@Rammetje maar jij hebt veel eerder een dip gehad dan de anderen.....als je 10 dpo nog een dip krijgt is dat heel vaak geen innestelingsdip meer.......maar ik hoop het natuurlijk wel voor jullie meiden. @Kit, ik vind je temp in combinatie met dat streepje erg hoopvol. Yep, heb op 7 februari om 09:00 uur een echo bijdezelfde gyn waar ik ook mijn twee echo's heb gehad toen het mis was. Als ik er aan denk keert mijn maag zich om. Heb al tegen manlief gezegd dat hij niet om 10 uur direct een bespreking moet hebben.....wil daarna als het goed is even koffie drinken en een gebakje eten. Hebben we toen de vorige keer met mijn jongste ook gedaan......
@ Rammetje Ik vind 'm bij jou wel juist een zwanger kaartje.. ik ga nu omlaag op 11 DPO. Jij ging omlaag 5-6 DPO. Dat vind ik wel een verschil. Hier kan dat makkelijk een voorbode van een ongi zijn. Ik voel me verder ook niet zwanger, maar ook niet alsof ik ongi word, erg vaag dus. Maar goed we merken het wel. Wat erg zeg van je moeder.. vrij plots en snel gegaan dus! zal best moeilijk zijn in de zwangerschap nu dat ze nooit jullie kindje zal zien. Maar 't is wel 1 van de mooiste beschermengelen voor jullie kleintje. Dat oktober maar een mooie maand mag worden voor jullie!
Ohw wel een zwanger kaartje?? Ik dacht juist niet omdat ie zo berg-achtig is. Blijf toch voor jullie duimen hoor!! Ja vrij snel allemaal. Ik ben ook op de dag gecuretteerd dat zij is gecremeerd dus ook dat was een erg dubbel gevoel. Waar ik wel blij mee ben is dat als alles goed gaat en ik max 2wkn te laat zou bevallen niet bij haar sterfdag zit. Wel een fijn geweten. Ook hoop ik voor jou dat oktober mooi mag worden. Zoals voor een hoop meiden hier!!
Ohh menn.. ik ben echt strontchagrijnig vandaag. Alles zit tegen. Altijd lijkt wel! Waarom kan ik toch nooit eens geluk hebben? :x Kutleven, kutwereld, kutlijf, alles is kut. Heb echt een baalbui.. Ben het zóó zat allemaal. Moet mezelf ff bij elkaar rapen, had genoeg te doen vandaag maar heb nog helemaal niks kunnen doen. Ben moe, moet nog douchen maar kan niet zolang mijn zoon nog wakker is en hubbie MOEST zonodig naar de praxis terwijl dat ding verdomme morgen ook open is en hij dan ook kan gaan. We moesten eigenlijk een nieuwe broek kopen voor hem en een nieuwe bril uitzoeken. Dat gaat kennelijk allemaal niet door want J slaapt nog zeker 2 uur (afgelopen dagen nog langer) dus grrrr. J net in bed gelegd kan ik zo eindelijk gaan douchen hoop ik.. zucht, sorry voor mijn geklaag, maar voelt wel wat beter nu
@Goofy Wow 7 februari!! Ik snap je onzekerheid. Maar het HG wat zich vermenigvuldigd geeft hoop! Jij wilt gewoon eerst zien, dan geloven, toch.. Dat is heel begrijpelijk na wat je hebt meegemaakt. Ik ga zo keihard voor je duimen dat alles goed is. Het moet wel!!!! @Rammetje Jemig meid, wat heftig van die curettage en je moeder Wat vreselijk!! Knuf!! @Babyengel Knuf voor jou lieverd. Even flink balen meid ..er ligt nog veel moois in het verschiet voor jullie. Dat weet ik zeker ..en hier mag je klagen hoor! ..gewoon omdat het kan!! @Hier net tóch nog een testje gedaan omdat ik op de test van gisteren haast niets meer zag Ik zag ook niet meteen iets, maar iets later toch een streepje, maar naar mijn idee niet donkerder dan gisteren Ik heb dinsdag mijn NOD, hoop dat het snel zover is, want die onzekerheid is echt niet kicke..
Poehhhh, eerst vanaf pagina 216 moeten bijlezen Kit: wauwww, ik zie ook een streepje @hier: zit nog maar op 6 DPO Zal het ff aanpassen
@kit. Die had je toch beter morgen ochtend kunnen doen?? Hcg verdubbeld ongeveer om de dag. Dat je toch een streepje zag is goed. Dat hij niet donkerder was komt misschien doordat je hcg nog niet verdubbeld is. Ik duim zoooooo hard voor je!!! Knuff
Is zo Rammetje! Ik had geduld moeten hebben, maar die test van gisteren is zo goed als omo wit. Serieus lichter geworden, dus paniek. Dus nu kan ik het beste overmorgen pas testen? Lief! Thanks!
Denk dat het door het indrogen komt dat ie lichter is geworden... Mijn ovulatietesten worden ook altijd minder duidelijk...
@kit: Vervelend is dat he.. Heb ook z,n test hier liggen. Heb dan liever helemaal geen streepje als z,n vage, of gelijk een duidelijk positieve.
@Kit: wat lief van je !!!! Duim nog maar ff door als je wilt @Solana : tsja meestal bij mij als temp daalt ---- ongi komt eraan. @Rammetje : ja ik weet het...op zich is er van de temp na ei niet zoveel af te lezen ... we weten het snel genoeg Mijn vriend zei dat hij mij volgende keer een half uur ondersteboven zal laten hangen Als ik maar niet flauw val dan met al dat bloed dat naar mijn hoofd stroomt
Klaag maar lekker raak hoor Babyengel ... is dit forum ook voor !!! Denk dat iedereen wel eens hetzelfde denkt als jij. Ik in elk geval wel !
missiej@ he bah , ik had het vorige maand , een week te vroeg ongi , ik had toen nog hoop dat het een innestelling was , maar goed er zijn zat vrouwen die bloed verliezen en toch zwanger zijn , helaas moet je wachten lola en babyengel@ wat jammer van de temp en gooi het er maar uit babyengel maybe@ het klinkt veelbelovend zeg , wat heb jij laat positief getest bij je kindjes zeg , dus als je over een paar dagen niet positief test zegt dat nog niets
kit, ik zie hem op de eerste test !!!!! ik hoooop het zooo !! hier: ik krijg ineens allemaal pukkels op mijn kop, dit heb ik eigenlijk nooit... zwaar irritant ! ik heb namelijk een bleke huid dus het valt mega op ! -_-" verder gaat het wel goed, hoop gewoon dat het raak is... (A)
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (6) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje 2. (10) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Kit - 5e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (3) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje 4. (7) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje 5. (5) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje Woezy - 3e ronde - 1e kindje BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje 6. (1) Siesi - 2e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (1) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje 9. (5) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje 10. (3) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje 11. (8) Veerle - 3e ronde - 1e kindje SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Geesje 26 - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje Wolchu - 1e ronde - 1e kindje Hanneske - 2e kindje 12. (3) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje 13. (1) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje 14. (4) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje 15. (4) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje datumloos (5) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje Senna999 - 2e ronde - 2 kindje Totaal 68 zwanger (1), ongesteld (1), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (1), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0)
@spinnekop: Ja heel vervelend dat ik zo laat pas echt posi test... Vorige zwangerschap (mk 9 wkn) heeft de gyn ook besloten om voortaan als ik 1 dag overtijd ben gelijk bloed te trekken.. Wel een voordeel. Want is vlakbij en heb dan snel de uitslag.
Hier nog steeds kapot, heb eerlijk gezegd ook weinig tot niet bijgelezen Ben wel voor iedereen op heel veel roze aan het hopen!Had in de planning vanavond nog even te knuffelen ( daar nooit te moe voor) Vriendlief heeft het idee een keer te gaan stappen aangezien ik sinds September al thuis zit. En hij weet hoe erg ik de horeca (weekend barvrouw geweest) mis Dus ben benieuwd... En anders morgen maar, een keer 2 dagen ertussen kan toch niet heel veel kwaad Ondertussen natuurlijk ook strak op mijn lichaam aan het letten, toch handig die maand dat ik niet mocht klussen, heb vergelijkingsmateriaal