Nou ik sta er erg van te kijken, want normaal is ie niet zo attent hoor!! Misschien heeft ie me hard nodig???
@jufaman, van harte gefeliciteerd! Hopelijk toch een verlaat verjaardagscadeautje eind deze week.. *fingers crossed*
Hey meiden, Belde net even naar Medisch Centrum Kinderwens voor wat extra info...blijkt dat we daaar sneller terecht kunnen en ook met een korte tijd behandeld kunnen worden!! GEen psychische onderzoeken etc! Wat een verademing!! Alleen nu hopen dat de donor ook wil, want ij moet wel voor een intake en bloedprikken, 5x doneren aldaar en bij de laatste keer weer bloedprikken en dan na 3 weken de uitslag en bij goede resultaten kunnen we meteen vanaf cd 1 beginnen! Kosten zijn wel iets aan hoge kant... 1.025,- voor het onderzoeken van zaad en invriezen hiervan... Dit wordt niet vergoedt...Nu waren we wel al aan het sparen maar eigenlijk voor de kleine zelf...dan sponsoren zoeken hahaha!!!! En ach, het is maar geld! Pfff...wat een verademing zeg!! Wordt er weer iets blijer van! Nu de donor zover krijgen...oh duimen jullie voor ons dat hij JA zegt??? I hope so!! X D.
@ Diana: Dank je wel ! Ik ga zelf ook mega hard duimen ! Het voelt allemaal gewoon zo anders, maar je hoort wel van meerdere meiden dat je lichaam je soms voor de gek houdt... & wat leuk van je baas ! @ Jufaman: GEFELICITEERD !
@ Jufaman: gefeliciteerd!! Ook ik wens je een mooi laat verjaardagskadootje toe @ Mompelien: goed dat je nog even wacht met testen, de kans dat het nu wat oplevert is minimaal en dus zonde van het geld @ Zere borsten: heb ik altijd na mijn ei, dus tot zover weinig nieuws. Alleen toen ik zwanger was gingen ze na mijn NOD echt zo zeeer doen, alsof ze eraf zouden vallen. Dus bij mij een groot verschil tussen post-ei boobpijn en zwangerschapspijn. Neemt niet weg, dat de zere boobs op DPO ook erg pijnlijk kunnen zijn. @ Diana: wow..dat is wel goed nieuws. ik hoop zó dat de donor deze manier wel ziet zitten!!
Oh meiden, wat zijn jullie toch lief en thanks voor het duimen etc!! Zit even door ijn tranen heen te typen...er valt spanning weg, maar aan de andere kant hoop ik zo dat de donor JA zegt. In feite hoeft hij dan dus nog 'maar' 5x te doneren ipv iedere maand 3x! Dat scheelt toch zou je zeggen? Hoe kunnen we dit nu mooi aankleden zodat het voor hem ook aantrekkelijker wordt? Hebben jullie tips? Het feit blijft dat hij het niet in zijn eigen badkamer kan doen maar in de kliniek en moet rijden uurtje heen en uurtje terug... Hoop dat we snel in gesprek kunnen met hem en zijn partner!
Super goed nieuws Diana!! Ik kan alleen even geen tips bedenken. Maar blijf jezelf, wees eerlijk en vertel hoe belangrijk dit is voor jullie!! Spreek vanuit je hart! Succes meid...
Diana.. Jij mag lekker hier blijven kletsen hoor, je bent veel te gezellig om naar het andere topic te gaan En wat lief die bos bloemen, wauww Jeetje wat een nieuws ineens meis. Ik duim zeker wel ja dat de donor JA gaat zeggen. Wat zou dat super zijn!! Lola.. Hahhaha jaa ik denk altijd precies zo. Alsof ze je in trance brengen met hun muziekje om je vervolgens knetterhard te laten schrikken als je na 10 minuten eindelijk iemand aan de lijn krijgt Vandaar dat ik altijd zo lang moet wachten, nu hebben we het! hihi Jufaman.. Nog gefeliciteerdd, en wat 'bijzonder' dat je op je 30ste verjaardag, precies op die dag bent gestopt met de pil. Alleen had je natuurlijk nu wel anders gehoopt wat betreft de situatie.. Knuffel Maybe.. Begrijpelijk hoor dat je wat terughoudend bent. Ik duim voor een goede afloop bij je
Jeetje meiden wat word er veel gekletst. Terwijl ik de pagina's begin te lezen waar ik gebleven was, komen er weer nieuwe pagina's bij! Niet bij te houden hoor. @Diana75, Wat een goed nieuws! Ik duim voor jullie. En ja, positief aankleden, daar heb ik geen tips voor, sorry. @Jufaman, fijne verjaardag! @Kit, dat zijn 3 mooie testjes hoor! Pff, ik ben echt een zeef. Ik kan niks onthouden. Ook al heb ik niet op iedereen gereageerd, ik leef echt met iedereen mee hoor! Hier ongeduldig op het wachtbankje. De 9e is m'n NOD. Ik heb mezelf belooft om zowiezo pas de 10e te testen. Dus het duurt nog 11 dagen. Zucht. Als je vakantie hebt vliegen 11 dagen voorbij. Maar 11 dagen wachten... Liefs
@D Volgens FF is dat zondag pas Maar vandaag 11 dpo (ik dacht 10, valt weer mee) dus zondag zou ik dan al 16 dpo zijn. Voor mij is de woensdag wel een streven. Denk dus dat ik donderdag maar aanhou, dan ben ik 14 dpo.. Ik weet eigenlijk niet waar ik goed aan doe Wat goeeeeeed van het MCK!!!!! En idd meid, het is maar geld. Dit is misschien wel jullie uitweg! Ik duim me gek!! Tips moeilijk. Ik denk dat hij al wel weet hoe belangrijk dit voor jullie is. Misschien dat je nog een keer aan kunt geven dat jullie dit alleen willen met hem als donor en dat je daardoor nog harder hoopt dat hij hieraan mee wilt werken.. Je kan aangeven dat de kans van slagen hiermee wel groter wordt.. Maak van je hart geen moordkuil en laat je emoties blijken.. Wat super lief van je baas!! Misschien heeft hij stiekem een oogje op je Heeft hij even pech Meid, je zal het vast dubbel en dwars verdiend hebben! Pfff een uur wachten, dat is dan weer jammer. Wel fijn, dat heb je dan ook weer gehad Jij ook een fijne dag lieve D! @Lola Dat zou toch ook zomaar kunnen!! Ach, hij mag wat mij betreft met de eer strijken hoor Gefeliciteerd Jufaman Confronterend meis. Dit wordt gewoon jouw jaar @Rens *zwaaai* @Stoetel Thanks Wat duurt het wachten dan lang he!
@maybe, proficiat!! fijn dat ze zo snel reageren... @diana, wat attent van je baas zeg!!en wat super dat het allemaal wat sneller kan nu misschien!! @jufaman, nog gefeliciteerd met je verjaardag! @mompelientje, probeer ff vol te houden... kan me helemaal voorstellen dat dat erg moeilijk is, maar proberen!! @even vergeten wie... ben geen kleuterjuf, maar wel juf`van groep 6... niet zo heel creabea maar wel n beetje... haha... @sneeuw... heir is het ook nog steeds aardig wit en nu weer aan het sneeuwen...