van als je 1 positieve test heb op of na NOD en geen bloed dat het genoeg is? Kan je dan stoppen met testen tot de eerste echo? Of test je om te zien of je een oploop ziet in de testen ? En het aller mooiste, test je tot je de 3+ ziet op de clearblue digital met weken indicator?!? :D:D:D

20. Deniesjuh666

Deniesjuh666 Actief lid

7 dec 2023
    249
    194
    43
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    Brabant
    Haha ja goedkope testen koop ik ook sowieso. Dus heb d'r ook nog meer dan 10 liggen haha. Met m'n ovulatietesten haha.

Deel Deze Pagina