@ Babyengel: we hebben de Yarvik 450 tablet... Is een heel onbekend merk, maar wel een goede die binnen ons (verzekeringsgeld) budget past. Ow ok.... maarja er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen... Bedankt voor het draaien alvast . HIHIHI. Ik zie 't vaak op negatief beter als gewoon . @ Behappy: ja dat is misschien ook wel weer zo... @ Remember: ja is zeker spannend. Ik hoop het ook. Ik word dinsdag ook gebeld door de zorgbemiddeling hoe het zit met de vergoeding daar, als zij nog geen contract hebben. Ik ga niet uit van een posi-test. Ik ga er vanuit dat ik ongi word... Ik hoop het ook inderdaad dat het innesteling is, maar denk 't niet hahahaha... Al had ik natuurlijk wel een tijdje een stippelkruis die daarna helemaal wegging ineens hahahaha.... Ach ik ga gewoon maar nergens vanuit... Ik wilde nog gaan knuffelen vanavond, maar manlief ligt al op bed en zei: dat kan morgen ook nog wel... dus dat word niets vanavond helaas... @ Rammetje: ow meid, heftig zeg... Kan me voorstellen dat dit soort afleveringen dan extra hard aankomen... @ Mamavand: jeetje... dat lijkt me dan een heftige zwangerschap zeg, met die streptokokken... @ Missiej: ik ken het absoluut niet... Wist niet eens dat je bij ovulatie ook kon bloeden... Ik had vanmorgen om 9.00 uur wel flinke pijn links onderin, wat doorliep naar m'n lies...Ik ga verder nergens vanuit... maar klussen word neits vanavond... Manlief ligt al en zei dat het morgen ook nog wel kon... Dus mocht het wel ovulatie zijn, dan hoop ik niet dat we nu onze kans mislopen... @ Lola: ow meid, dat is wel fijn zeg...
@Lola ik vond hem juist super leuk... Hihi Hier heb ik trouwens een ovulatie test gedaan die was niet positief... Dus denk dat ei al geweest is... Voel ook niks meer.. Jammer dat ik niet heb kunnen tempen... Heeft nu toch geen zin meer he...
Hmmm.... ik weet het niet... Wie wel ? En als het ei de 18e is geweest, zou het dan nog kunnen ... ??
Balen van de Ovu test Suus !!! Enne...hij was wel leuk ... maar zingen ? ... Als ie 14 is moet ie maar weer eens terug komen
Ja hoor tuurlijk. Zo ben'k ook zwanger geworden van mijn dochter.. zaadjes kunnen nog lang leven! Dit kan nog heel goed!
Bankhang avond gehad! Eerst GTST (TRANEN MET TUITEN), daarna the voice kids (wat was die Fabiënne goed!!!) en net nog moordvrouwen (leuke serie)! @ Kit: Wat spannend, ik duim voor een knaltest!!!
Zoo..na een hele dag druk poetsen in het bijna-ex-huis van Lief ben ik er weer even. Ik ga mijn best doen om 24 uur forum door te spitten nu. Sorry als ik niet overal op reageer hoor. Don't take it personally @ Babyengel: rare maag? ik hoop dat het zwangerschapssymptomen zijn!Die temp..innesteling is niet onwaarschijnlijk! @ Kit: jij ook al misselijk. Klinkt goed Ik duim me suf! EDIT: een vaag streepje?? Neee...echt? Dát zou zoooo coool zijn!! Nog meer edit: jaa..ik denk ook wat te zien. Damn....spannendddddd! Als ik door mijn wimpers kijk, dénk ik op de CB ook wel iets te zien. Doe morgen of overmorgen nog maar es wat foto's van nieuwe testjes @ Betty: ik hoop, dat je een leuke avond hebt gehad bij Bert Visscher! Düsseldorf he? Heb daar nog familie wonen @ Solana: nog van harte gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad? @ Lianne: ik duim héél hard voor je, dat je die afspraak gewoon kunt afzeggen! @ Neirod: vervelend van die blaasontsteking. Ik hoop dat je er snel vanaf bent en je dan toch nog kwaaltjes blijft houden @ nieuwe dames: welkom hier!! @ Remember: ik geloof ook zeker dat een ziel jullie uitkiest, dus van "afpakken"is geen sprake * Zwaait naar Mompelientje* @ Diana:ik vind die "vleeskeuringen"ook wel erg ver gaan. Doen ze bij stellen die spontaan zwanger (kunnen) worden toch ook niet? Ik hoop echt, dat jullie eruit komen! @ Uitstrijkje: als 40 jarige heb ik het "genoegen" nu dus 3 x gehad. Het valt echt reuze mee!!! Dat ze wat wegnemen is even vervelend, maar ik vind het niet meer dan dat: vervelend. Dit jaar had ik PAP2, gelukkig had ik in november weer een normale uitslag. Ben blij dat het kan in dit land. @ Spinnekop: yess..jij hebt ook een mooie ovutest. Go for it girl! @ Rammetje: wahahaha..jij hebt echt lekker last van de hormoontjes he oeff...dat is niet niks, van je moeder... @ mamavanjoshua: ik hoop heel hard voor je dat ze je willen helpen, meis. Wanneer hoor je wat? @ Behappy: die buik van jou...ik hoop dat ie je binnenkort iets moois te vertellen heeft @ Lola: de 18e kan zeker ook! @hier: YESS! Ik lag gisteravond al in bed en hij meldde zich rond half 2 spontaan toch nog even voor een fijn kluspartijtje Had al wel ovupijn gehad, maar ik hoop nu maar dat we er nog op tijd bij waren. Afgelopen nacht en daarnaast nog een keer klussen binnen de 4 dagen voor mijn ei kúnnen voldoende zijn. Vanochtend een fikse tempstijging én vandaag verder negatieve ovutesten, dus volgens mij mijn ei gehad. De vraag is dan alleen: was dat vannacht of vanmorgen pas of al gisteravond? Ergo: was het donderdag of deze vrijdag? Anyway: mijn ei komt in FF vast op gister en anders vandaag, dus ik ga vast in de rij staan om toch nog plaats te nemen op het wachtbankje. Mag ik qua NOD op de 10e?
@Spinnekop Ik ga mijn best doen!! Zie net op FF dat ik vandaag zelfs 7 dpo ben Met 9 dpo zou hij dan wel duidelijker moeten zijn toch? Wat erg, het verhaal van je moeder Die van mij is een rare, maar ik ben heel dankbaar dat ze gezond en onder ons is. Knuf voor jou!! @MamavanJ Wat lief dat je hem in negatief hebt gezet, dan zie je ze idd net even wat beter Lief!! @ liefkleintje Ik zie een tempdipje bij jou. Zou dat je ei zijn? @Babyengel Nou door mij is het jullie zeker gegund Duim, duim, duim! @Rammetje Haha, nou die ene bil schept al aardig wat ruimte hoor.. Ook al zo'n erg verhaal over je moeder. Meid, wat vreselijk! Ook een knuf voor jou! @Lola Fijn! Twee vliegen in een klap Ik vond het echt zo'n tof jochie!! Ik ben fan! Je bedoelt die met die braids toch? Vond hem ook niet slecht zingen. Voor 9 jaar dan. Hij zingt mij eruit @Suusje Balen van die negatieve ovutest, maar misschien is je ei idd al geweest en is het alsnog raak! Je kan wel morgen even tempen om te kijken of je temp nu hoger is dan je basale temp, dan weet je iig zeker dat je ei is geweest.. Thanks Noli! Al tekenen van een ei? Jij moet aan de klus meid @Hellen Echt spanned!! Ik pulk nagelriemen als ik zenuwachtig ben, mijn vingers liggen open as we speak Ik ga overmorgen nog een testje wagen. Ik heb veel te vroeg getest Wat fijn dat je man toch nog in was voor een feestje Ik ga voor je duimen dat het op het goede moment was!! Als ik naar je kaartje kijk, zou ik zeggen dat je gisteren je ei hebt gehad en dat zou perfect zijn toch?
Hellen, netjes, zo te zien was je ei donderdag, qua knuffeltiming iig goed gedaan. Fijn dat je lief zich nog meldde! Waarschijnlijk was dat kluspartijtje van vrijdag nog op tijd aangezien die 's nachts was, dus wordt spannend voor jullie. Een echte kans iig! Kom er maar bij op het wachtbankje. Misschien een innesteldip, maar was wel vrij laat op 10 DPO, ach we zien het wel.. ik ga nergens van uit. Allemaal alvast een fijn weekend toegewenst, ik rol nu gauw mn bed in.
ooooooooh kit! Die streep, ik zou ook kruidvat testen moeten gebruiken, wat is roze toch een mooie kleur. Hihi. Ik zit verre van m'n NOD en ik dacht over paar dagen kan ik testen, nou mooi niet. Pas 6 februari is het m'n NOD. Hoewel FF low chance geeft, ga ik vanuit dat we met z'n allen mogen genieten en met veel plezier een mooie roze februari wordt! Voor iedereen, Valentijn komt er aan. Dat is de VVDD. Wat ga jij doen op Valentijn?
Zo, gister heel vroeg m'n bed in en vandaag vroeg eruit, maar wel uitgeslapen! Lekker op de bank met kopje thee en dekentje Rammetje & Spinnekop: heftige verhalen meiden! Wat kunnen dingen toch dubbel zijn in het leven. Zelfde geldt voor Babyengel! Meiden het is volgende week 1 februari, dus dan gaat het hier echt van start met hopelijk veel ROZE!!! Hier rustig weekend, weinig in de planning en daar had ik nu net zo veel zin in
@ Suus, geen posi ovu test meer dus.....welkom op de wachtbank! Ik zou wel tempen om te kijken of temp hoog blijft. @Lola, hoop dat er iig 1 zwemmer het lang genoeg vol heeft gehouden!! Maar de kansen zijn er zeker wel. @Hellen, wat fijn dat er toch nog geknuffeld is. Welkom op de wachtbank! @Mompelientje,....6-2 pas je NOD?? Dacht eerder ivm je vroegtesten. Maar we gaan idd gewoon voor veel roze deze maand! @Veerle, hier nog 1 die lekker vroeg in der mandje lag, Heb vannacht alleen wel alle uren op de klok even voorbij zien komen. Hier een eigenwijsje..... Heb vanmorgen een test gedaan en deze was, zoals sommige hier het noemen,Omo-wit. Het was er 1 van de kruidvat, heeft manlief gisterenavond gehaald. Hij onthoud namelijk alles wat ik zeg en dus ook dat 2v5 kv erg gevoelig zouden zijn en je vanaf 10DPO al posi zou kunnen testen... Nou zat ik dan net met Mr in mijn nek, hij wilde namleijk samen testen net als et de ovu-testen zodat hij gelijk weet hoe of wat. Zegt ie heel droog...."Ben een beetje teleurgesteld en verrast, dit had ik niet verwacht!" Nu kan het natuurlijk nog steeds alle kanten op, want heb dinsdag mijn NOD maar, beetje jammer is het wel dat ik op 12DPO nog niets zie. Bij de jongste had ik pas getest op 15DPO, maar bij de tweede heb ik vanaf mijn NOD 6x moeten testen om de 2 dagen voor ik een posi test had (dus pas op 12 dagen na NOD ofzo) Ik doe iig geen test meer tot op zijn vroegst dinsdag Ik ga nu maar even lekker een filmpje kijken, alle kids incl peetzoon, liggen nog te snurken en om 11 heb ik een shop-afspraak met mijn dinnetje. Wens jullie allemaal vast een relaxte zaterdag! O'ja mijn temp is verder gedaald dus.... Hoop dat hij morgen toch weer omhoog schiet
Ow @Kit....ik ben zoooo benieuwd bij jou!! Jouw temp ziet er mooi uit!! Bij mij was het idd mijn ei! Kijk mijn temp nu maar! Alleen weinig geknuffeld deze maand.....dag 12 en 14. En op dag 14 (s'avonds laat) mijn ei gevoeld! Hopen dat het genoeg is.....(had mijn ei nog niet verwacht!! Meestal pas rond dag 16/17)
goedemorgen dames.. hier slaat de twijfel wel beetje door... vorige week zondag paar dagen na ei 1 dag roze afscheiding gehad.. nu zere borstten en nu net veel slijm met mini bloedsliertje... pff vorige keer bij deze klachten bleek ik zwanger maar durf nog niet te hopen.. woensdag pas nod...
Goedemorgen lieve meiden @Babyengel zou zomaar kunnen hoor, ik heb ze vaak genoeg voorbij zien komen op FF, met een late innestelingsdip. Het is te vroeg voor een ongi, toch? Ik duim voor je!! @Mompelientje Ohh meid jij hebt nog vroeger getest dan ik! Als je NOD 6 februari is, dan zit je nu op 3/4 dpo? Ik heb begrepen dat het innestelen tussen 5 en 10 dop plaatsvindt en dat je dan pas hormoon aan kan maken. Ik ga voor je duimen hoor!! @Veerle Lekker zo'n rustig weekend! Hier ook nog niets in de planning.. @Remember Rot van je oom test ..maar idd het is nog vroeg! Ik zeg èlke maand dat ik niet meer vroeg ga testen ..en toch flik ik het steeds weer.. Hoop voor jou op een mooie positieve test over twee dagen!! @Liefkleintje Ja ik vind het spannend! Ik kan me herinneren van mijn vorige zwangerschap dat ik het in het begin koud had, maar ik zit nu in een hemdje achter de tv, want pf ik heb het bloedheet joh! Morgen weer testen. Ben benieuwd of hij dan donkerder is Fijn dat je ei is geweest!! Als je op de 14e dag geklust hebt is dat goed hoor Het schijnt dat je het meest vruchtbaar bent vlak voor je ei! Jij mag nu dus op het wachtbankje. Spannend! Op de vraag over wat doen met valentijn.. Geen idee nog! Ik weet dat mijn man er totaal geen waarde aan hecht. Volgens hem moet het elke dag valentijn zijn Hij neemt dan wel een roos mee of een bloemetje omdat hij weet dat ik dat leuk vind, maar inderdaad ik vind dat net zo l euk als het geen valentijn is. Ik doe meestal doe ik wel iets extra's. Een kaartje.. Lieve woordjes uit het hart ! Dan wel zelf ontworpen of een ingelijste foto of canvas ofzo.. Iets wat onze liefde uitbeeld. Lekker eten of uit eten. Dit jaar nog geen plannen of concrete ideeën, maar daar gaat aan gewerkt worden ..en jij dan Mompelientje?
Super stijging! Nu duimen-duime-duimen! Hoop het zo voor je! Het mag nu wel een keer raak zijn vind ik! @missiej: spannend!!! Nog even geduld...
Spannend Kit! Ik heb het dan weer gloeiend heet en dan weer koud... Je gaat ook overal op letten hè... Spannend voor je hoor, hoop snel op een dikke vette roze streep voor je, zou zo fijn zijn als je geen ok hoeft!
@Kit, ik denk wel dat het raak is bij jullie! En hoop het ook zo voor je! Dan is die hele operatie niet nodig!! Wij hebben net voor ei plezier gemaakt.....dus ik hoop het zo!!!! @Veerle, dank je meis! Lief!!!! Wij hopen ook dat het raak is....anders gaan we naar de HA of de gyn hebben we besloten!
Goedemorgen!!! Hier er vroeg uit vandaag... Lekker op weg naar Den Haag... Doen nog ff een lekker bakkie koffie hier thuis en dan hup de auto in... Hier niet héél veel nieuws... temp was vanmorgen gelijk aan gisteren... heb sinds 2 dagen het wel snel koud... en kan moeilijk warm worden in bed... Vanmorgen een testje gewaagd, was niets op te zien... maar heb ook de dipsticks gebruikt waarvan BB ook al zei dat ze niet heel gevoelig zijn... maar hé, zit ook op 9DPO dus het kan allemaal nog.... meiden, fijn weekend... hou het allemaal wel een beetje in de gaten... en probeer via mobiel te reageren!!! Maar voornamelijk lekker met manlief genieten!!!