NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Rammetje maar jij hebt veel eerder een dip gehad dan de anderen.....als je 10 dpo nog een dip krijgt is dat heel vaak geen innestelingsdip meer.......maar ik hoop het natuurlijk wel voor jullie meiden.

@Kit, ik vind je temp in combinatie met dat streepje erg hoopvol. Yep, heb op 7 februari om 09:00 uur een echo bijdezelfde gyn waar ik ook mijn twee echo's heb gehad toen het mis was. Als ik er aan denk keert mijn maag zich om. Heb al tegen manlief gezegd dat hij niet om 10 uur direct een bespreking moet hebben.....wil daarna als het goed is even koffie drinken en een gebakje eten. Hebben we toen de vorige keer met mijn jongste ook gedaan......

2. @ Rammetje
    Ik vind 'm bij jou wel juist een zwanger kaartje.. ik ga nu omlaag op 11 DPO. Jij ging omlaag 5-6 DPO. Dat vind ik wel een verschil. Hier kan dat makkelijk een voorbode van een ongi zijn. Ik voel me verder ook niet zwanger, maar ook niet alsof ik ongi word, erg vaag dus. Maar goed we merken het wel.
    Wat erg zeg van je moeder.. vrij plots en snel gegaan dus! :( zal best moeilijk zijn in de zwangerschap nu dat ze nooit jullie kindje zal zien. Maar 't is wel 1 van de mooiste beschermengelen voor jullie kleintje. Dat oktober maar een mooie maand mag worden voor jullie!

3. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland

Ohw wel een zwanger kaartje?? Ik dacht juist niet omdat ie zo berg-achtig is. Blijf toch voor jullie duimen hoor!!

Ja vrij snel allemaal. Ik ben ook op de dag gecuretteerd dat zij is gecremeerd dus ook dat was een erg dubbel gevoel. Waar ik wel blij mee ben is dat als alles goed gaat en ik max 2wkn te laat zou bevallen niet bij haar sterfdag zit. Wel een fijn geweten.

Ook hoop ik voor jou dat oktober mooi mag worden. Zoals voor een hoop meiden hier!!

4. Ohh menn.. ik ben echt strontchagrijnig vandaag. Alles zit tegen. Altijd lijkt wel! Waarom kan ik toch nooit eens geluk hebben? :x Kutleven, kutwereld, kutlijf, alles is kut. Heb echt een baalbui.. Ben het zóó zat allemaal. Moet mezelf ff bij elkaar rapen, had genoeg te doen vandaag maar heb nog helemaal niks kunnen doen. Ben moe, moet nog douchen maar kan niet zolang mijn zoon nog wakker is en hubbie MOEST zonodig naar de praxis terwijl dat ding verdomme morgen ook open is en hij dan ook kan gaan. We moesten eigenlijk een nieuwe broek kopen voor hem en een nieuwe bril uitzoeken. Dat gaat kennelijk allemaal niet door want J slaapt nog zeker 2 uur (afgelopen dagen nog langer) dus grrrr.
    J net in bed gelegd kan ik zo eindelijk gaan douchen hoop ik.. zucht, sorry voor mijn geklaag, maar voelt wel wat beter nu :)

5. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Rammetje Dikke knuffel voor jou...

@babyengel klaag maar lekker hoor...

6. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    @Goofy Wow 7 februari!! Ik snap je onzekerheid. Maar het HG wat zich vermenigvuldigd geeft hoop! Jij wilt gewoon eerst zien, dan geloven, toch.. Dat is heel begrijpelijk na wat je hebt meegemaakt.
    Ik ga zo keihard voor je duimen dat alles goed is. Het moet wel!!!!

@Rammetje Jemig meid, wat heftig van die curettage en je moeder :( :( Wat vreselijk!! Knuf!!

@Babyengel Knuf voor jou lieverd. Even flink balen meid ..er ligt nog veel moois in het verschiet voor jullie. Dat weet ik zeker :) ..en hier mag je klagen hoor! ..gewoon omdat het kan!!

@Hier net tóch nog een testje gedaan omdat ik op de test van gisteren haast niets meer zag :( Ik zag ook niet meteen iets, maar iets later toch een streepje, maar naar mijn idee niet donkerder dan gisteren… Ik heb dinsdag mijn NOD, hoop dat het snel zover is, want die onzekerheid is echt niet kicke..

7. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Poehhhh, eerst vanaf pagina 216 moeten bijlezen :eek:

Kit: wauwww, ik zie ook een streepje :D

@hier: zit nog maar op 6 DPO
    Zal het ff aanpassen

8. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @kit. Die had je toch beter morgen ochtend kunnen doen?? Hcg verdubbeld ongeveer om de dag. Dat je toch een streepje zag is goed. Dat hij niet donkerder was komt misschien doordat je hcg nog niet verdubbeld is. Ik duim zoooooo hard voor je!!! Knuff

9. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Is zo Rammetje! Ik had geduld moeten hebben, maar die test van gisteren is zo goed als omo wit. Serieus lichter geworden, dus paniek.
    Dus nu kan ik het beste overmorgen pas testen?
    Lief! Thanks!

10. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Dubbel post!! Nevermind!

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Denk dat het door het indrogen komt dat ie lichter is geworden...
    Mijn ovulatietesten worden ook altijd minder duidelijk...

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@kit: Vervelend is dat he.. Heb ook z,n test hier liggen. Heb dan liever helemaal geen streepje als z,n vage, of gelijk een duidelijk positieve.

13. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kit: wat lief van je !!!! Duim nog maar ff door als je wilt :)

@Solana : tsja meestal bij mij als temp daalt ---- ongi komt eraan.

@Rammetje : ja ik weet het...op zich is er van de temp na ei niet zoveel af te lezen ... we weten het snel genoeg :)

Mijn vriend zei dat hij mij volgende keer een half uur ondersteboven zal laten hangen :) Als ik maar niet flauw val dan met al dat bloed dat naar mijn hoofd stroomt :)

14. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klaag maar lekker raak hoor Babyengel ... is dit forum ook voor !!!
    Denk dat iedereen wel eens hetzelfde denkt als jij. Ik in elk geval wel !

15. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

missiej@ he bah , ik had het vorige maand , een week te vroeg ongi , ik had toen nog hoop dat het een innestelling was , maar goed er zijn zat vrouwen die bloed verliezen en toch zwanger zijn , helaas moet je wachten

lola en babyengel@ wat jammer van de temp en gooi het er maar uit babyengel

maybe@ het klinkt veelbelovend zeg , wat heb jij laat positief getest bij je kindjes zeg , dus als je over een paar dagen niet positief test zegt dat nog niets ;)

16. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    kit, ik zie hem op de eerste test !!!!! ik hoooop het zooo !!

hier: ik krijg ineens allemaal pukkels op mijn kop, dit heb ik eigenlijk nooit... zwaar irritant ! ik heb namelijk een bleke huid dus het valt mega op ! -_-" verder gaat het wel goed, hoop gewoon dat het raak is... (A)

17. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

1. (6)
    Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje
    CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje
    Lola36 - 6e ronde - 1e kindje
    Babyengel - 2e ronde - 3e kindje
    Marly87 - 1e ronde - 1e kindje
    Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje

2. (10)
    Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje
    Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje
    mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi)
    Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje
    Flexi - 2e ronde - 1e kindje
    Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje
    Kit - 5e ronde - 2e kindje
    Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje
    Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje
    Zittie - 8e ronde - 2e kindje

3. (3)
    Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje
    Behappy - 6e ronde - 1e kindje
    Susyq - 7e ronde - 1e kindje

4. (7)
    Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje
    Iellie - 14e ronde - 1e kindje
    Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje
    Brondy - 7e ronde - 1e kindje
    Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje
    Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje
    Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje

5. (5)
    Dream4 - 3e ronde - 1e kindje
    Remember - 1e ronde - 4e kindje
    Solana - 5e ronde - 3e kindje
    Woezy - 3e ronde - 1e kindje
    BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje

6. (1)
    Siesi - 2e ronde - 1e kindje

7. (2)
    Samba - 6e ronde - 1e kindje
    Fiore - 2e ronde - 3e kindje

8. (1)
    Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje

9. (5)
    Chikah - 2e ronde - 2e kindje
    Leo85 - 13e ronde - 1e kindje
    Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje
    Missnien - 2e ronde - 1e kindje
    Stoetel - 2e ronde - 2e kindje

10. (3)
    Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje
    Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje
    Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje

11. (8)
    Veerle - 3e ronde - 1e kindje
    SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje
    Geesje 26 - 3e ronde - 3e kindje
    Mout - 14e ronde - 2e kindje
    Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje
    June1980 - 2e ronde - 2e kindje
    Wolchu - 1e ronde - 1e kindje
    Hanneske - 2e kindje

12. (3)
    Renske19 - 7e ronde - 2e kindje
    NoLi - 2e ronde - 1e kindje
    Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje

13. (1)
    Manon77 - 2e ronde - 3e kindje

14. (4)
    Enchanted - 3e ronde - 1e kindje
    Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje
    Rensje - 1e ronde - 2e kindje
    Noorus - 3e ronde - 1e kindje

15. (4)
    Ambrose - 4e ronde - 2e kindje
    Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje
    xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje
    Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje

datumloos (5)
    Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje
    Diana75 - 15e ronde - 1e kindje
    Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje
    May1984 - 3e ronde - 1e kindje
    Senna999 - 2e ronde - 2 kindje

Totaal 68

zwanger (1), ongesteld (1), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (1), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0)

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@spinnekop: Ja heel vervelend dat ik zo laat pas echt posi test... Vorige zwangerschap (mk 9 wkn) heeft de gyn ook besloten om voortaan als ik 1 dag overtijd ben gelijk bloed te trekken.. Wel een voordeel. Want is vlakbij en heb dan snel de uitslag.

19. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

dat is fijn dan hoeft je tenminste niet lang meer te wachten :)

20. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Hier nog steeds kapot, heb eerlijk gezegd ook weinig tot niet bijgelezen:) Ben wel voor iedereen op heel veel roze aan het hopen!Had in de planning vanavond nog even te knuffelen ( daar nooit te moe voor:p) Vriendlief heeft het idee een keer te gaan stappen aangezien ik sinds September al thuis zit. En hij weet hoe erg ik de horeca (weekend barvrouw geweest) mis Dus ben benieuwd... En anders morgen maar, een keer 2 dagen ertussen kan toch niet heel veel kwaad:(:(
    Ondertussen natuurlijk ook strak op mijn lichaam aan het letten, toch handig die maand dat ik niet mocht klussen, heb vergelijkingsmateriaal:D

Deel Deze Pagina