NOD lijst 1 t/m 15 december 2023

Discussie in 'NOD forum' gestart door JEKplus1, 7 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poedersuikerx

31 aug 2018
    64
    106
    33
    Vrouw
    Ja zo jammer.. Ik heb ook echt het gevoel dat ik ongesteld ga worden, last van mn buik en rug.. Hopelijk zijn het juist tekenen van een zwangerschap maar dan had ik al wel positief getest denk ik..

Lvs88 vindt dit leuk.
  2. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Je zou denken van wel hea.. hoe lang is het nu dat je dat voelt?!

3. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Blijft zeker spannend!!

4. poedersuikerx

31 aug 2018
    64
    106
    33
    Vrouw
    Sinds vanmiddag..

5. Springtime

Springtime Actief lid

11 sep 2023
    266
    294
    63
    Vrouw
    Lijkt me heel zwaar. Sterkte, zorg goed voor jezelf!

Lvs88 vindt dit leuk.
  6. Springtime

Springtime Actief lid

11 sep 2023
    266
    294
    63
    Vrouw
    Nee toch, wat vervelend. Sterkte, doe het rustig aan!

7. Mamavan123

Mamavan123 Bekend lid

20 apr 2023
    571
    487
    63
    Hier ook negatief getest vandaag. Maar had het idee dat mijn eisprong later was. Puur gebaseerd op de kramp die ik had. Geen idee of het klopt. Als ik wel ongesteld wordt deze week gaan we kijken of ik terug kan naar het ziekenhuis. Het lijkt na de curettage niet meer te lukken.

Lvs88 vindt dit leuk.
  8. Chaaa

Chaaa Lid

5 dec 2023
    32
    36
    18
    Vrouw
    Hi ladies,

Ik heb in sept/okt een BBZ gehad die zich vanzelf heeft opgelost. We hebben netjes een maandje gewacht op mijn menstruatie voordat we een nieuwe poging hebben gewaagd. Op 27 nov rond 20:00 uur had ik een positieve ovulatietest. Op 28 nov rond 12 uur was deze nog steeds dik positief. Streepje was weer minder zichtbaar rond 20:00 uur. Ik snap alleen niet hoever ik nu dan zou moeten zijn (dpo)? Vanaf welke dag begin ik dan te tellen? Ik kom er niet uit. Help me out please

9. L0ts

L0ts Actief lid

22 nov 2023
    465
    352
    63
    Hier ook negatief vanmorgen (11dpo). Gister getest in hotel (had 1 test meegenomen) daar was wel een streepje maar was de test niet goed doorgelopen dus die telt niet. Kan me niet normaler voelen dus vast nix deze maand!

10. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Hi lady, wat vervelend van de BBZ. Wel goed dat jullie nu verder gaan met proberen.
    Was jouw test van 27-11 met test streep donkerder dan controle streep? Of was deze 28-11?

11. Sam920316

Sam920316 Lid

4 dec 2023
    53
    77
    18
    Vrouw
    H
    Hey Chaaa,

Wat hevig. Blij dat je intussen wel weer kan proberen!

Ik had ook een positieve ovulatietest op de 28e. We zitten dus een beetje op dezelfde timing. Ik ben nu 11/12 DPO :)

GabrielaH vindt dit leuk.
  12. Jftf86

Jftf86 Actief lid

20 nov 2023
    130
    88
    28
    Vrouw
    Goedenavond lieve dames,

Ik ben na een druk weekend weer een beetje bijgelezen. Wat gebeurt er veel in dit groepje zeg.

Afgelopen zaterdag ben ik niet ongesteld geworden en nu nog steeds niet. Gister en vanmorgen een temp dipje. En vanmorgen een beetje roze bij afvegen. Dat was met de lunch alweer weg. Had een tampon in gedaan, die had een beetje bloed maar daarna niks meer.
    En spierwitte testen.
    Ik heb nu geen flauw idee meer.

Sinds vorige week donderdag heb ik een strak/drukkend gevoel bij m’n schaambot. Ik voel het de hele dag door.
    Iemand enige idee wat er loos is of herkenning? Ik voel me mega ontmoedigd.

13. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    @Mamavan123 oei, idd wel even naar laten kijken idd. Hopelijk is het puur toeval dat het na de curettage niet meer lukt en niet wat anders.

@L0ts hier ook zelfde verhaal. De test van mij van gisteren was niet echt goed doorgelopen ook en daar was dus best zichtbaar een lichte streep te zien maar vandaag is alles negatief.
    Ik heb wel wat dingetjes deze maand die mij anders lijken. Bv ik had daarnet wat wittig rekbaar afscheiding. Dus niet eiwit rekbaar maar gewoon wittig/doorzichtig (If that makes sense :rolleyes:) en rekbaar. Normaal gesproken , zo vlak voor NOD, is het droger daar..
    maar cervix voelt wel beetje hard aan.. dus ik kan er zeker geen pijl op trekken.

14. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Dit voel ik ook sinds gisteravond? Vandaag ook , dat het me echt opviel.

ah, bij innesteling spotting vandaag kan pas over 2-3 dagen een positieve test komen.
    kan de negatieve testen verklaren.

ontmoedigd voel ik me ook in deze ronde.. ik kan er echt geen pijl op trekken ook. Dus wij kunnen elkaar de hand geven!!

15. Jftf86

Jftf86 Actief lid

20 nov 2023
    130
    88
    28
    Vrouw
    Oh jeetje wat vervelend dat het vandaag negatief was.. hopelijk morgen een knaller!

16. Jftf86

Jftf86 Actief lid

20 nov 2023
    130
    88
    28
    Vrouw
    Oh hemel ja, nog 2 dagen wachten pffff
    Die onduidelijkheid is wel echt killing.
    En ik merk ook dat ik daardoor bang ben dat het mis zal gaan als het wel raak is. Slaat helemaal nergens op. Afwachten maar weer!

17. Chaaa

Chaaa Lid

5 dec 2023
    32
    36
    18
    Vrouw
    Vervelend was het zeker. Heb enorm veel angst nu ook, maar moet mij er gewoon overheen zetten.

Naar mijn idee waren beide testen knalrood. Als ik zou moeten kiezen zou ik denk ik voor die van 27-11 gaan. Misschien minimaal donkerder dan die van de dag erop.

18. Chaaa

Chaaa Lid

5 dec 2023
    32
    36
    18
    Vrouw

Ahh top dankjewel! Hoe gaat het bij jou met de symptomen? Ik begin de hoop te verliezen nu na alle negatieve testen helaas.

19. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Ik deel helaas dezelfde angst. Heb ook echt getwijfeld of ik het wel weer wilde. Wat mij enorm opvalt is dat alles veel gevoeliger is geworden na de bbz. Zo heb ik nooit mijn eisprong gevoeld en nooit last van mn borsten gehad. Nu voel ik alles zo erg dat het mij ook weer zo veel meer onzeker maakt. Bij mij is het helaas niet zelf opgelost. Ik heb mtx moeten krijgen en ben daarvan heel erg ziek geworden, tot een nacht in het ziekenhuis toe. Nu al 2 rondes helaas niet zwanger geweest, al ben ik ervan overtuigd dat het afgelopen ronde haast wel een biochemische zwangerschap moet zijn geweest. Ik zal het alleen nooit zeker weten.
    Heel veel succes nog met wachten of als het niet lukt in de volgende ronde. Ik weet zeker dat we ooit allemaal een baby'tje in onze armen dragen.

20. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Ik begrijp je angst. Maar als de wens groter is blijf idd wel proberen!

Oke, dan vanuitgaande van 27-11 piek dan uiterlijk 29-11 eisprong zit je nu 12 dpo.

Deel Deze Pagina