NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hello meiden, vandaag beetje meegelezen op mobiel maar is altijd lastig reageren dus nu maar even op m'n laptopje.
    Mijn trein reed vanmiddag niet + daarna vertraging + daarna verregend, toen ik thuis kwam stond het konijnenhok open :$ had m'n moeder niet goed dicht gedaan. Dus kon nog even konijnen gaan vangen, maar was gelukkig snel gelukt :).
    Mijn avondeten wilt maar niet zakken bah ben er een beetje misselijk van. Heb om 19u gegeten en het ligt nog zwaar op mijn maag. Ik boer de geitenkaas ook op dat heb ik nooit! Morgen 10DPO dan nog max 5 daagjes. Heb telkens zo'n raar gevoel in mijn buik, ken het niet. Ben meer bang dat het allemaal PMS is.

Oh, ik heb hier trouwens nog 2 repen chocolade en een pak roze koeken voor de liefhebbers. Ik moet er niet aan denken namelijk :D

En ik heb een group hug nodig want voel me sucks ;) ;)

@ Behappy
    Oh lekker een tosti, hoewel ik misselijk ben klinkt dat toch ook wel lekker, maar dan met ketchup :D

@ Betty
    Enige wat hier niet is, is een man :cool: wel jammer dat je hier blijft, in de zin van, dat je niet bij de septembermama's zit.. maar vast wel in een ander mama topic over een tijdje.

@ Carmen
    Netjes kaartje tot nu toe, zie dat je temp weer 'n beetje is gestegen :)

@ Diana
    Wat een gedoe allemaal :( maar eh kunnen jullie geen andere donor vinden die willen meewerken? Ik dacht trouwens dat bij PCO de eerste stap is om dmv clomid een normale eisprong op te wekken, als dat niet werkt te gaan spuiten, daarna pas IUI of IVF. Is dit dan allemaal niet mogelijk? Want dan kan je thuis gewoon insemineren met het zaad. Knuffel vind het erg rot voor jullie dat alles zo tegenzit.

@ Dream
    Wat leuk die reacties op jullie kinderwens! Oh jek roodvonk, moet je wel mee uitkijken ja.

@ Hellen
    Wat is dat met die vent van jou, waarom wil hij geen zin maken? Die van mij was vroeger ook altijd te moe, gelukkig tegenwoordig geen last van, maar herinner me de baalmomenten nog goed. Deed geen goed voor onze relatie! Hier hielp een massage en een beetje schuren (;)) meestal wel..

@ Kit
    Goed dat je je moeder hebt gesproken, en klinkt iig als een vrij positief gesprek. Lees dat je moeder wel een 'bijzondere' vrouw is, zogezegd.. met 't verdraaien van waarheden en zomaar spullen uitlenen ;). Heeft jouw zusje wel een relatie? Thanks voor je knuffel. Enne, al begonnen met bijkomen? ;)

@ Lianne
    Ik ben wel benieuwd welke wieg jij leuk vindt! Ik wil de schommelwieg van Bopita, van de Belle serie.. die had ik al op het oog voor mijn dochter. Hoop dat ik die nog eens mag kopen (en gebruiken!).

@ Mamavand
    Misschien is je eitje al gesprongen, maar kan ook morgen zijn, beetje afhankelijk van je temp morgen! Je ei springt meestal binnen 12-48 uur na een posi test. Verschilt per persoon hoe lang de lh piek duurt maar hier meestal ook niet zo lang.

@ Mamavanjoshua
    Hmm, ik irriteer me wel aan die dubbele standaard hier, omdat het een klus is om de fiets op de standaard te krijgen, maar altijd nog beter dan een omvallende fiets.
    Ahh wat sneu dat je mannetje zo had overgegeven! Vind dat altijd zo zielig, gelukkig was het daarna weer helemaal over.

@ Missillie
    Haha als jouw man wilt knuffelen dan ben jij de typische vrouw met hoofdpijn dus? :p

@ Neirod
    Nou je maakt het spannend hoor! Kan je niet gewoon even een zwangerschapstest doen :D

@ Renske
    Kom er maar bij op het wachtbankje hoor! :D

@ Solana
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en fijne dag morgen! Hoe oud word je? Lief dat je voor mij hoopt :D

@ Stoetel
    Niet iedereen voelt haar eisprong dus je kan 'm makkelijk gehad hebben zonder het gevoeld te hebben.

@ Suusje
    Ik hoop dat je ei gauw komt! Hoe is het met je temp? Nog steeds koorts?

@ Woezy
    Word vast moeilijk zo om er niet aan te denken. Hebben ze dan geprikt op HCG hormoon?

Ohh ik moet morgen naar de tandarts en ik vind dat altijd zooo verschrikkelijk.. maar ja, moet toch gebeuren. Hoop maar dat het meevalt. Er zit iig een lekker gat en misschien krijg ik te horen dat er nog 1 zit, want er boven is het ook gevoelig. Dat wordt wat.

2. Sorry op wie ik niet heb gereageerd maar het waren zooveel pagina's en ik ben moe ;) me eten gaat nu pas zakken :)

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Succes bij de tandarts morgen Babyengel! Zal voor je duimen!

Hier lekker slapen... morgen om 5:55 de wekker weer.... Trusten dames! :D

4. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Nog effe snel voordat ik onder de wol duik

D! Vind het zó kut voor jou/jullie :( Niet opgeven hoor lieverd, ook al zinkt de moed nu even in je schoenen.. Een heeeele dikke knuffel voor jou!! We laten die eikels een poepie ruiken!!

@Suusje Fijn dat je ei eraan komt!! Ga je morgen een ovutestje doen?

@Babyengel Hoop voor jou dat het gevoel in je buik iets moois te betekenen heeft. Ik blijf voor je duimen hoor!
    Jakkes, de tandarts! Zou je graag een hart onder de riem willen steken, maar ik heb er zelf ook een schijthekel aan :D Wil je wel heel veel sterkte wensen alvast!
    Dat heb je goed opgevangen over mijn moeder. Liefste mens op aarde, maar ook een hele aparte!
    Mijn zusje heeft vijf jaar een relatie. Ze woont met een kerel van twee meter en een hond van 65 kilo in een vissershuisje met 2 verdiepingen en een totale opp van 50 m2 Haar vriend is zanger in een band en alles bij elkaar hebben ze het gevoel dat ze er nog niet klaar voor zijn, al is dat gevoelsmatig (denk ik) misschien toch wel anders.. Ik ken mijn zusje als geen ander en ook al zegt ze "nu nog niet", ik voel bijna het verlangen bij haar!

@Hier Morgenvroeg naar het pre operatief spreekuur. Voor mij bekend terrein omdat ik daar heb gewerkt. Blijft raar, nu als patiënt. De laatste keer was ik daar voor een intake voor de sectio..
    Ik wil niet, maar het is voor een goed doel. Hoop dat ik snel een datum heb, zodat ik weet waar ik aan toe ben! Dus morgenochtend zal ik niet aanwezig zijn meiden!
    Trouwens super misselijk!! Zou het??

Meiden, slaap lekker!

5. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @BabyEngel; ik vindt de leander hangwieg helemaal geweldig... Voor de eerste maanden bij ons op de slaapkamer.... (zo denk ik er nu over hoor, misschien dan helemaal niet meer)

6. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Sweet dreams Kit!!!

7. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Trusten lieve Lianne!!

8. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Thnxxx lieve Kit...
    Ga ik idd ook doen...
    Weer een avondje in de Sporthal gehad... manlief moest volleyballen... weer dramatisch slecht maar goed...... helaas helaas met verlies naar huis...

Lieve Meiden, Sweet Dreams... iedereen weltrusten...

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Noorus: Kan vrij snel zijn en soms ook een paar dagen, ik had deze ronde ook nog eiwitachtigslijm na de ovu en tempstijging, dus ik zeg: lekker door plezier maken:D

Liefkleintje: ik weet het niet, maak maar plezier en hoop zo dat het raak voor je is! Het is zo zo gegund:D

Hier op naar werk! Het wachtbankje duurt langggggggg!

Succes Kit met je preoperatieve afspraak!

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

En goedemorgen allemaal! Een fijne werkdag, vrije dag voor iedereen hier! En succes met klussen, wachten op ei, wachten tot je nod, zwanger worden bestaat uit: wachten, wachten, wachten, actie, actie, weer wachten, weer wachten. Dus in principe zou het fijn zijn als je geduld hebt. Nu is dat nu net een eigenschap die ik mis....

11. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Goede morgen,

@ Babyengel,....hoop dat je eten goed is gezakt en je lekker heb geslapen, eten wat hoog blijft zitten is maar kl*te! En wat een binnekomer zo een open konijnen hok hahaha.
    Heel veel suc7 bij de tandarts, als ik het voor je had kunnen overnemen had ik het gedaan, heb er namelijk totaal geen moeite mee :D

@ Veerle, werkse! En geduld geduld geduld ;)

@ Noorus:....Temp had gisteren idd een uitschieter, vandaag weer wat gezakt maar nog steeds lekker hoog. Heb heel erg de neiging om steeds mijn temp kaartje van mijn vorige zwangerschap erbij te openen en te vergelijken hahahaha
    Zie iig dat jij ook (bijna) op de wachtbank erbij komt, jullie zijn iig goed beziggggggg! :)

@ Kit, klote he zo een dubbel gevoel bij je eigen moeder, ik ken het! Helaas maar al te goed. Mijn moeder staat altijd voor iedereen klaar, nooit iets teveel voor haar, iedereen kan al haar tijd en geld krijgen dus in iedereens ogen altijd een topwijf!!, maar helaas twee gezichten en daar ken ik als oudste alles van. Laatst hadden wij echte ruzie en toen zei ze ook, ja maar ik dacht dat jij mij niet meer nodig had, je ben altijd zo een sterke onafhankelijke en krachtige vrouw .....Okee en die hebben hun moeder dus niet nodig bij zeg:.....uitzoeken van een trouwjurk of dingen regelen voor de bruiloft, want mijn moeder zei heel droog in die periode, ....Ja ik kan helaas niet mee moet nog zoveel doen (lees koken voor andere en zusje ophalen omdat die te lui is met het openbaarvervoer te gaan:$)....
    Maar ok ik dwaal af hahahhahaha, ben iig blij voor je dat jullie het besproken hebben, hoop dat jij je nu wat beter er onder voelt.

@ Nierod,...wat lees ik,,,testje?????? :)

@Solana, HAPPY B_DAY 2 UUUUU!!!

@Kit,....Hoe was je pre-op spreekuur??? Enne zo misselijk, zou het zou het, spannend!!!:D

Op wie ik niet heb gereageerd, sorryyyyyy

Hier verder weinig nieuws....temp was gisteren giga gestegen en vandaag weer iets gezakt, ondanks dat zie ik het niet zo 1,2,3 gebeuren deze maand, vergelijk wel steeds mijn tempkaartje met mijn vorige, toen was ik gelijk zwanger, maar ook 30 kilo zwaarder dus mijn lichaam werkte toch anders toen.
    Nou vandaag lekker vrij, zo kids naar school, even langs de dieetiste en daarna even shoppen met manlief, heb nieuwe boxhandschoenen nodig merkte ik gisteren op Kickfun.
    Hele fijne dag voor jullie allemaal!!!!

*knuffel*

12. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Goedemorgen allemaal!

Even een snel berichtje voordat ik weer naar mijn werk scheur, gelukkig is het bijna weekend :)

@ Kit succes met je afspraak!
    @ Veerle; heel irritant dat geduld hebben he.....pfff duurt allemaal ook zo lang.

Fijne dag allemaal!

13. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @BB altijd weer lachuh :) knuffel meis en voorpiepen bij the la place haha *lastvanbeeldvorming*
    @woezy aha maar dat is wel veel uurtjes werken hoor, en qua kwaaltjes lopen we redelijk gelijk ;) hoop dat het wat goeds betekent
    @solana nou dat werken is er niet meer van gekomen, ik heb vrij genomen en heb ff lekker een middagje bank gehangen...en gefelicteerd!!!!
    @ diana wat ongelooflijk balen dit, tis al moeilijk om zwanger te raken en jullie hebben nog een grote moeilijkheid erbij..duim voor je meid dat het toch op een of andere manier goed komt
    @ Helen grr een man die niet meewerkt :( dikke knuffel
    @ Noli succes met knuffelen de komende dagen
    @ susyq :) ik hoop het en wij hebben ook gisteren lekker pizza op ..en avatar in bed gekeken...
    @ liefkleintje ja ik hoop ook dat het wat goeds betekent, en als je ei nu al geweest is kan je zomaar op best goede dagen geknuffeld hebben toch :) duim voor je meis. en over dat klaarlkomen geen idee.
    @ suusjelove jeej nog een ei in aantocht! ...en heb je al wat gebouwd voor de sims (we mochten alleen niet meer powerposten haha..oeps)
    @ neirod spannend wanneer kan je testen
    @ missiej jaaa wat duurt w88 lang he, heb jji al kwaaltjes of een gevoel?
    @ remeber goede film he avatar, gisteren ook gekeken, maar wat zijn die reclames irritant zeg ....grr
    @ kit spannend!!

14. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Klaarkomen is prima. Het is alleen beter als je klaarkomt NA je man.
    Door het samentrekken van de spieren in je vagina en baarmoeder worden de zaadjes dan naar binnengetrokken en komen beter op de plaats van bestemming.
    Als je klaarkomt voordat je man ejaculeert dan is de baarmoeder daarna verkrampt en sluit zich.

Maar sex gaat nog altijd voornamelijk om genieten hoor! Dus als je toevallig wel klaarkomt en het is niet goed getimed... So be it! Een hoop vrouwen zullen jaloers zijn dat je uberhaupt al klaarkomt :cool:

15. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Goedemorgen meisjes!

@Solana: Gefeliciteerd meid! Hoe jong ben je geworden??

@CVO: Ja, jij kent de betreffende La Place natuurlijk ;)

@Kit: succes vandaag meid! Ik denk aan je!

@Lianne: morgen naar Wicked jij! Joehoe!

Vanavond ga ik naar Bert Visscher in het Luxor. En morgen 2 dagen naar Dusseldorf. Leuke vooruitzichten, al baal ik stiekem wel dat ik de Voice Kids mis. Volgens mij wordt dat toptelevisie!

16. Goeiemorgen, mijn temp neemt een duik naar benee ineens. Te vroeg om ongi te worden. We zien 't wel. Zit nu bij de tandarts brrrr hubbie is zo klaar dan mag ik. Zoonlief heeft hier gelijk in zijn luier gepoept en heb geen nieuwe mee, zal je altijd zien! Nou nog even volhouden hier, vind t zo verschrikkelijk!

17. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Even heel kort twee reacties:

@Solana, happy birthday to you, happy birthday to you!!!

@BabyEngel, snap je gevoel! Sterkte, even volhouden en dan is het alweer voorbij!

De rest: werkze, knuffelze, wachtze...

18. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal! Kom even stiekem kijken voordat de 1e visite komt. Allemaal bedankt voor de lieve felicitaties!!! Ik ben 35 geworden vandaag.
    Ik probeer wel bij te lezen vandaag, maar reageren zal vaak wat lastiger worden.
    Hier nog steeds ovulatiepijn. Wel fijn dat het nu duidelijk is wat die pijn elke maand is. Dacht echt steeds dat het mijn darmen waren ;).
    Fijne dag allemaal!

19. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Misschien gewoon een late innestelingsdip, die heb ik namelijk niet kunnen vinden op je FF, zou heel mooi zijn je had al een mooie hoge temp dus veel progesteron en dus een lekker bedje boor je plakbeeb :D
    Keeping my fingers crossed...............enne nog even succes daar bij de tandarts en ook nog eens een kleine met een poepbroek, lekker zo op de vroege ochtend zo een lucht wat blijft hangen hahahahah, moet er niet aan denken nu (blehhhhhh)

20. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @Solana: HAPPY BIRTHDAY 2 YOU !!!

@Babyengel: Spannend, nog even afwachten

@BB: Wat een heerlijke agenda :p lekker paar daagjes afleiding

@kit: heel veel succes op pre-op spreekuur

Ik ga denk ik nog even m'n ogen dicht doen, want heb zo'n hoofdpijn en last van m'n tepels AUWW

Het is hier zo gezellig dat het bijna onmogelijk is om bij te blijven haha. Maar wel heel lief dat iedereen elkaar zo steunt.
    *Knuffel*

Deel Deze Pagina