@ Mompelientje.. we hadden het daar gisteren ook over. Soms is het moeilijk om te zien dat het anderen makkelijk lijkt af te gaan. Dat kan best steken! Voor mij doet het zeer dat veel mensen denken dat het automatisch goed gaat als ze posi testen! Of dat het overlijden van je kindje alleen bij anderen gebeurt. Deze gevoelens en gedachten ga ik hier niet plaatsen en als ik het doe dan let ik er op dat ik ze zo verwoord dat mensen begrijpen hoe ik het bedoel.. en ik probeer zelf de situaties van mensen niet te vergelijken. Wie ben ik om het de 1 wel te gunnen en de ander niet, terwijl ik geen idee heb waar zij al doorheen heeft moeten gaan in haar leven. Gewoon lekker blijven kletsen hier en zeggen als je je rot voelt of baalt.. en hoop dat het ook gauw raak mag zijn bij jou. Net zoals bij de andere meiden hier. Ik wil niemand tegenkomen bij de volgende NOD topics, oke?
Onzin Mompelientje! Je flapte er wat uit omdat je dacht dat zich een situatie voordeed, maar daar heb je je in vergist. Daarnaast zijn forumvriendinnetjes er toch ook om de waarheid tegen elkaar te vertellen? We hoeven niet altijd mooi weer te spelen Ik vind je niet stom. Ik vond je reactie wel stom, maar dat geeft toch niet meid? Daarvoor zijn we mens. Allemaal verschillend. Als jij in Maybe's schoenen stond, had je het toch ook niet leuk gevonden? Dat je minder begaan bent omdat je haar niet kent kan ik begrijpen, maar je kwam best hard uit de hoek lieverd! Ik wil niet dat je gaat en zo denken er meer over! Kom, knuffel!
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (7) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje Neirod - 1e ronde - 1e kindje 2. (9) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (5) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje Kit - 5e ronde - 2e kindje Veerle - 3e ronde - 1e kindje 4. (7) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje 5. (5) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje Woezy - 3e ronde - 1e kindje BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje 6. (1) Siesi - 2e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (2) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje Karin86 - 1e ronde - 1e kindje 9. (5) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje 10. (3) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje 11. (7) SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Geesje 26 - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje Wolchu - 1e ronde - 1e kindje Hanneske - 2e kindje 12. (3) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje 13. (1) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje 14. (4) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje 15. (4) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje datumloos (5) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje Senna999 - 2e ronde - 2 kindje Totaal 70 zwanger (1), ongesteld (1), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (1), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0)
Lief!! Je hebt gelijk meid. Thanks! Vind het maar niets dat jij je ongi hebt gekregen Ik ga de volgende ronde weer heeeel hard duimen!!
Niks aan te doen he ach ben vast ook gauw weer zwanger. Mijn lichaam moet tenslotte weer helemaal op gang komen na de bevalling en curretage! En de sepsis was ook zwaar! Dus kan niet boos zijn op mijn lichaam, gelukkig heb ik wel weer een eisprong gehad..
@mompeliente: Ik snap inderdaad dat het frustrerend kan zijn, heel goed zelfs.. En het maakt niet uit zoiets kan gebeuren. Ik hoop dat het voor jou ook heel snel raak mag zijn..!!! En dat hoop ik voor ons allemaal.. We zitten hier allemaal met 1 wens, "ons wondertje"... Helaas gaat dat niet bij iedereen even makkelijk.. Daarom is dit forum zo mooi. Je kan elkaar steunen, helpen bij een teleurstelling en soms ook feliciteren.. Tuurlijk hoop ik dat mijn testen gewoon mooi donker gaan worden, maar ik hoop echt dat iedereen snel mooi roze mag testen.. Want ik gun het iedereen..!!! En al reageer ik niet steeds afzonderlijk op iedereen ik lees al jullie verhalen en leef met jullie mee..!! Bedankt meiden, dat dit forum bestaan en iedereen hier gewoon lekker z,n ei kwijt kan..!!
..en dat positieve denken zal je ook alleen maar helpen Zeker wat te verduren gehaed jouw tempeltje! Knuf!
@Dream, ik heb de lijst even weer aangepast, anders stond het mooie roze van Kit er niet op @Mompelientje, ook vrouwen die nog maar net bezig zijn willen graag hun vreugde delen. Blijf gewoon lekker meekletsen en als zo'n berichtje je stoort, negeer het gewoon. @Maybe, het is niet nodig om je te verdedigen hoor. Geniet maar lekker van je mooie positieve test. @karin, dat is niet zo makkelijk voor jou dan. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn.
Suusje.. Hmm nee dat is dan niet zo verstandig geweest, doe maar lekker rustig aan vandaag. Suusje.. Alweer terug in Grunn, maak er nog een lekker dagje van meis SusyQ.. Ooh ik vind het koude weer ook niet erg, ben al aan het kijken voor een slee voor de kleine meid. We hebben hier een meer dichtbij dus hopelijk wordt dat sleeen volgende week Enne film kijken, we hebben nu even Film1 tot april van UPC omdat we net digitale tv hebben, dus hebben we dat gratis dus we kunnen kiezen Wat een luxe.. Karin.. Dat is idd erg lastig ja! En PCO en een donor.. het is waar hoor dat je zegt: jullie kunnen het bewijs van spreken elk uur doen. Jij bent zoooo gebonden. Hopelijk kiest het eitje ervoor om op het juiste moment te springen en dat het dan klutst gaat worden.. ik duim!! En heeeeel veel succes Mompelientje.. Als jij je er beter bij voelt om weg te gaan, dan moet je dat doen. Ik vind het jammer en ik begrijp je gevoel wel. Alleen was het nu net even iets anders. En dat kan gebeuren! Dus ik zou zeggen: maak er geen woorden meer aan vuil (dit bedoel ik meer van, laten we erover op houden), het was een misverstand en probeer lekker hier te blijven mits dat goed voelt voor jouw Edit: Ik zie al dat je hebt gereageerd, SUPER TOF MEIS
@Babyengel, wat goed dat je er zo positief mee omgaat. En je hebt helemaal gelijk. Ik hoop dat jij de volgende ronde op roze mag. Zal voor je duimen!