@ Suusje; wat leuk ook al een wicked ganger De verhalen zijn goed dus je hebt zo te lezen iets geweldigs voor de boeg!! @ Mompelientje; Why?
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (7) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje Neirod - 1e ronde - 1e kindje 2. (10) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Kit - 5e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (3) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje 4. (7) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje 5. (5) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje Woezy - 3e ronde - 1e kindje BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje 6. (1) Siesi - 2e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (2) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje Karin86 - 1e ronde - 1e kindje 9. (5) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje 10. (3) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje 11. (8) Veerle - 3e ronde - 1e kindje SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Geesje 26 - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje Wolchu - 1e ronde - 1e kindje Hanneske - 2e kindje 12. (3) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje 13. (1) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje 14. (4) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje 15. (4) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje datumloos (5) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje Senna999 - 2e ronde - 2 kindje Totaal 70 zwanger (1), ongesteld (1), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (1), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0)
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (7) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde (na overlijden 2e kindje) - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje Neirod - 1e ronde - 1e kindje 2. (10) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Kit - 5e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (3) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje 4. (7) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje 5. (5) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje Woezy - 3e ronde - 1e kindje BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje 6. (1) Siesi - 2e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (2) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje Karin86 - 1e ronde - 1e kindje 9. (5) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje 10. (4) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje 11. (8) Veerle - 3e ronde - 1e kindje SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Geesje 26 - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje Wolchu - 1e ronde - 1e kindje Hanneske - 2e kindje 12. (3) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje 13. (1) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje 14. (4) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje 15. (4) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje datumloos (4) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje Senna999 - 2e ronde - 2 kindje Totaal 70 zwanger (1), ongesteld (3), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (1), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0)
Over Wicked gesproken; ik heb even naar kaarten gekeken en nu staat er steeds een advertentie van de musical hier op het forum....om gek van te worden. Hoezo lekker worden gemaakt
Babyengel, het totaal aantal klopt nu niet meer. Dat moet 70 zijn. Zie mijn lijst hierboven. Ben je ongesteld geworden? Sterkte en een dikke knuffel! Edit: zie dat je het aantal al hebt aangepast.
ik heb mezelf op rood gezet! Vanmorgen gaan bloeden. en volgens mij moeten er nog wat dingen anders, hellen wilde toch ook ergens anders staan?
Jee, wat ontzettend balen Babyengel. Ik wist niet dat Hellen ergens anders wil staan. Weet je ook waar? Ander moet ze het nog even in een berichtje zetten. @Mompelientje, dat is toch niet nodig.
Dat is vaak als je ergens gekeken hebt, dat de advertenties daar vaak op aansluiten... Dat viel mij ook al op. Als je straks naar geboortekaartjes zou kijken, zie je daarna allemaal ads van geboortekaartjes. Ga je daarna zoeken naar een aannemer voor een dakkapel, zie je die... doen ze expres
Ach ja had het toch ook niet verwacht.. 't is wel jammer natuurlijk, maar ja. We houden de moed erin en hopelijk wordt het voor velen wel een roze maand..
Mamavand, je hebt al best veel meegemaakt lees ik. Das echt vervelend, dat je zo'n onbetrouwbaar lichaam hebt. Ik weet niet of ik dat ook heb, misschien wel. Je hebt wel gelijk dat ik moet wachen totdat de test positief is. Ik zal dan maar niet teveel zeggen dat ik het zeker weet, ik denk het wel gewoon in mijn hoofd En dan zullen we deze week wel zien, spannend Ik ben verder niet misselijk trouwens. Alleen begin wel erg moe te worden en zere benen en heupen...vast van al dat geslenter gisteren door Amsterdam.
jammer dat je ongi bent @mompelientje jij komt ook wel een keer aan de beurt hoor , gewoon hier blijven
@ Mamavanjoshua: Ja heel apart, heb je het na gister weer gehad ? @ Babyengel: jaa, nog een weekje... het begint al op te schieten ! Ik ben zoo benieuwd... @ Woezy: Wow heftig joh, maar wat een reactie ! Niet normaal... hufter *een hele dikke knuffel voor jou* Hoe is het nu ? @ Solana: Wie weet... nog een weekje ! @ Mompelientje: aw, blijf gewoon gezellig... @ Kit: Ik vind hem ook donkerder ! @ Maybe: IK ZIE HET STREEPJE !!!! @ Karin: Welkom ! Gezellig... @ Hier: Gister buikpijn gehad & steken in mijn lies. Ben ook op tijd naar bed gegaan. Nu wat rugpijn, maar verder geen last meer... pff, wat een pijn kan een mens dan hebben. MAAR ik ben nu lekker vrij & ga genieten van mijn weekend (moest werken)
@Kit, ik zag weer een test van jou voorbij komen, durf je het aan om roze op de lijst te gaan? @Maybe3, test ziet er ook al goed uit!! duim voor je dat het een mooie donkere streep wordt! @Mompelientje, what's upp?? Wat is er allemaal?? Zit je er doorheen ofzo..? Jullie kletsen teveel hoor.. kan dat niet bijhouden.. vooral niet met een klagende peuter op schoot.. kan geeneens koffie zetten voor mezelf
@ Woezy: Wat verschrikkelijk voor je! Heel veel sterkte toegewenst! @ Kit: Ik vind hem ook al duidelijker! @ Maybe3: Spannend!!! Ik zie een streepje!!!
Heey Lieve Meiden, Zo gisteren een druk dagje, en in de avond zo in slaap gevallen op de bank dus vandaar dat ik er nu (pas!!!!!) ben.. Lianne.. Wat fijn dat je het zo leuk hebt en dat de voorstelling zo mooi was. Lekker genieten meis, heb je verdiend!!! Woezy.. Toen ik je verhaal las, viel me mond open en ik dacht: dit kan niet waar zijn toch. Wat een rotzak zeg, sorry heb er echt geen andere woorden voor! Jeetje meis wat ontzettend rot zeg heel veel sterkte.. Missiej.. Balen zeg van je ongi succes in de volgende ronde Kit.. Ik ziet um wederom oooooooooooooooooooooh ik hoop het zoooooooooooooo Het is je zo gegund Enne, ik zou idd ook de testen van 2 voor 5 halen, is veel duidelijker Remember.. Nog eventjes en je bent verlost van de spanning Mompelientje.. Je moet echt even wachten nog met testen hoor, tis nog zoooo vroeg! Hmm balen dat je nu weg wilt gaan van het forum... maar als jij je daardoor beter voelt dan ben je daar vrij in. SusyQ.. Duimen draaien hier voor jouw! Maybe.. Ik zie wel wat ja, hopelijk wordt ie de komende dagen donkerder Suusje.. Voel je je alweer wat beter meiss? Sorry als je dat al verteld heb, maar kom een beetje binnenvallen Karin.. Welkom! En hopelijk is het snel raak bij jullie, en dan wel zonder MMM Babyengel.. Wat ontzettend balen zeg, toch ongi bah! Dream.. Fijn weekend hihi Meiden waarop ik niet heb gereageerd.. Sorry maar het was zoooo veel om terug te lezen. Hopelijk is het mij vergeven Enne meiden die samen met mij op de 'wacht'bank zitten: heel veel succes met het wachten en kom op he, wij gaan die bank is even flink roze maken Zo, vanmiddag lekker film kijken. HEERLIJK En wat een weersvoorspelling he, jeetje het gaat echt koud worden. BRRRRRRRRRRRR
@Renske ja voel me alweer beter.. Gisteren voetbal gaan kijken in de vrieskou... Dus nu merk ik wel dat het niet verstandig was... Maar ja nu lekker bankhangen de hele dag... En heb mijn ei gehad dus helemaal happy..!!!