NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Hoi allemaal, een hoop geklets weer, sinds ik gistereavond nog even heb meegelezen :) Mooi om te zien hoe iedereen zich op Kit stort, da's de enige waar het op dit moment al echt spannend is! Kan niet wachten tot het volgende week februari is :D Op naar veel roze!

@maybe, spannend hoor, die signalen. Ik kan me goed voorstellen dat je er morgen alvast een testje tegenaan gooit!

Hier geen signalen, behalve dat mijn temp lekker hoog blijft. Dus weinig te melden. Nu boodschappen doen, altijd leuk op zaterdagochtend ;)

Doeg!

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hallo dames,

@carmen: Ja wil dolgraag testen maar bij mijn vorige 2 was het ook steeds irritant met die testen, testte pas echt duidelijk positief bij week 6/7.. En bij m,n oudste pas met 10 weken.

3. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!
    Bedankt voor alle lieve felicitaties. Ik heb een leuke verjaardag gehad. Nu even bijkomen, ben nogal duf hihihi.
    Gisteren nog een ovulatietest gedaan en het teststreepje was al iets lichter geworden. Gisteren toch nog maar even geknuffeld. Ik heb geen ovulatietesten meer, dus kan niet kijken of het streepje nog lichter is geworden. Maar dat zal wel denk ik. Dus ik kom gezellig op het wachtbankje.
    Ik heb wel alles teruggelezen, dus ben op de hoogte. Vanaf nu zal ik alles weer goed bijhouden en netjes reageren op jullie.
    Fijne zaterdag allemaal!

4. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Hier schiet het alweer mooi op....
    zijn alweer bij Almere...
    en wat is het hier veel drukker, qua verkeer dan... moet er altijd even aan wennen... Hahaha... maar wel veel om te kijken.... ook leuk...

5. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Lianne veel plezier..!!! Gezellig samen met je mannetje...

6. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    dames even over dat testen is snap het toch echt niet zo goed....
    Vanmorgen had ik 36.9 is dat laaag hoog......
    heb geen idee ik heb overigens geen cart maar hou het gewoon zelf bij in een boekje

7. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Maybe spannend zeg maar helaas kun je niks anders dan wachten...

Ik heb ongelofelijke pijn aan mijn tepels... Heb ik nog nooit gehad bij eisprong... Hoe raar is een vrouwenlichaam toch... Of heb ik soms een groot ei gehad... ;)

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Missillie tja daar kan ik je helaas niet mee helpen omdat ik geen inzicht heb...
    Als ik jou was zou ik toch FF aanmaken... Het is heel makkelijk en daarmee krijg je een goed inzicht.

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@suusje: Ja zit in spanning af te wachten.. Ergens had ik vanmorgen ook wel toen ik wakker werd het gevoel van "ja ik ben zwanger"... Maar durf niet echt van me eigen gevoel uit te gaan, al was het bij de vorige 2 ook begonnen met dat gevoel.

Iedereen een fijne dag vandaag,

10. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    dames ik word helemaal gek hier!! net uit het niets ( geen ongiekrampen oid) ineens helder roodbloed verlies.. aardig wat.. maar echter blijven mijn borstten/tepels pijn doen en heb ik dus totaal geen ongiepijn en zit ik zelfs nog 4 dagen voor mijn nod.. dit zal voor het eerst zijn dat ik 4 dagen te vroeg ongie word... moet ik de hoop nou echt laten varen??? want blijf steeds met een gevoel rondlopen van jah.. het kan .. maar nu dit is mijn hoop toch ineens weer weg :( ..

11. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Temp is gedropt :( Bléhhh....

Vriendje komt rond Valentijn naar Nederland, dus een Valentijns-baby it will be !! :)

Fijn weekend allemaal !!! xxx

12. We zitten in hetzelfde schuitje, stomme temp! Heb dit nooit zo vroeg, maar ja, niets aan te doen. Verder niets wat op een aankomende ongi duidt. Geen lage bmm etc..

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hey meiden

Zo vervelend he dat je lijf je af en toe zo voor de gek kan houden...
    En het is ook frustrerend want je weet gewoon af en toe niet meer wat je moet denken..

Aan de ene kant denk ik echt dat ik nu zwanger ben, en aan de andere kant denk ik dat ik mezelf alleen maar gek probeer te maken... zucht...

nog een paar dagen tot ik duidelijkheid heb..

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh dames nee he... Hopelijk is het gewoon een temp dipje...

15. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lianne, veel plezier in Den Haag/Scheveningen!
    @Missillie, sorry geen verstand van tempen. Maar denk dat je het beter toch even in een grafiek kunt zetten. Dan is het voor anderen ook duidelijker, en kunnen ze je misschien wel antwoord geven.
    @Suusje, vervelend dat je pijn aan je tepels hebt. Hopelijk gaat het gauw over.
    @maybe3, spannend zeg. Nog een paar dagen en je kunt gaan testen.
    @missiej, kijk het even aan of het doorzet. Is jouw cyclus altijd regelmatig? Het kan natuurlijk wel eens verschillen.
    @lola36, betekend dat dat je nu niet zwanger kunt zijn dan? En een valentijnsbaby is natuurlijk ook heel bijzonder.
    @Babyengel, kan het geen innestelingsdip zijn?

16. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    @Babyengel Jammer van je temp zeg, maar wie weet wat er nog kan gebeuren. Ik hou nog niet op met duimen hoor..

@Goofy Fijn dat je heg in de lift zit. DAt is super positief!! Had jij al een afspraak voor een eerste echo?

@Lianne Veel plezier!!! En als je het onderweg al druk vindt, probeer dan maar eens te parkeren in de stad ;) Fijne dag Xx

@Suusje Gek joh die pijn in je tepels. Ik weet niet of dat vaker voorkomt rond ei.,

@Missiej Ach balen meid. Helderrood bloed wat een paar dagen aanhoudt, kan vaak niets anders betekenen dan een ongi.. Mja, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Bij twijfel rond NOD gewoon even testen meid!

@Lola Jeetje meid, ook al een temp die omlaag gaat ..en ik duim me nog wel suf voor jullie! Ik hoop ook op een tempdip voor jullie!

17. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden die over hun temp inzitten. Kijk even naar mijn kaartje. En dan toch zo'n overduidelijke posi test. Het enige waardoor ik ging testen was door de symtomen en de kaart die gevallen was. Want me temp gaf me geef hoop. Dus die verteld toch ook. Nog niet alles. Temp was bij me vorige zw stuk beter om te vertouwen.

36d90e Ovulation charts on FertilityFriend.com

Hou moed hoor meiden!!! Zolang jullie nog geen rood spotten!!!

18. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Dankje Rammetje. Dus iedereen: we gaan nog steeds voor roze! Keep up te spirits, tot iemand daadwerkelijk ongi is gaan we voor een positieve test!

19. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @Kit; gelukkig kunnen we al parkeren bij het hotel!!! Voor het hotel stappen we in de tram.. Hihi... :D Is wel ffies wat anders dan het 'rustige' groningen...

20. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden,ik lees wel mee maar heb het zo druk vandaag.
    Meiden ik denk aan jullie en zodra ik even tijd heb kom ik reageren,en dan wat uitgebreider!

Deel Deze Pagina