NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    PFFF begon op pagina 236 ..wat hebben jullie veel geschreven!!!!!

@ Woezy: wauw meis..ik ben even stil van jouw berichtje. Heb je nooit wat gemerkt? ( ik ben ooit ook bedrogen, en pas op het laatst viel bij mij het kwartje, dus voel je niet schuldig als je niets hebt gemerkt. Moest het hem ook op de man af vragen voor ie het toegaf...). En hoe nu verder? Hoe dan ook: een heel dikke knuffel!!

@ Missiej: jammer voor je meid. Hopelijk komende ronde meer geluk!

@ Kit: ik zie um nog steeds, vaag, maar wel zichtbaar!!

@ Mompelientje: het is nog vroeg..wie weet! Ohh..je gaat weg? Nah...kom op meid, je had het in dit geval gewoon bij het verkeerde eind. Kan gebeuren, toch? Je hebt sorry gezegd en dan kunnen we nu weer vrolijk verder

@ Remember: spannend bij jou!

@ Susyq: ik duim voor je dat je dromen iets voorspellen ;)

@ Maybe: Oeehhhh..hij is heel vaag, maar wél te zien! (EDIT: in het testenforum is ie inderdaad wel een stuk duidelijker!!)

@ Kinderen gebruiken: toen ik nog bijstandswerk deed zag ik ook regelmatig dergelijke praktijken: dames die weer een kindje kregen zodat ze weer een paar jaar geen sollicitatieplicht hadden. Tja..

@ mamavanD: er is een mooi kruis. Enne...dan wacht je gewoon of je al dan niet ongi wordt, dus? Spannend!Kan me je gevoel over het kraambezoek indenken.

@ Spinnekop: ik kan post-ei ook best nogal eens last hebben van mijn darmen. Mijn prikkelbare darmpjes reageren sterk op elke wijziging in mijn hormoonlevels..

@ Neirod: toen het raak was, dacht ik ook al vrij vroeg dat ik zwanger was. Heb zelfs op 9 DPO getest omdat ik het zeker wist, maar toen nog was ie wit. Ik hoop dat je gevoel gelijk heeft!

@ Babyengel: wat ontzettend jammer voor jullie meis. Ik hoop echt dat je wens spoedig wél wordt vervuld!

@ Solana: ik wilde mijn NOD datum doorgeven. maar omdat mijn temp ineens gek doet, wacht ik nog heel even...

@ Forumgekonkel: tja...je zit hier met dames die allemaal uit hun voegen barsten van de hormonen en dan gaan dingen wel eesn..nou ja...mis. Inherent aan het onderwerp, denk ik. Ik loop al ff mee op dit forum en zo af en toe zie je weer even wat voorbij komen. Zolang we allemaal volwassen genoeg zijn om dat weer op te lossen, lijkt me dit geen enkel probleem, toch? *grouphug!*

@ Rammetje: jaa.,je kunt flink last van je darmen hebben hoor. Alles is nu zo aan het veranderen!

@ Lola: hmm..kan een dip zijn, ben heel benieuwd wat je temp morgen doet

@ MamavanJoshua: pff..ik hoop écht dat je morgen een knaltest hebt!

@ Chikah & Almi: welkom terug dan maar :)

@ Eipijn: zit meestal meer aan één kant maar voel het wel door heel mijn onderbuik. Begint vaak dof, maar kan ook echt heel scherp zijn. heb er wel eens bijna niet van kunnen lopen. Gelukkig duurt het niet zo lang..

Pff..pagina 269....jullie krijgen écht een veel-schrijf-verbod hoor ;)

Een warme knuffel aan iedereen die ik niet bij naam heb genoemd!

@ Hier: temp weer omhoog - nog niet zo hoog als normaal post-ei-, dus toch nog even geklust voor de zekerheid. Ben ergggg benieuwd wanneer het kruis komt.
    TCOYF geeft me in ieder geval ng altijd mijn ei op vrijdag. vanmiddag een heel gezellige middag met zijn drietjes doorgebracht in Piratenland. Was dochterlief haar eerste keer en ze vond het geweldig :)

2. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @hellen: veel pagina's hé.. haha.... heb het meeste een beetje bij gehouden via mobiel maar op iedereen reageren is erg lastig...

@allen; ik ga lekker slapen!!! Branderige ogen van vermoeidheid... weltrusten, sweet dreams en tot morgen!!!

3. Karin86

Karin86 Actief lid

26 jan 2012
    187
    0
    0
    Administratief en fotograaf-assistente
    Regio Haarlem
    ik ga ook richting bed, die kerels staan om 8 uur voor de deur!

@mamavanjoshua: ja ik kijk er ook erg naar uit. 4,5 jaar in een maisonette woning (3 slaapkamers en badkamer op 2e verdieping) op 1 enkele gaskachel, ben ik toch zat... te koud.. en ook praktisch gezien, als er een kleine gaat komen, is cv ook wel erg handig

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

in mn bedje vadaag drukke dag gehad..
    zijn ook lekker naar t dtrand geweest wezen uitwaaien en hebben een lekker hapje gegeten ..
    nu lekker rozig maar kan toch niet slapen misschien door de stress vanwegen werk.heb dinsdag gesprek met de arbo arts ben benieuwd...

nu nog
    maar lekker tv kijken ... vriendlief slaapt al haha zoals altijd

5. Chikah

Chikah Lid

18 sep 2009
    74
    0
    0
    Midden Nederland
    @ mamavanjoshua Uhm nee zal niet alles in een keer lezen maar wel steeds een beetje...is dat dan minder erg ;)

Ga toch overdag eens kijken of ik stiekem op mijn werk kan kijken...want een hele dag niet kijken zorgt al snel voor een uurtje leeswerk in de avond....Gaat echt niet normaal hard hier!

Nu lekker mijn bedje in want morgen weer hard aan het werk (bah). Gelukkig dinsdag vrij, moet nog wat uren opnemen van de afgelopen weken dus ben als het uitkomt tot de 3e week februari 1 dag in de week vrij....heeeeeeerlijk vooruitzicht joehoe!!!

6. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Pfff, maandelijks spelletje begint weer...
    Dat je van alles voelt

Nog steeds last van tepels en misselijk, steekjes... Het bekende weer haha.
    Maarja, wanneer het eindelijk een keer raak mag zijn ??
    Ik hoop heel snel, net zoals iedereen hier

Dikke knuff voor jullie, jullie zijn echt lieve meiden

7. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    @ mamavanJoshua: Denk het niet. Had dit "plasprobleem" ook toen ik aan het ontpillen was en vorige maand ook rond mijn eisprong. Het gevoel zit/zat ook echt aan de rechterkant. Het voelt nu weer precies hetzelfde als de vorige keer en toen dacht ik zelf ook aan een blaasontsteking! ;) Heb mijn urine toen gecheckt @ het werk, maar dat was schoon. Kan hem vandaag wel weer ff checken, maar vermoed dat deze wederom gewoon schoon is.

8. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Even serieus, hebben jullie dan helemal geen grijntje medelijmet de mensen die gisteren er een dagje niet waren:$:D

Ben ik een dagje opstap, krijg ik..tig pagina's tegen mij...

Ik ga mijn best een beetje te reageren...

@Babyengel en missiej.....klote dat jullie naar de volgende ronde zijn!! Hoop dat het dan echt hartstikke raak mag zijn.... (denk ook dat ik vandaag/morgen achter jullie aan kom:))

@Mompelientje, Sorry dat ik zoveel heb opgeraaklt, maar ik vond het idd een ongepast berichtje, maar ik had ook misschien beter een pb kunnen sturen ofzo, wist namelijk niet dat jij je hieroor namelijk "aangevallen" zou voelen en zelfs het gevoel nu zou hebben om het forum te moeten verlaten, hoop dat het niet het geval is! Sorry dat jij nu met zo een gevoel moet zitten......Vind het wel SUPER van je dat je je excusses heb gemaakt aan Maybe.

Voor een ieder ander *Group hug*

Hier ben ik vast mijn "koffers aan het pakken" om achter Babyengel en Missiej aan te gaan.....Temp is zwaar gezakt en dat netjes op DPO 14 dus ik zeg.....laat de boel maar doorbreken en dan gaan manlief en ik voor een Valentijnsbaby:D

Allemaal een hele fijne (werk-)dag!!!

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Zo...een nieuwe morgen en een mooie temperatuur : 37.1 Maar nog steeds geen kruis, dus da's wel frustrerend. Ik heb zitten denken , voor de FF dames: zou het een fallback rise kunnen zijn geweest?

Anyway: ik wens jullie allemaal een mooie dag toe en ga wat aan mijn werk doen. Later!

10. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Je krijgt je kruis pas als je temp 3 dagen hoog is.....dat zal dus morgen zijn! :D Hij zal hem gaan zetten op dag 17 gok ik zo ;)

11. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ BB de desbetreffende LaPlace ken ik wel ja :) en jij lekkere dagen in dusseldorf gehad?
    @SuusjeLove ; ja ik ben er al aan begonnen, heb al 1 versie af. ben alleen begonnen met een tweede optie haha. Heb jij al wat?
    @ KIT whooo wat spannend voor jou! die van gisteren is echt duidelijker!!!
    @ hellen jaa super dat je toch geknuffeld heb !
    @ Woezy tzjeeezzzuss wat een zak zeg! een heeeele dikke knuffel vanuit hier. wat bestaan er toch hufters op de wereld.
    @maybe ik zie wat!
    @ babyengel :( balen meid
    @All jeetje wat hebben jullie gekletst! iedereen die ene knuffel nodig heeft..dikke knuf!

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    We zullen zien, die dip op dag 17 is van een slapeloze nacht, dus ik hoop nog steeds op dag 15. Ik las dat je met een eventuele fallback rise ook pas later je kruis krijgt. geduld is een schone ( maar moeizame!) zaak ;)

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Eeejj CVO..je zit 1 dag voor je NOD, hoest bij jou dan???

14. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Zo herkenbaar! Gisteravond voelde het raar in de buurt van mijn baarmoeder, maar verder nog steeds geen kwaaltjes. Geloof ik. Wel heb ik nog steeds een hoge temperatuur. Oh oh, was het maar volgende week, dan wist ik waar ik aan toe was voor deze ronde :(

15. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ hellen hooi :D ik probeer er zo min mogelijk op te letten (met de nadruk op probeer)
    Ik ben bang dat ik morgen gewoon ongi wordt :cool: heb verder nergens last van, wel iets meer last van mijn bortsten als ik uit bed kom of mijn beha uit doe. Maar eigenlijk mag dat geen naam hebben. alleen op het feit dat ik helemaal eng werd van de geur van gesmolten kaas heb ik verder nergens last van....we wachten af

16. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @Carmen: Dat heb ik ook hahah.
    Soms vraag ik mezelf af wat voor nut het heeft, die 2 ww, ik wordt toch wel weer ongie denk ik dan. Jammer dat we de tijd niet vooruit kunnen spoelen :p

17. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, gisteren niet meer gelukt om terug te lezen 's avonds pas om half 10 thuis van het bezoek en toen geen zin meer...
    Vanmorgen een poging gedaan, maar na 15 pagina's maar opgegeven...
    Ik vind het wel erg leuk om hier mee te lezen maar kan gewoon niet altijd reageren... ik vind het fijn om te lezen hoe het gaat met iedereen en om wat vergelijk te vinden met mijn eigen situatie aangezien niemand in mijn omgeving weet waar we mee bezig zijn... Dus hoop dat jullie dat niet zo erg vinden...
    Ik merk wel dat er vaak bijna niemand reageert op mijn "zeldzame" berichtjes... maar hoop dat jullie me niet zien als inbreker ofzo en hoop ook dat mocht ik goed nieuws hebben komend weekend ik dit toch met jullie kan delen...
    Ik merk zelf ook dat zoals babywish al zei het maandelijkse spelletje ook voor mij weer begint... last van steken in mijn buik... pijnlijke borsten... wat misselijk, wat moe enzovoorts... dus de vraagtekens komen weer...
    Probeer mezelf wel te beschermen en te bedenken dat het toch wel niet zo zal zijn... maar ja, dat kleine beetje hoop blijf je toch steeds houden...
    Fijne dag allemaal dames... ga een poging doen om vandaag veel mee te lezen en misschien zelfs wel te reageren... haha... eerst even met de hond door de sneeuw ploeteren... ;)

18. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Goedemorgen Dames!!!!

Hier alweer @ work...
    De dag begon niet goed vandaag!!!
    Eerst mn temp naar beneden, van 36.8 naar 36.6 vandaag.... :( En heb al 3 dagen met vlagen gevoel dat ik ongie ga worden... Pijn in de rug, pijn in de buik.... Dus ik weet het even niet meer.......................

En verder; stap ik in de auto, nadat mn auto al mega langzaam open ging met centrale deurvergrendeling.... En ja hoor, hij start dus niet!!! Helemaal niet!!!!!!!! Dus mn vaders al gebeld.... Die werkt bij een groot handel in oa. automaterialen, dus die neemt een accu mee en manlief heeft me naar het werk gebracht!!!!

Ga straks wel even reageren lieve meiden, heb nu ff een flink baalmoment.....

19. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @BB; heb je lekkere dagen in dusseldorf gehad?????

De maand januari gaat naar zn einde dames!!! Alleen vandaag en morgen nog... Dan breekt er weer een testperiode aan!!!!
    Hoop op VEEL ROZE!!!! (al zie ik het voor mezelf somber in....)

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Goedemorgen dames..

zit even snel mobiel heb alles gelezen zal vanmiddag even reageren..!!

Ik kon weer eens niet wachten hihi en heb vanmorgen een clearblue + test ertegen aangegooid..
    Binnen 1 minuut verscheen de verticale lijn.. Dus begin inderdaad te geloven dat het toch echt gelukt is.

Allemaal een fijne dag en tot vanmiddag..!!

Grouphug maybe,

Deel Deze Pagina