NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    @ Betty: Lees net pas dat je (alweer) een miskraam hebt gehad! :( Wat onzettend K*T zeg!!! :( Sterkte!! :(

2. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Aaahhwww...dat is echt balen!:( Knuf voor jou!

3. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Het is vijf uur geweest, zal ik even een rondje hapjes doen in de lounge? Ik serveer fruitspiesjes en cherrytomaat/basilicum/mozzarella hapjes en zoutjes. Eet smakelijk ;)

P.S. Grouphug!

4. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Oef, Daar lust ik nu ook veeeeeel van!!!!;)

5. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    oe lekker, ik pak een fruitspeisje... dankjewel ! :)

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heh jaaa....ik knuffel even lekker mee. Kan het wel gebruiken. Was echt geheel bij toeval wat eerder thuis ( we gaan zo bij mijn ouders eten) en meneer zit gezellig achter de computer met een nieuw spelletje. Dus die is er niet achtervandaan te krijgen. Heb al ovupijn, dus tja........Óp naar de volgende maand dus :s

Es ff in die lounge kijken.....heb wel zin in wat te snaaien na zo'n dag als deze

7. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

@Hellen, ah, dat vind ik echt heel vervelend voor je. Nog maar een dikke knuffel jouw kant op dan!

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dank!
    Voel me best ff k*t nu. Maar goed. Volgende ronde is de rust hopelijk wat meer hersteld en is de lust weer wat toegenomen...

9. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Heb je er wel nog wat van gezegd tegen je man??

Al ligt me man met 40 graden koorst op bed .....hij zou nooit nee zeggen....... Ik ben juist van neeh geen zin heb hoofdpijn bla bla bla

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Hellen nou dat kan ik mee voorstellen...
    Maar respect dat jij zo rustig blijft... Ik had hier toch wel even duidelijk gemaakt waar het om gaat... En dan had ik toch even het knopje van de computer uit gezet...

11. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Damn, ochtendje werken en meteen niet meer bij.... Ben ook echt te gaar om helemaal bij te lezen... :( Heeft er iemand een samenvatting?! ;)

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik haaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaat wachten pfff

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Diana, ik weet niet hoe jouw situatie is, maar lees wel een heeeel krom verhaal! Kan me voorstellen dat je behoorlijk pissed bent!

@ Hellen, doe je mooiste lingeriesetje aan en ga die vent eens heel gauw achter de comp vandaan trekken!!! Wat denkt ie wel niet?!

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Behappy, wachten sucks altijd... :( Wacht je niet op je ei, dan is het wel op je NOD... :(

15. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hellen, ben het eens met Noorus. Gewoon doen!
    @Diana, wat lastig allemaal zeg. Anders nog eens met je gyn overleggen wat de mogelijkheden allemaal zijn.

Carmen, doe mij maar een fruitspiesje. Lekker!

16. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mamavanjoshua.. jah wel fijn idee idd.. ooh arme joshua.. heeft die daarna wel beetje geslapen? en hoe is het nu met hem? en wat raar van die test zeg :O ..
    @hellen1971.. ooh kan me goed voorstellen dat je zo ontzettend baalt van die reacties!! mannen... *zucht* ;) en anders "gewoon erop" gaan haha
    @all sorry dak niet op iedereen reageerd.. vandaag stage gehad en moest gelijk 14 blz bijlezen waarbij ik de helft van verhalen niet heb mee gekregen :$
    vandaag een rare en drukke dag gehad.. nu ff thuis om met half uur na verjaardag te gaan en daar te eten.. pff ben blij als k op bed lig.. ook beginnen de twijfels hier te komen.. maar wil echt wachten tot mijn nod woensdag.. dus we zullen wel zien.. verder weinig nieuws hier...

liefs, M.

17. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    @ Hellen: ik liet hem er ook niet mee weg komen, computer uit & gaaaaan !!

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ik hoop dat Hellen hem nu in de houtgreep heeft... :D

19. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Ben getrouwd met een vrouw en zijn al heel lang samen. Proberen nu een jaar lang met bekende donor (goede vriend) zwanger te worden wat niet lukt wegens PCO bij mij en ik nog maar weinig eitjes heb...Heb dus nog maar ongeveer een half jaar om zwanger te worden! Al dat gedoe kost te veel tijd en stress! Stress heb ik geen zin in en tijd hebben we niet. Dus vandaar. Wij zijn allen HBO geschoold en werken zelf in de hulpverlening, zorg of met kinderen, dus weten écht wel waar we het over hebben. We zijn er echt heel bewust vandat we niet een broodje kaas kopen en die weg kunnen gooien als het niet smaakt. En dát maakt me dus boos, dat een ander gaat bepalen of wij bevoegd zijn of wij een kindje mogen krijgen!! Sorry hoor, maar dat is pure discriminatie!
    Mijn vrouw is nu thuis, dus ga het haar even vertellen...;):(

Liefs D.

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Sterkte meis! Wat een mooi, maar ook droevig verhaal! Het is jullie zo gegund! En belachelijk dat ze niet inzien dat jullie heel bewust over deze keuze nagedacht hebben! Ik hoop echt dat jullie binnen nu en een half jaar een feestje kunnen geven! :)

Deel Deze Pagina