NOD-lijst 1 t/m 15 december 2023 We gaan voor roze! 1 december (2) JEKplus1 - 34 jaar - 3e kindje - 3e ronde na mk Springtime - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 2 december (0) 92anoniem - 31 jaar - 1e kindje - sinds juni '22 (nu 1e ronde Letrozol) 3 december (1) xDelicious - 29 jaar - 3e kindje - Ronde 2 4 december (1) Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 3 Mamaloo - 37 jaar - 2e (3e) kindje - Ronde 3 Kamerplantje - 38 jaar - 2e kindje - Ronde 6 (2e na mk) 5 december (1) Noa23 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 - (ronde 1 vmk) 6 december (1) Momof3d5 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 10 7 december (1) Lunalitess - 37 jaar - 1e kindje - ronde 2 na bbz 8 december (0) 9 december (1) Ravinola - 41 jr - 1e kindje samen, ronde 5 na MA. 10 december (2) Mom86 - 37jr - 1e kind samen - ronde 19 Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 11 na mk 11 december (0) 12 december (0) 13 december (0) 14 december (0) 15 december (0) Totaal (13) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
@Kamerplantje , @nosilla , @Springtime dank jullie wel meiden. Eind deze week ga ik beginnen met ovulatie testen , hopelijk vind ik dan een piek en ook een eisprong en dat wij allemaal over 9 maanden onze gezonde babies mogen verwelkomen ❤
Dan zou ik door de pil heen zijn gekomen want ben 29 oktober gestopt met de pil. Ik heb nog geen test gedaan .
Ik ben ook weer begonnen met testen. Helaas ben ik wel een beetje grieperig dus hoop dat dat geen invloed heeft
Mag jij hier zeker plaatsen! Ik denk dat je ‘gewoon’ last hebt van je hormonen. Op 2dpo kunnen die klachten niet van een zwangerschap zijn. Mijn lontje is vandaag ook iets korter, helaas zijn niet alle dagen goede dagen mijn buik is ook opgeblazen, maar dit kan gewoon door de eisprong komen. Hopelijk heb je over een week wél kwaaltjes door een zwangerschap!
Heel veel sterkte gewenst! Hopelijk herstelt je lichaam snel inderdaad om weer door te kunnen. Ga heel hard voor je duimen dat het weer snel raak mag zijn!
Hier meiden ervaring met ovulatiepijn? Ik heb het normaalgesproken niet. Maar had gisteren zo’n nare stekende pijn links in m’n onderbuik en -rug, beh! Voelde echt alsof m’n buikvlies ontstoken was. Pas later bedacht ik me dat het wellicht de (naderende) eisprong kon zijn.
De onderste test is van vandaag 11 uur ochtend, 2de urine. Zal rond 6 uur weer testen maar ga ervan uit dat vandaag dus mijn piek is? Klopt dat? Of moet hij nog donkerder?
@Kamerplantje Dat kan goed van je naderende eisprong zijn idd Op welke cyclusdag zit je? @xDelixious Ik denk dat hij nog donkerder kan, zou goed kunnen dat hij vanavond donkerder is!
Na twee cyclussen 'pauze' (hysteroscopie e.d.) heb ik me dan toch nog maar eens op de lijst gezet. Morgen een afspraak voor een Hyfosy, dan vermoedelijk volgende week Ovitrelle en een aantal dagen daarna Utrogestan. Hopelijk helpt die medicatie en is het eindelijk een keer raak want ik ben dit hele gedoe (stress/teleurstelling) zo beu!
NOD-lijst 1 t/m 15 december 2023 We gaan voor roze! 1 december (2) JEKplus1 - 34 jaar - 3e kindje - 3e ronde na mk Springtime - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 2 december (0) 92anoniem - 31 jaar - 1e kindje - sinds juni '22 (nu 1e ronde Letrozol) 3 december (1) xDelicious - 29 jaar - 3e kindje - Ronde 2 4 december (1) Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 3 Mamaloo - 37 jaar - 2e (3e) kindje - Ronde 3 Kamerplantje - 38 jaar - 2e kindje - Ronde 6 (2e na mk) 5 december (1) Noa23 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 - (ronde 1 vmk) 6 december (1) Momof3d5 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 10 7 december (1) Lunalitess - 37 jaar - 1e kindje - ronde 2 na bbz Meredith - 36 jaar - 1e kindje - ronde 3 8 december (0) 9 december (1) Ravinola - 41 jr - 1e kindje samen, ronde 5 na MA. 10 december (2) Mom86 - 37jr - 1e kind samen - ronde 19 Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 11 na mk 11 december (0) 12 december (0) 13 december (0) 14 december (0) 15 december (0) Totaal (13) Wachten op eisprong (13) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik heb mezelf ook weer op de lijst gezet. Twijfelde een beetje omdat mijn lf kort is en er volgens mij dan weinig tot geen kans is op een zwangerschap maar ik hoop gewoon dat deze ronde mijn lf toch weer iets langer is. We hebben een doorverwijzinf naar het ziekenhuis maar daar zal vast een wachtlijst zijn.
Ik had de dag ervoor een knallende ovulatietest. Maar de eerste keer dat ik zoveel pijn had van de eisprong! Dacht in eerste instantie dat er iets niet goed was (ontsteking of iets dergelijks), maar bedacht me later dat het misschien toch samenhangt met de ovulatie. De pijn is nu in ieder geval weg, hoezee! Dus wachtbankje, denk ik!
Die van mij was dit keer donkerder dan de teststreep, maar heb ook keren gehad dat ik niet donkerder testte dan jouw laatste test. Verschilt inderdaad van het moment waarop je test (ik test meestal maar 1x per dag). Denk wel dat je ovulatie er snel aan zit te komen hoor @Lvs88 hopelijk gaat deze medicatie helpen deze ronde. Heel veel succes!
Wie weet is het later op de dag donkerder hier, hoop van wel. Duurt zo lang allemaal.. Heb tot nu toe ook alle testen op verschillende dagen gedaan van mijn foto. op de meeste dagen lijkt het ook donker, maar dat is niet zo. Echt verwarrend ook. Even afwachten maar..
Hier ook aan het wachten op een positieve ovulatietest. Op cyclusdag 10 begonnen en inmiddels op cyclusdag 22, maar blijft dit keer heel consequent even licht/donker (best een duidelijke tweede lijn, dus tis maar hoe je het bekijkt), maar geen uitschieters. Vorige maand was mijn cyclus erg lang dus hij kan zeker nog komen. Ik hoop snel, want het wachten met een normale cyclus duurt al lang genoeg... desalniettemin toch de "kansen" al aan het spreiden hoor maar liever wat duidelijkheid, dan weet ik ook ongeveer wanneer mijn NOD is, die zal weer later uitvallen.
Ja, hier wel herkenbaar, al begint het soms ook dagen van tevoren al te rommelen. Ik had dit voor zover ik me kan herinneren nooit voordat ik zwanger was van mijn dochter, maar kan natuurlijk ook zijn dat ik er toen niet echt op gelet heb. Wel een naar gevoel