NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Goedemorgen meiden..

eerst wil ik even zeggen hoe erg ik het vind voor @woezy.. Zat het met een brok in m,n keel te lezen..

Maar ik ben sinds 3 uur vannacht een stuiterbal.. Me jongste was wakker geworden, dus even getroost en ben zelf nog maar even wat gaan drinken.. Ik zag m,n kruidvat testen liggen en dacht letterlijk "fuck it" ik ga gewoon testen..
    Zoals eerder vermeld heb ik altijd wazige testen de eerste weken. Maar er staat een 2e streppje, hij is licht, maar wel roze..!!! Ik heb er 10 minuten geleden nog 1 gedaan en die ziet er hetzelfde uit..

Willen jullie aub ook even kijken of ik niet bijziend begin te worden..??

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hier zijn ze trouwens wel iets donkerder als op de foto's..
    (bekend probleem van de gsm's en testen:p)

3. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Wowww, wat een reacties ineens allemaal hahahaha, zitten gewoon een aantal berichten tussen mijn eigen twee berichten, die ik toch wel direct na elkaar heb gepost:$

@Mompelientje,.........klinkt makkelijker gezegt dan gedaan, maare...jij maakt jezelf nu echt gek, probeer het een beetje los te laten, 7DPO is echt veel te vroeg en je had vorige week ookal een test gedaan. FF zegt onwaarschijnlijke kans, het kan natuurlijk altijd maar ik zou dan niet zoveel testen en gewoon mijn NOD afwachten , suc7!

@Susy...dinsdag, spannend, dan ga ik ook testen...als mijn temp boven basaal is dan he!

Ik ben iig blij dat ik zo afleiding heb in de Efteling, laat thuis zijn , kids in bad/bed, zelf in bad, slapen en morgen weer een werkdag.....voor dat ik het weet is het dinsdag:D
    En ik leef niet ernaar om dan te testen, maar ben wel héél benieuwd naar mijn temp morgen ochtend;)

4. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Maybe, ik zie wat hoor!! Spannend!!!!!!!!

5. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Kom je aanmelden op de NOD of moet ik je feliciteren? Als bevestiging zeg: ja je bent zwanger. Maar als je echt echt zeker wilt zijn moet je wachten na je NOD. En nog zeker om te zijn een bevestiging van een dokter.

Groet.

6. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Nou ik zie idd een licht streepje.....en dat is al heel wat meer dan geen streep je:D
    Nog 3 dagen voor je NOD zie ik dus .........ik zie het goed in, spannend wat hij op je NOD zegt....of gewoon overmorgen uiteraard hahahahahah. LEUK!!!

7. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @maybe, ik zie het streepje ook!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd. Ik duim en hoop voor je dat het goed blijft gaan en dat je over een paar dagen nog een duidelijkere test hebt.

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Bedankt meiden dat jullie even meekijken...

@remember: ik doe dinsdag zowieso nog een testje om te kijken of hij duidelijker word..

vind het zo spannend

9. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Sorry, maar deze reactie vind ik echt ongepast:x
    Maybe schrijft al langer mee, miss heb jij dat gemist omdat je eigenlijk alleen ego berichtjes heb, maar al dan niet, vind ik je reactie erg hard terwijl jij zelf steeds opzoek bent naar bevesting van een ieder hier.

SORRY DAMES, MOEST HET EVEN KWIJT!!!:x

10. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Idd dat heb ik ook, vrienden va ons hebben hun zaken echt niet geregeld wonen in een studentenwoning!
    Met 1 slaapkamer en nu verteld ze dood leuk dat ze ook voor een tweede gaan!
    Want ze denkt dat ze dan zo een andere huurwoning krijgt!]Echt belachelijk gewoon, en het mooie ervan is dat vertelde ze 2 maanden geleden en ze is nu al 6 weken zwanger.
    Daar kan ik gewoon echt pist om worden.
    Maar ja toch maar positief blijven!:)
    Ook al valt het niet mee!;)

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@rememer: thanx... ik wou er eigelijk geen aandacht aan schenken maar vond het inderdaad een beetje lullig..

@mamavand: Ik kan me goed vinden in jou verhaal, mensen die een kindje nemen als uitweg zien voor een urgentie en dat soort dingen, daar gaan ook mijn nekharen van omhoog staan..

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

sorry ik sta met mijn mond vol tanden.
    Maar ik vraag me af, heb jij niets aan je man vernomen dan???
    k bedoel mijn schoonzusje ging ook vreemd maar mijn broer merkte al maanden dat er wat was!
    Ik vind het vreemd dat een situatie zo in ene uit de hand kan lopen zonder aanleiding!???
    Ik ben van mening dat het dan vast en zeker al langere tijd niet boterde tussen jullie!
    En om dan in zo situatie aan kinderen te beginnen???
    Een kindje lost niets op!
    En is het echt waar dat hij een kindje krijgt of is het ee leuge verhaal!!

13. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @maybe, ik ben er niet zo vaak, maar Maybe (alvast voorzichtig) van harte meid, ik zie zeker een streepje....!

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Nou meiden ik heb alles weer bijgelezen maar kon niet alles onthouden.
    Ik wil tegen kit zeggen Gefelciteerd meid, hij is echt wel duidelijker!
    Maar waarom geen kv test?
    Of cb met indicator die geeft eerder aan als de kruis testen van cb he!!???

En dan nog een roze dame MAYBE van harte meid,.
    Ik zie hem duidelijk.
    En trek je maar niets aan van de opmerkingen hier hoorQ!

@ all mijn temp is weer mooi gestegen, nu stop ik met tempen.
    Ik heb dat belooft aan mijn man!
    Ik zou tempen tot ik me eisprong heb gevonden en dan stop ik!
    Ik word er in de laatste week altijd zo zenuwachtig van!
    Dus vandaar!
    Nou meiden fijne dag.
    Ik mag straks op kraamvisite zie er best tegen op!
    Aangezien ik gelijk uitgerekend was met mijn vriendin!
    Dus het zal wel even slikken worden!

15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik ben het wel met jou eens ja!
    Andere meiden kunnen er ook niets aan doen als ze sneller zwanger zijn, of da ze niet elke dag zo fanatiek mee praten als ons!
    Laat een ieder vrij!

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Nogmaals bedankt voor alle reacties..

En ik hoop voor iedereen in de wachtbank dat ze een mooie duidelijke test mogen krijgen..

Hier begint er voorzichtig een lach op mijn gezicht te komen na de vals-positieve test van vorige maand.
    Maar ik heb er nu 2 met beide een 2e roze streep.

Hopelijk dinsdag een duidelijkere streep..!!

17. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

@woezy, nee!!! Wat verschrikkelijk voor je! Ik hoop dat je bij vrienden en familie terecht kunt! Ik wens je veel sterkte!

@maybe ik zie ook een licht streepje... :D

Hier vanochtend twee uur later dan normaal getempt, dus weet niet zo goed of de verdere stijging wel een echte is.

@iedereen: lief doen tegen elkaar!

18. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Ik weet niet of je het zo lullig bedoelt als dat het overkomt, maar dan zeg ik ook dat je reactie niet gepast is.

Maybe schreef hier al. Waarschijnlijk net zoveel als jij de afgelopen weken, want jij bent ook niet veel actief geweest...
    Ik ga er maar vanuit dat je het niet zo lullig bedoelde..

19. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Ik ga voor je duimen voor dinsdag! Duim jij dan voor mij? :D

20. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Jee dat zal niet makkelijk zijn. Sterkte!

Deel Deze Pagina