NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussion in 'NOD forum' started by Noorus, Dec 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

hoi dames ! heb de boel ff doorgelezen wat een spanning zeg !
    ik zit zelf ook te wachtwn pff

heb tot nu toe dat ik vaker moet plassen en trek heb in vette dingen !
    en ik kreeg ineens erge buikpijn
    maarja kan van alles zijn he

2. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Hey meiden, iedereen een beetje relaxte zaterdag? Wij hebben rond lunchtijd besloten om maar even lekker in de stad te gaan lunchen, lekker ontspannen middag zo met het mooie weer!

Verder echt nul symptomen deze maand. Al dacht ik vanochtend de hele tijd gebraden vlees te ruiken en had ik gisteren een soort van ovulatiepijn. Verder ner-gens last van. Nouja, we zien wel, nog één week..

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@carmen: Dat ken ik ik rook gisteren overal zeepjes.. hahaha heel vervelend

4. dream4

dream4 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,749
    0
    0
    ik word soms zo gek van mijzelf... ik wil gewoon zo graag een posi test in mijn handen & dan genieten van het kleine wondertje...*zucht*

5. dromertje35

dromertje35 Actief lid

Jul 28, 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Dream, dat wil ik ook!! Liefst vandaag nog, maar moet helaas nog wel even wachten, NOD is pas op 9 Februari..

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

ja precies ik wil dat ook haha
    maar inderdaad moet nog 6 dagen wachten..

7. dream4

dream4 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,749
    0
    0
    wat duurt wachten dan lang he... :p

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

ja echt ..
    elke maand weer ..

9. dream4

dream4 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,749
    0
    0
    ja inderdaad... & ook als je om heen, voor mijn gevoel, duizenden mensen ineens zwanger zijn

10. dromertje35

dromertje35 Actief lid

Jul 28, 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Lijkt alsof het bij iedereen heel snel lukt behalve bij mezelf. In mijn vriendenkring zijn er een paar ongepland en door de pil zwanger geworden en de rest allemaal in de eerste maand. En dan maar vragen: wanneer beginnen jullie een keer pfffff :x
    Er is maar 1 vriedinnetje die niet zeurt en het gewoon snapt. :)

11. missiej

missiej Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,232
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier de boerenkool op staan... heerlijk ... ik zit nog erg in twijfel.. het was toen straks best veel helder rood bloed.. heb tampon in moeten doen.. net verwisseld maar was weer wat roze.. en tampon niet vol.. als het vannacht doorzet weet k zeker dat het ongie is en anders toch nog iets hoop aangezien ik normaal kleine stolseltjes verlies en krampen heb.. nu niets daarvan... ook blijven me tepels/borsten zeer doen.. dat zou ook nieuw zijn voor mijn ongie.. ag we zien het wel.. zo eerst ff lekker eten haha

12. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    missie; hoop voor je dat het niet doorzet. eet smakelijk.

hier zo broodje shoarma. ff lekker makkelijk, straks nog boodschappen doen.

zwangeren zien; valt me wel mee, had dat bij onze dochter wel, overal zwangeren, in de familie, op straat, vriendinnen.

hier; buikpijn, nog steeds. echt zo ongestelheids gevoel, voorspelt weinig goeds ben ik bang.
    verder nergens last van. zit nu op cyclus dag 31

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Wachten duurt inderdaad lang, en ja ik heb het ook hoor dames, als ik iemand zie die zwanger is.
    Mijn beste vriendin en ik proberen ongeveer tegelijkertijd zwanger te zijn. Bij haar moet het via Clomid en ze weet maandag of dat gelukt is.
    En wij moeten nog even wachten tot woensdag...

Hopelijk vliegt de tijd voor ons allemaal dames...!!!!

14. dream4

dream4 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,749
    0
    0
    ow dat is wel vervelend ja dat ze zeggen; wanneer beginnen jullie eens ? dat hebben wij gelukkig nog niet gehad. maar er zijn in onze omgeving wel ontzettend veel zwanger.
    gelukkig heb je een vriendin waar je het wel mee kan delen ! :)

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Lola: ik heb ook geen idee meid...heb nog niet zoveel verstand van tempkaartjes... Whahahaha... nou hoop dat hij niet last van z'n rug gaat krijgen door een half uur zo te gaan staan dan...

@ Noli: ooooow heerlijk zeg, zo'n bankhang avond :D...

@ Hellen: Tuurlijk meid... we weten toch dat het hier nogal drukjes is? ;). Dinsdag word ik door mijn verzekering gebeld en in deze zelfde week word ik door de FEM-poli teruggebeld... Dus ik ben heel erg benieuwd...
    Jeeeeeej, toch nog geklust :D... Hier niet helaas... manlief sliep al toen ik op bed kwam...Spannend hoor meid... Nu op 't wachtbankje :D...

@ Kit: graag gedaan meid :D... Vind ik ook altijd wel prettig... Als ik 't niet zeker weet, zet ik m'n eigen foto's ook eerst in negatief, hihihihi. Hoe was je test vanmorgen?

@ Veerle: soms kan het heerlijk zijn he, om zo lekker vroeg in je bedje te liggen :D.

@ Remember: dat is dan wel even balen idd zo'n nega-test, maar zoals je zelf al zegt... het kan nog steeds alle kanten op :D...

@ Missiej: ik ga heeeeeeel hard voor je duimen hoor!!! Ow meid, dat is schrikken zeg... Ik heb geen idee wat je nu moet denken... Ik zou 't even in de gaten houden...Ik blijf in iedergeval heeeeeel hard voor je duimen hoor meid! Wij hebben beenham op een foccaciobroodje gegeten met wat sla erop :D. Mjammie :D.

@ Valentijnsdag: wij doen niks met valentijnsdag... Wij gaan 3 maart uiteten omdat wij 1 maart 10 jaar samen zijn... maar ja dat valt midden in de week ;)

@ Spinnekop: ja idd. Ik vond 't echt heel erg fijn dat ze dat wilde doen, voordat ik überhaupt een second opinion aanvraag. Wat het betekend weet ik niet, maar zo heet die kliniek HIHIHIHI. En het voordeel is gewoon dat het ook gewoon lekker in Zwolle is :D...

@ Mompelientje: Whahahaha, zie nu pas dat je niet in Nederland woont LOL...

@ Babyengel: balen zeg dat je temp daalt... Klagen mag altijd hoor meid, helemaal als 't oplucht :D...

@ Goofychick: oooow meid dat is super zeg!!! Nogmaals gefeliciteerd... Goed dat je 't nu zelf ook eindelijk begint te geloven :D.

@ Maybe: welkom hier en spannend zeg... 't klinkt allemaal wel heeeeeeeeeel erg positief... Ben benieuwd naar je test maandag... Ik denk dat deze misschien wel positief zou kunnen zijn :D.
    Meid: ALTIJD OP JE GEVOEL AFGAAN!!!! Dat is heeeeeeeel belangrijk!!!

@ Suusje: hahaha, misschien had je wel een kippenei ;) (sorry ben beetje vervelend...)

@ Dream: ooow he bah... puistjes... Heel herkenbaar... Ik heb er ook zo'n hekel aan... Herkenbaar meid... maarja... dat willen we allemaal toch? ;). Ook dat is heel herkenbaar... Ineens zie je allemaal zwangere vrouwen en/of zijn er ineens mensen in je omgeving zwanger...

@ Dromertje: ow gezellig zeg!!! Veel plezier vanavond!!! Ik denk niet dat dat veel kwaad kan... Al twijfel ik daar soms ook wel over hoor... Hier gisteren ook niet geklust, omdat manlief niet lekker
    was en dus al vroeg sliep...
    Jaaaaa, dat is echt irritant he? Dat ze dat dan gaan vragen... wanneer gaan jullie eens beginnen? Of wanneer komt er bij jullie eens een 2e???

@ Behappy: oooow bij jou ook al zo spannend :D.

Hier vanmorgen weer een nette temp van 36,5... 't blijft nu aardig hetzelfde moet ik zeggen... Het is niet meer zo'n berglandschap als in 't begin :D...
    Verder heb ik nog maar weinig slijm, helemaal in vergelijking van gisteren hihihi. Gisteren was echt heeeeeeeeel erg veel LOL.
    Mijn test was wel weer negatief, maar er lijkt nu wel weer een streepje te komen, maar ik durf nergens meer op te hopen...
    Misschien straks nog even een testje doen weer...Maar dat weet ik nog niet zeker...

Vanmiddag naar m'n ouders gegaan, heerlijk in de zon was het :D. M'n moeder was gisteren geholpen, omdat ze een poliep in haar baarmoeder had. Deze moest eruit en is nu op kweek gezet. Over 2 weken weet ze hier de uitslag van. Dus dat is even spannend...

Daarna ben ik met mijn ouders en J.oshua naar de stad gefietst en is manlief naar huis gegaan. Die heb ik naar bed gestuurd met 2 paracetamol. Hij had last van duizeligheid en was misselijk. Nu gaat 't gelukkig weer goed. Dus misschien toch nog ff knuffelen vanavond ;).
    In de stad ben ik bij de C&A nog geslaagd voor 2 truien en 2 shirtjes voor J.oshua... En zomaar in maat 98 (is heel moeilijk te vinden vaak) en ook nog eens in de aanbieding... Een aanbieding bovenop een aanbieding :D... Ik was in totaal welgeteld 10,50 euro kwijt :D. Goed bezig al zeg ik 't zelf hihihihi.

16. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

Dec 9, 2011
    1,808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier even heel snel weer een berichtje... blijf met jullie meelezen... en ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat... hopen op heel heel heel veel roze!!
    Niet echt nieuws van deze kant... nog steeds op het wachtbankje... vanavond uit eten en wat drinken met vrienden... wil eigenlijk niet drinken, maar hoop dat ik dat op een subtiele manier voor elkaar ga krijgen... we zullen het zien...
    Tot snel weer dames!!

17. missiej

missiej Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,232
    0
    36
    NULL
    NULL
    het lijkt inmiddels weer wat minder te worden... kan het nu op het moment weer zonder tampon mee weg komen.. dus ben erg benieuwd morgenochtend.. doe vannacht voor de zekerheid wel iets voor want je zult altijd zien.. helder rood lijkt het ook niet meer dus we zullen zien.. de meisjes liggen hier al lekker te slapen en afwas is gedaan en heb inmiddels ook alweer de vloer gedweild haha...

18. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    ;)Hoi meiden,
    Vandaag druk geweest dus niet alles kunnen bijhouden, maar natuurlijk wel terug gelezen....

@missiej,.....ben er benieuwd hoe je toestand morgen is, houd mijn fingers crossed dat het gewoon een bloedvaatje is dat beschadigd is.....tijdens zwangerschap is de baarmoeder beter doorbloed, toevallig sex gehad voor dat je bloedspotte???

@babyengel: ben net zo benieuwd naar jouw temp morgen als naar die van mijzelf.....*keeping fingers crossed*

@mamavanjoshua, netjes hoor zo kleding scoren hahaha! Wel spannend wat je moeder aangaat, ook hier gaan de duimen draaien voor een goede uitslag!
    Hoop voor je dat manlief vanavond beter genoeg is voor een lekker knuffelpartijtje :p

@maybe, w88 duurt altijd lang he! En samen zwanger zou leuk zijn, ik was van mijn jongste samen met mijn schoonzusje, nichtje, vriendin en vriendin van neef zwanger, was super zo met zijn 5e. Eerste tot laatste bevalling schelen e kinderen 10 weken!:D
    Hoop voor je dat het snel raak mag zijn.......of al is natuurlijk;)

@Senna, dag 31 al??? Hoelang is jouw cyclus normaal dan gemiddeld? Enne niet teveel doemdenken, geen bloed geeft moed!!!:D

Nou hier verder sinds ik net ontspannen ben, want ongi krampjes en steekjes, boobs nog steeds pijnlijk, zit permanent met een Ahh bra aan want voelen echt niet lekker aan me boobs, en dat terwijl ik normaal thuis altijd gelijk mijn gewone bh uitdoe want hou niet van dat geknel.
    Ik heb dus totaal geen idee wat ik er van moet denken, ga dus maar gewoon weer in de wacht, had liever geen test gedaan vanmorgen of liever een tuurstreepje en geen omo-witte.
    Ik heb zelf het idee dat november onze maand wel eens kan zijn, onze zoon is van nov, maar.....was eigenlijk een oktober kindje.....hij wil namelijk graag een broertje na twee zusjes en ik hoor natuurlijk te zeggen het maakt mij niets uit, maar juist omdat het mij niets uitmaakt hoop ik stiekem op een broertje voor hem.....is dat raar:(
    Verder denkt mijn schoonmoeder al sinds dec dat ik deze maand zwanger zou raken want ze heeft een droom gehad en die hele droom ging over 16 oktober.......:p

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Missiej: alweer goed bezig geweest dus :D... Hier word er morgen (beneden) gestofzogen én gedweild en als ik dan toch bezig ben... meteen maar even stoffen en de toilet denk ik... Maar eens even kijken hoe ik me voel...

Hier net weer stukjes eggwhite slijm in m'n urine... Kan 't niet van m'n wc-rol afhalen, dus heb 't er even uitgehaald, nadat ik de urine zoveel mogelijk had weggegooid en kan 't heel ver uitrekken, maarja dat had ik vorige week ook een paar keer...

20. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    Oja, ging eind van de middag met mijn jongste meid(4jr) even op bed leggen zegt ze mama je heb nu een baby in je buik .....toen ik vroeg of het een j of m was zei ze heel stellig een jongen!
    En net zei ze dus tegen manlief...papa mama heeft een baby in haar buik, een jongen en ze gaf mij een high five...HOW SWEET!!

En ik hoop natuurlijk dat ze gelijk heeft

Edit: de kinderen weten nog niet dat we voor een baby bezig zijn, stel dat het niet lukt of heel lang duurt....willen ze niet die spanning van ons geven zeg maar ;)

Share This Page