@Woezy hele dikke knuffel... Je hoeft ook niks zien aan te komen.. Had ik ook niet terwijl hij gewoon bij me woonde en zij dagelijk over de vloer kwam...
Solana.. Leuk he, die winter vooral met kids Dream.. Ik denk dat je over een aantal minuten nog wat appelflappen naar binnen moet werken Maybe.. Hahahha wat een verhaal over de bevalling van je zoontje op de dag dat ze de beker wonnen. 2x prijs zou ik zeggen Woezy.. Echt heftig joh Ik ga zo echt even een film kijken hoor meiden
Meis, wat ernstig situatie zeg... maar vindt het ook héél vaag... Je hoort het van iemand anders en hij komt thuis, je vraagt erna, jullie hebben woorden en hij pakt zn spullen en gaat weg??? Wat een klap moet dat zijn zeg....... en wat onbeschoft dat hij zo weg gaat.... je moet toch de kans krijgen om antwoorden te krijgen??? Verschrikkelijk meis... ik hoop dat je veel steun hebt van familie en vrienden... lekker even uitwaaien idd, onze provincie is mooi!!!!
@SOlana: is het inderdaad, maar ik hou goede moed! @Renske: Ik hoop ook idd dat dat gebonden het niet in de weg staat zwanger te raken... Wat ik al naar Solana schreef: ik hou goede moed! Als je dat bij je eerste poging al niet zou hebben haha Ik heb nog minder met voetbal... alleen als NL met EK/WK in de halve finale staat en de finale natuurlijk, dan wil ik wel kijken.. verder niet.. Dat is dus sporadisch!
meiden ik had net op me foon 14 pagina's zitten lezen,, heel verhaal getypt en bam alles weg, nu laptop maar even aangezet en kan gelijk weeer 4pagina's gaan lezen! wow wow wow @woezy, wat een verhaal.. dikke knuffel @kit, ja hij is een stuk duidelijke hoor!!! leuk hoe je je naam in de lijst hebt gezet! @maybe, alvast gefeliciteerd!! @mamavand, goed dat je stopt met tempen nu je je ei hebt gevonden! sterkte met het kraambezoek @mompelientje, gewoon blijven hoor. We snappen allemaal wat je bedoelt. Alleen was dat deze keer niet terecht naar Maybe toe. Maar het gebeurt regelmatig wel dus ik neem je niks kwalijk en de rest ook niet. @dream4, hier ook een geboren Rotterdammer.. sorry Meiden die ik vergeet sorry, heb teveel op de foon moeten lezen en reageer nu even uit het hoofd.. hahaha Hier vannacht zo'n verschrikkelijke buikpijn.. niet normaal.. schrok er heel erg van en was er zo misselijk van geworden, gelijk gevoelt of ik niks tussen m'n benen voelde... waarschijnlijk waren het m'n darmen, daar ga ik maar vanuit tenminste, ik ben bekend met darmklachten en even rustig te hebben gezeten (20min) rechtop in bed was het een stuk minder en ben gelijk weer in slaap gevallen.. Voel nu alleen nog bij rare bewegingen groei/rek pijn dus zit weer gerust gesteld in de woonkamer.. maarja als ik me bij alles wat ik voel gelijk druk moet gaan maken dan kan ik niks meer... dus nu lekker wachten op de echo over 1,5week.... heb ik zin in
Heb jij dat ook meegemaakt suusje??? Ik kan me daar echt geen voorstelling van maken hé... dat mensen zo laag zijn om dat te doen!!!!! Bah!!!
Nou inderdaad, heel laag is dat ja... heb het gelukkig ook nooit meegemaakt, maar het lijkt me verschrikkelijk !
Hier geen voetbalvrouw.. heb werkelijk niks met voetbal. Hubbie ook niet. Maar zal er morgen wel het eea horen op mijn werk. Ik als echte Rotterdammer werk nl in Amsterdam, en notabene ook vlakbij de Arena. En heb een aantal voetbalfans op mijn werk. Wij gaan zo naar de opticien. Ogen op laten meten en bril uitzoeken voor manlief. Wat gaan jullie vanmiddag doen? Fijne middag iig lees het vanavond wel
woezy, hij mag jou zeker op zijn minst wat uitleg geven. Ik hoop dat hij morgen eerlijk tegen jou zal zijn en dat je antwoord op je vragen krijgt. Geniet van je wandeling. @renske, ja winter met kinderen is echt leuk. Ik hoop alleen niet dat het glad wordt de komende week. Want de school van de kinderen is niet echt dichtbij, en ik moet ze met de auto brengen. En ook met de auto naar mijn werk. Gladheid is dan niet fijn. @Lianne, heerlijk dat je bijna thuis bent. Nog een fijne dag gewenst! @Karin, je moet ook zeker goede moed houden. Succes!
Klopt ook helemaal ! Maar (maar... ) .... misschien ´helpt´ het toch om op zulk soort momenten realistisch en nuchter te blijven. Hoe moeilijk het ook is. Misschien heeft het er ook mee te maken dat ik dat intense gevoel van : ik moet of wil een kindje. Ik wil moeder worden nooit echt sterk heb gehad. Ik had altijd zoiets van: als het gebeurt dan hartstikke leuk, maar zo niet...nou, dan niet. Misschien maakt dat het verschil ? Ik ken dat ´andere´ gevoel dus niet goed. Dus ik kan er ook helemaal niet over oordelen. En dat mag ik ook niet doen, want iedereen is anders en heeft andere gevoelens !
@woezy, tjee meis... een hele dikke knuffel meis... weet ook niet goed wat ik moet zeggen!!! tis echt een k.tsituatie!!!! @voetbal, hahah grappig ik kom net van het voetbalveld af.... Bij ons thuis is het overal VOETBAL. Mijn man is een zeer fanatieke voetballer en aangezien we al 12 jaar bij elkaar zijn ben ik er ook behoorlijk in thuis. Hij heeft op hoog amateur niveau gevoetbald maar sinds dat onze zoon er is en hij ondertussen 32 jaar is heeft hij wat stapjes terug gedaan. Nu voetbalt hij gezellig bij zijn vrienden en kunnen mijn zoon en ik ook bij hem komen kijken. Eerst was dat niet mogelijk omdat hun een landelijke compitie hadden. Wij wonen in brabant maar hij kon zo in groningen ofzo moeten spelen. Dus ik was ontzettend blij toen hij besloot een stapje terug te doen. Maar voetbal heeft hier dus altijd op 1 gestaan en nu niet meer. Maar vind het zelf wel ook heel erg leuk dat scheelt. @mopelientje, meis het siert je ontzettend dat je je zo open geeft. En dat je je excuus aanbiedt.... echt superrr...! Ik snap aan de ene kant ook heel goed de insteek erachter dus begrijp je ook wel weer. Dus gewoon lekker blijven. Ik moet zeggen dat ik ook niet zo vaak reageer omdat ik er geen tijd voor heb maar dat betekent niet dat ik niet met jullie meeleef... en ik hoop zo ontzettend dat er veel mensen zwanger mogen worden. hmm zit hier heerlijk met mijn zoon kabouter Plop te kijken... want hij is sinds een week van zijn middag slaapje af!! Hij is niet moe zegt ie hahahah!!
@babyengel, fijne dag vandaag! Hier is mijn man de afgelopen dagen bezig geweest met het verfen van de trap. Vandaag wilden we vloerbedekking op de treden leggen. Op de site van Kwantum stond dat het koopzondag was. Dus hij erheen samen met mijn vader, was de boel gewoon dicht!!! Balen dus. Denk dat ik dan pas woensdag er naar toe kan gaan. Ga zo maar verder met de was en buiten dat niks doen. @Rammetje, je darmen kunnen iets meer in de verdrukking komen natuurlijk. Hopelijk is de pijn nu helemaal over. En laat het dan ook wegblijven.
@babyengel: Niet zo veel, even nagenieten van de overwinning van feyenoord hihi... Verder lekker rustig ben ook ontzettend moe.. @dream: hahaha me mannetje en ik moesten hard lachen om je opmerking, hahaha ben fanatiek, maar kan hier wel heel erg de humor van inzien..!!
Hier geen voetbalfan, wel tennisfan! En laat er nu net een superpartij zijn op tv Nog meer tennisfans, of ben ik in m'n remi aan het kijken?
Wat een fanatieke dag vandaag op het forum, is bijna niet bij te houden Mompelientje, heel tof dat je je excuses hebt aangeboden! Dat siert je. Woezy; ik leef met je mee. Lijkt me afgrijselijk wat jij op dit moment moet doormaken. Hopelijk heb je in het bos even je hoofd leeg kunnen maken. Voetbal; ik kijk af en toe en heb mijn favorieten. Heerenveen en Groningen. Nu weer even lekker op de bank liggen met een kop thee en een lekkere serie, the good wife!