Ohhhhhh Kit... Spannend, spannend... ik ga héél hard voor je duimen!!!!! En wat betreft GTST; Klopt helemaal!!! Maxime mag er vanmij ook uit als Danny maar blijft... Vindt het trouwens ook niet erg om naar Jack te kijken..
@ Suusje: tjah wachten, wachten en nog eens wachten... @ Lianne: ik hoop zo dat het niet nodig is, ik ga extra voor je duimen ! @ Neirod: sterkte met je blaasontsteking @ Kit: ooohw ik hoop zoo voor jou dat het raak is
Heey Meiden Solana.. gefeliciteerd met je verjaardag Hieperdepiep.. HOERAAAA Maak er een mooie dag van meis. Suusjelove.. Dat zou super zijn zeg van je ei! Hellen.. Oke..wel jammer voor je maar kom maar lekker hier bij ons kletsen als dat verlichting geeft Babyengel.. Wat een pech had je gisteren allemaal zeg! Hopelijk vandaag wat minder pech. De zon schijnt in ieder geval dus nat regenen gaat hem nu nog niet worden Edit: ik lees net dat je vandaag naar de tandarts moet, nou succes dan maar! Oooh lekker he die verdoving. Vooral als je wat te drinken wilt, giet je zo alles langs je mond hahaha Kit.. Ik duim ontzettend hard voor je meissie, dat die hele operatie nog maar niet hoeft te gebeuren Betty.. Leuke dagen heb je voor je even lekker genieten leuk leuk. Ik kijk ook uit naar de aflevering van The voice Kids, er gaan geruchten rond dat dat seizoen zelfs nog beter is dan die van de volwassene! Gisteren ook een stukje van The Winner is gezien, maar vind de zangtalenten stukken minder dan bij The Voice Lianne.. Jij hebt ook een paar leuke dagen voor je Lekker genieten ook meissie. 'Fijn' dat je bericht hebt, al hoop ik natuurlijk dat je die afspraak lekker mag gaan afzeggen met het bericht dat het toch niet meer nodig is GTST: Heel zielig ja. Hoop niet dat er nog meer uitgaan, want ja dan krijg je weer allemaal nieuwe haha. En idd, ik vind het ook sneu voor Maxim.. had het eerst ook niet zo op haar, maar dit is wel heel lullig voor haar. Hier: boodschappen gedaan met dochterlief. Wat heb ik dan een heerlijk kind he, zit lekker naar iedereen te grijnzen.. zo lief heerlijk, alleen de kofferbak zat weer goed vol Zometeen even lekker lunchen met me dochter.. Alle wachtende meisjes: Kom op he!!
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (7) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje 2. (10) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Kit - 5e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (3) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (5) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje Woezy - 3e ronde - 1e kindje BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje 6. (1) Siesi - 2e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (1) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje 9. (5) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje 10. (3) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje 11. (7) Veerle - 3e ronde - 1e kindje SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Geesje 26 - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje Wolchu - 1e ronde - 1e kindje 12. (3) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje 13. (1) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje 14. (4) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje 15. (4) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje datumloos (5) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje Senna999 - 2e ronde - 2 kindje Totaal 67 zwanger (1), ongesteld (1), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (0), twijfeltest (1), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0)
@Rens; thnxxx heb der ook zin in!!! Gaan morgen op tijd weg want wil natuurlijk wel even het centrum van Den Haag in... nog nooit geweest, alleen door heen gereden toen we naar Soldaat van Oranje zijn geweest en we nog even wouden uitwaaien op de pier in Scheveningen... dussss euhm als iemand nog tips heeft, zijn welkom.....
Ik vind het wel heel erg zielig voor maxime... Had het n het begin nooit op haar maar toch wel veel sympathie gekregen... Komt misschien ook omdat ik echt een hekel heb aan nick... Wat een irritant mannetje zeg... Net zoals bing...
@Goofy Nee nog niets van mompelientje gehoord.. @Lianne Lief! Thanks. We duimen gewoon voor elkaar Nee Jack is ook zeker niet verkeerd. Al ben ik nooit zo van de kaaskoppies Veel plezier morgen in DH! Zal wel druk zijn!! Altijd zo klote parkeren daar. Het gezelligste stuk in de stad vind ik de Haagse bluf, bonnetterie, hoogstraat. In de hoogstraat heb je trouwens een broodjeszaak, Dungelmann. Broodje bal is daar zooooo lekker! @Martina Dat hoop ik ook voor jou!! @Rens Lief!! Veel plezier met lunchen! Knuf! @Suusje Ja! Ik dus ook. Ergens kon ze het een keer verwachten, maar dit vind ik zo onrechtvaardig Haha en idd! Nick mag lekker wegblijven!
Lianne.. Ik kan je geen verdere tips geven, ben namelijk nog nooit in Den Haag geweest hahaha. Maar gelijk heb je hoor dat je er lekker op tijd heen gaat Suusje.. Idd, helemaal gelijk wat betreft Nick en Bing, bah.. ik vind dat ook irritante kerels..
hihi.. zo te lezen veel gtst kijkers.. ik niet heb er niets mee.. geen idee waarom.. hier genieten van t weekend en daarbij dat heerlijke zonnetje.. straks komt N. weer voor het weekend bij ons dus is het gedaan met de rust hahaha verder nog steeds flinke twijfels dus kzie het volgende week wel.. pff wou dak kon blijven slapen tot woensdag hahaha
Bing vindt ik ook zooooo irritant!!! En tja Nick, toen hij er weer in kwam was het volgens mij net bekend dat Charly eruit zou gaan, heb direct gezegd dat die 2 samen weg zouden gaan... En tadaaaaa ja hoor... Maar ja, ik zou ook wel naar Curaçao willen..... Hahaha....
Hey meiden, ik breek even in... Ik ben hanneke, 32 jaar en getrouwd met de allerliefste man van de wereld. Na 18 rondes hebben wij in 2010 een kerngezond zoontje gekregen en in December 2011 begon het weer te kriebelen en hebben we besloten om rustigaan voor een 2e kindje te gaan. In de 18 rondes waarin we voor ons zoontje aan het klussen, testen en nog eens testen zijn geweest heb ik veel steun gehad aan het meelezen en meeleven met lotgenoten, vrouwen die ook zwanger probeerden te raken. Vooral die hele lagen dagen voordat je mag gaan testen vond ik op het einde zo lang duren en het meelezen met al mijn lotgenoten sleepten me daar doorheen. Ik ga er vanuit dat het bij de 2e niet sneller zal gaan en dat we even bezig zullen zijn maar ik heb geduld. Uiteindelijk werd dat de 1e keer ook beloond. Waarom ik dit schrijf is dat ik heel graag mee lees en mee leef maar heel slecht ben in reageren. Ik put geduld en hoop uit de verhalen van andere meiden maar zit niet heel vaak achter de pc en vind het moeilijk om contacten/berichten/banners bij te houden. Nu lees ik vaak dat sommige het vervelend vinden als er alleen meegelezen wordt en niet wordt gereageerd maar oa voor mij geeft dit veel steun. Ik hoop dat jullie dit begrijpen, af en toe zul je eens iets van me lezen maar dus niet al te vaak. Mijn nod is 10 feb, we zijn nu vooral lekker aan het klussen en we zien wel. Ik wens alle lotgenoten op zp een heel mooi en rose jaar toe! Liefs Hanneke
@ babyengel, We gaan er gewoon voor dat je een late dip heb gehad en je beeb nu lekker geplkt is hahaha! Met het idee poepbroek vanmorgen was ik niet echt blij nee, beetje misselijk makend Mijn temp had idd een flinke stijging...en waarom??? geen idee, maar ik vind hem vandaag nog steeds heel mooi hoor,ik teken ervoor dat hij volgende week nog steeds zo mooi hoog mag zijn Met mijn kids gaat alles helemaal top, zijn natuurlijk al een stukkie ouder dus alles loopt hier op rolletjes. Zoonlief eet tussen de middag bij oma, want dat is dichterbij school, jongste dochter is spelen bij vriendinnetje en oudste dochter zit lekker met haar bapao voor de buis in chill-mode! Hoe was je tosti?? Je wangen nog heel?? @ Suus, jammer dat je je temp vergeten ben, maar zou zeggen morgen gewoon weer verder ermee, kan je mooi zien dat je NOD uitblijft omdat je temp zo hoog blijft hahaha @ Carmen, alles volgens het boekje dus meer heb je niet kunnen doen, nu lekker die temp hooghouden!! @ Lianne, fingers crossed dat die afspraak niet nodig is!!! Iig geval heel veel plezier in Den Haag, hele leuke stad! @ Mamavand, op naar een rood kruis en dan ook lekker officieel de wachtbank op! Spannend. @ Wolchu, Welkom in dit gezellige geklets, misschien een leuk idee als je jezelf ook even voorsteld??!! @ Neirod, jammer van de test, maar was idd misschien gewoon veel te vroeg. Balen van je blaasontsteking, maar wel fijn dat je er nu gelijk iets tegen krijgt. Verder dus gewoon maar weer wachten, wachten en wachten! @ Kit, hoop zó dat je lichaam je niet in de zeik neemt en je gewoon lekker voorbereid op een mooie posi zw.test binnenkort! @ BB, hele fijne dagen!! Geniet ervan, is jullie super gegund! @ missiej,....heb ook totaal niets met GTST....Fijn weekend met N, al is het dan gedaan met de rust Als je iets heb gevonden waardoor je tot woensdag kan slapen hoor ik het graag, wil ook wel een aantal dagen slapen....lig eerlijk gezegt nu ook weer op mijn bedje en gaap me gek.... @ Hanneke, Welkom, ik hoop dat jullie tweede wondertje zich eerder mag aankondigen dan jullie eerste!! Veel knuffel plezier iig Zo, ben weer een beetje bij geloof ik.... Hier nog steeds weinig.....wel mega last van mijn boobs. Net terug van mijn controle bij de dietiste en boodschapjes doen met manlief en nu erg lui, dus dacht doe lekker mijn pyama aan en kruip in bed onder mijn lappie, deed mijn bh uit en leek wel alsof iemand eraan hing....maar weet niet of ik dit vaker heb hahaha, let nooit zoveel op mijn lijf, alleen nu natuurlijk weer. Heb normaal ook wel last van mijn boobs richting/op NOD, maar of dat al zo ver voor NOD is en of het dan al zou pijnlijk is??? Geen idee. Maar nog steeds niet twijfels of het raak is en eerlijk gezegt ook nog niet de behoefte om babyspulletjes te kijken/kopen. Nu zei manlief, volgens mij ben jij er nog niet helemaal van overtuigd of je nog wel een 4e wil!! Zou het? Ben ik er daarom niet zo erg mee bezig als met de vorige?? Begin nu bijna te twijfelen. Wat als er een aantal zieltjes klaar staan en ik in de rij sta voor een zieltje terwijl ik er nog niet helemaal mee bezig ben....misschien "pik" ik dan een zieltje bij één van jullie weg ofzo Nou ben ik een beetje een doordenker, bijgelovig en last van dwangneuroses dus heb hardop gezegt dat ik alleen een zieltje zou "willen" als jullie er daar niet onder "lijden" en als het zieltje ons echt heeft gekozen het uiteraard meer dan welkom is!! Ik denk dat ik ermee zit dat ik al drie gezonde kindjes heb en er vele van jullie zoveel leed hebben meegemaakt om uberhaupt een beeb te krijgen..... Blablabla, ...word gewoon moe van mijzelf momenteel dus ik kap ermee, ga even lekker een uurtje plat *gaap* Fijne middag verder
@remember, je bent een lieve doos! Volgens jouw eigen gedachtengang zul je alleen een beebje krijgen als die ook bij jullie in het gezinnetje wil verblijven. Dus dan kun je em per definitie niet afpakken van de anderen! Zul je net zien, krijg ik een kind dat eigenlijk bij jou had willen zijn Een knuffel en slaap lekker!
OMG...echt een doos.....biggelen nu gewoon traantjes over mijn wangen.....EMO DOOS!!! Maar thanx, en als het nodig is dat jij "mijn" beebje krijgt, zeg ik so be it! En een leuke beeb dat je dan zel hebben, mijn andere 3 waren allemaal top beebs en zijn nu top kids (of ben ik bevooroordeeld omdat het mijn toppers zijn )
@ Hanneske Welkom. Ik herken het wel een beetje. Ik ben ook niet iemand die heel veel reageert en liever leest en troost put uit mede gestemden. Ik heb bij mijn eerste kindje wel geluk gehad dat het heel snel ging, maar nu zitten we al in ronde 8 en het wachten valt mij ook steeds zwaarder. @Hier Afgelopen week heb ik elke dag een paar druppels bloed verloren en als ik veel gebukt en gestrekt had werd het erger, maar nu lijkt het ver over te zijn. Ik denk niet dat dit mijn ongi was, maar als het een innesteling was heeft het wel lang geduurd en was het wel weer veel bloed, dus dan is er misschien iets niet goed. Soms ben ik wel eens bang dat er door de keizersnede bij de eerste iets beschadigd is... Nou ja in elk geval nog een week geduld hebben voor ik kan testen.
Ehm, even kijken hoe ik dat thuis uitleg: "Of dit kind van jouw is schat? Ehm ja, nou, eigenlijk was hij voor Remember bedoeld, maar, ja, hoe zal ik het zeggen..." En dat je zo emotioneel bent vind ik trouwens ook typisch 'posi test is coming' gedrag
Remember.. Je hebt wel een hele lieve gedachtegang maar ik gun jouw net zoveel een beeb als de meeste meiden hier! Oke, sommige gun ik het nog ietsje meer, omdat ze dan al zoveel hebben meegemaakt.... Ik blijf in ieder geval lekker voor je duimen, net als dat ik doe voor alle andere lieve meiden hier Ik ben ook heel vaal zenuwachtig voor een ander, als die gaat testen ofzo.. nog meer als voor mezelf hahaha