@ gekke dingen: hier vanochtend enorme steken in onderbuik en schede. Héél scherp en vervelend en nu weer over. Weird...
goedemorgen. Ben ik ook weer heel even. Ik heb het giga druk en nog een paar andere foradelen waar ik meer bij schrijf, dus ben erg weinig hier. Denk dat dit m'n laatste nod is waar ik 'meeschrijf'. @kit: een voorzichtige gefeliciteerd @maybe: gefeliciteerd
Je bent geen inbreker hoor! T kan alleen zijn dat je berichtje wegvalt in het geklep hier Jij in ieder geval ook sterkte met afwachten.
Meisjes, goedemorgen! Ik moest terug naar pagina 230 om bij te lezen... Heb het volgehouden tot pagina 255 en toen was ik nog pas op gistermiddag 14.00 uur... Wat hebben jullie in godesnaam gisteren zitten doen?? Normaal zijn de weekenden extreem rustig op ZP! Heb de laatste 20 pagina's niet gelezen, maar ik ga kijken wat ik van verder terug heb onthouden: @Kit: JIJ BENT HARTSTIKKE ZWANGER HOOR!! Wat super meis! Ik hoop op een mooie donkere KV-test vandaag. @Lianne: wat heerlijk dat Wicked zo leuk was! Hoopte heel erg dat het hotel wat ik had aanbevolen niet zou tegenvallen, maar volgens mij was dat prima he? @kwestie Mompelientje/maybe3: Ik vind dat jullie allemaal wel heel makkelijk Mompelientje veroordelen en iemand verdedigen die zogenaamd volgens jullie al "een tijdje" meeschrijft, maar zoals ik zie nog geen maand lid is op ZP. Ik begrijp Mompelientje in ieder geval heel goed en ik vind het ook vaak frustrerend als iemand bijna niet meeschrijft en ons dan wel ineens komt vertellen dat ze zwanger is. Dat kan behoorlijk steken doen weet ik uit ervaring. En uiteraard mag je daar niks van zeggen en moet je het iedereen gunnen, maar ik begrijp Mompelientje wel. We zijn allemaal maar mensen en we mogen hier toch eerlijk zijn over wat we voelen. Blijf lekker hier lieve Mompelien! Ik waardeer je eerlijkheid heel erg! @Lola: SUPERbedankt voor alle info die je voor me opgespeurd hebt. Je bent echt een megaschat! En er zaten serieus dingen bij die zelfs nog nieuw voor deze oude rot in het vak waren Hier verder geen nieuws behalve dat we van het weekend hebben besloten om voor de 2e maal met de familie en een groep vrienden de marathon in NY te gaan lopen. (ik ga overigens als supporter mee hoor) Die is op 4 november, dus komt het wederom ERG goed uit dat we een pauze hebben ingelast. Allemaal leuke dingen waar ik naar moet uitkijken ZONDER dikke buik!
Carmen, ja daar heb je denk ik idd wel gelijk in... is ook niet normaal hoeveel hier geschreven wordt!!! Mijn vriend leest ook af en toe mee en die zegt elke keer... wát... 15 pagina's in een halve dag... niet normaal... hahaha Net ff door de sneeuw geweest met de hond...echt grappig hoe blij die dan is... Ben heel benieuwd hoe het hier bij mij is... mijn vriend en ik zijn pas ruim 10 maanden officieel bij elkaar, en kennen elkaar pas iets meer dan een jaar... we hebben met oudjaar besloten dat we gaan trouwen en daarop kregen we van sommige mensen ook niet echt de meest geweldige reacties... dus zijn wel voorbereid op de reacties als we zwanger zijn... niet leuk, maar ja... maakt voor ons de hoop op een kindje niet minder...
Het hotel was prima!!! Heerlijk zelfs!!! We zaten in de nieuwe vleugel die net een week open was... Een luxe dussss.... Enne Wicked was heerlijk... Had me enigzins wat voor kunnen bereiden op het stukje voor de pauze en heb toen ff aan je gedacht!!!!! Maar wat een einde zeg!!! Tjonge jonge.... Tranen!!!!!!!!! hahaha... Maar ik kan lekker terug kijken in mn souvenirs boek en luisteren naar de engelstalige cd!!!! Hoe fijn!!!! En wat een super tof vooruit zich!!! Lekker naar NY en dierbare aanmoedigen die de marathon van NY gaan lopen!!! Heel cool.... Ik wil ook nog heel graag naar Verenigde Staten!!!! Manlief heeft er al een keer met vrienden een vakantie doorgebracht.... Met een camper, 3 wkn!!!! Ik zei al; als er een last-minute gaat deze zomer dan gaan we heen.... hahaha....
Goedemorgen lieve meiden, Werkse Chikah! En lekker daarna weer een dagje vrij Succes nog even op het wachtbankje Babywish @Noli Hoop dat het meevalt en idd een kwaaltje is!! @Remember Dat was niet de afspraak!! Ik ga voor je duimen voor die valentijnsbaby! @Hellen Kijk eens naar mijn kaartje. Ik twijfel namelijk of mijn ei niet de 12e is geweest omdat ik al met 7 dpo een superlichte weliswaar, maar toch positief in handen had. Ik weet niet wat "fallback rise" betekent, maar weet dat ff ook naar de omstandigheden zoals eggwhite kijkt. Benieuwd wanneer jij je ei krijgt!! @CVO Ja joh, ik vreet mijn nagelriemen op maaaar vandaag echt wel weer duidelijker. Zal zo ff een fotootje posten met de drie KV testen onder elkaar. Dan zal het verschil wel makkelijker zichtbaar zijn. Toch wel spannend bij jou hoor meid. Ik duim voor je!! @Lianne Wat heb jij een lieve pa zeg!! Ik hoop dat je gevoel verkeerd zit meid wat betreft ongi worden. Werkse voor jou!! @Maybe fijn meid! Hier ook en duidelijker streepje. Ik ben pas echt gerust als ik mijn nod ben gepasseerd. Dan pas zal je mij echt horen zeggen "ik ben zwanger" Thanks Maia. Hoe is het met jou? @Betty Zal zo een fotootje posten van vandaag! Wat betreft Mompelientje en en Maybe3. Maybe was niet nieuw voor mij. Zij schreef hier deze maand wel mee in het topic. Weliswaar niet zoveel als dat wij allemaal doen.. Natuurlijk is het te verklaren waarom Mompelientje zo reageerde, maar ik vond dat er ook wat van gezegd mag worden. Ik was er niet op uit om Mompelientje te kwetsen en heb ook nog een paar pbtjes met haar uitgewisseld. Ik begrijp het wel, maar voor iemand als Maybe die ook al 6 maanden bezig is en een MK heeft gehad, is het niet zo makkelijk te begrijpen.. Ik wil ook niet dat Mompelientje gaat. Dat heb ik haar ook op haar hart gedrukt. . Wooow wat tof B! Matathos in NY Lekker op de zijlijn met een heerlijke Java Chip van Starbucks!
Doen we vandaag of morgen weer even een upto date datumlijst? Kan m niet vinden vanaf mn phone in al die tientallen paginas! Zijn er al mensen die een testje hebben gewaagd? Ik net, NOD 2-2, helaas wassie nog omo wit... wel zoveel kwaaltjes! Dus hoop toch nog op dubbelroze in de komende dagen!
@ Kit: oww ik zie wat je bedoelt ja. Ook zo'n rare piek en dip in temperatuur. Nou..als ik jou dan oko achterna mag gaan @ Betty: welkom terug! Fijn dat je het naar je zin hebt gehad en zoveel leuks hebt om naar vooruit te zien!
Niet een hele duidelijke foto met al dat ruis erin, maar dit ziet er toch wel veelbelovend uit? Bekijk bijlage 219262
Yeahhh!!! Gefeliciteerd hoor!!! Jij bent echt wel zwanger!!! Wat heerlijk zeg!! Hoop dat ik je mag volgen! Ben het wel beu na 9 maanden
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (8) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje Neirod - 1e ronde - 1e kindje Maybe3 - 6e ronde - 1e kindje 2. (9) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (5) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje Veerle - 3e ronde - 1e kindje Kit - 5e ronde - 2e kindje 4. (7) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje 5. (5) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje Woezy - 3e ronde - 1e kindje BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje 6. (1) Siesi - 2e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (2) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje Karin86 - 1e ronde - 1e kindje 9. (5) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje 10. (3) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje 11. (7) SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Geesje 26 - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje Wolchu - 1e ronde - 1e kindje Hanneske - 2e kindje 12. (3) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje 13. (1) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje 14. (4) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje 15. (4) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje datumloos (5) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje Senna999 - 2e ronde - 2 kindje Totaal 71 zwanger (1), ongesteld (2), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (1), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0)
@CVO nee nog niks heb ik gemaakt... Jij al 1 klaar.. Wow.. Spannend zeg bij jou... Hoop voor je dat het raak is... @Hellen en als je die op discarded zet dan..?! Ik zou eerder denken dat dag 16 erg hoog is zo in 1x.. @Lianne dikke knuffel voor jou... @BB wat fijn voor je dat je allemaal leuke dingen op het programma hebt staan... @Kit ben benieuwd naar de foto... Oeps hij stond er ondertussen al.. Jij bent echt zwanger hoor... Hier heb ik nog eens getempt en hij is niet zo hoog dan ik verwachte...
@ Suusje: dag 16 was een normale nacht, niets geks en toen 37 graden, wat normaal is post-ei. Die dag erna was dus een enorm slapeloze nacht en daarom een open rondje. 2e meting was hoger. Als ik die erin zet, krijg ik mijn kruis op CD 15. @ kit: YESSSSS ik vind het een heel mooi rijtje en ze nemen goed toe in dikte, die streepjes. jij hebt op je NOD vast echt een mage dikke streep, dat kán niet anders Gosh..ben zo blij voor je , ook al is het nog best vroeg.
@Kit; nou meis, die is echt duidelijker aan het worden hoor!!! Ik zeg; claim die wieg maar weer terug want jullie wondertje ligt daar in over 9 maanden!!!! @Suusje; thnxxxxx meis... Snap der niets van...... Maar goed, zolang mn menstruatie er nog niet is blijf ik stiekem een beetje hoop houden...... En als ik sommige kaartjes zie op FF dan kan alles nog.....
Ik blijf gewoon meeposten, gisteren shagrijnig als de neten, nu niet meer. Duizend maal sorry voor de mensen die ik gekwetst heb. :ijn temp is nog steeds hoog. Ik hoop dat dat een goede teken is. Moet wel zeggen dat ik gevoel heb dat ik de ongie krijgt. KIT! Ik zei het je toch dat ik overtuigd bent dat je zwanger ben! Ik ga jullie pas feliciteren na jullie NOD