Hahaha!!! Die Joah! Lekker smeren hoor!! Hihii.... Ja meis, kwam er met 9 weken toen pas achter en was aan de pil + medicatie dat is geen goeie combi saampjes. Heb gewoon alles gegeten en gedronken etc. Met 11 weken kreeg ik een voetbal tegen mijn buik en een uur later kwam het los. Ik vergeet dat nooit meer! De HA zei dat het dan al niet goed was en dat de bal de druppel was zeg maar. Heb er heel lang alleen mee rond gelopen...en op een gegeven moment ben ik het mensen gaan vertellen. Dat maakt het verdriet niet minder maar wel draaglijker. Had wel heel sterk het gevoel dat het een jongetje was, Jesse. Dit in het kort mijn verhaal... Lioefs D.
@Carmen, ja ik ben snel met rekenen hihihi. Is mijn werk en ook een beetje mijn hobby. Maar ik zal nu ophouden met mijn ego berichtjes. Wilde jullie alleen nog maar even de uitslag laten weten. @maybe, mooi die test zeg! @Diana, wat een heftig verhaal zeg. Knuffel voor jou!
@Solana Goed gerekend..!! Hihi wel fijn dat jullie er op vooruit gaan.. @Diana Poeh wat een heftig verhaal zeg... Dus jullie hadden niemand verteld dat je zwanger was of begrijp ik dat verkeerd..?!
hey meiden, Nou hier ook weer het eten achter de kiezen! We hadden spruiten met sate saus gebakken aardappels en kip! Ons zoontje vond het maar niets! Hij hoefde het niet! Nou ja , morgen weer een dag! HAHAHAHA!!! En nu mijn vraag??? Ik zou graag reacties krijgen met hoe jullie met deze situatie om zouden gaan!!! Mijn vriendin die weet hoe het afgelopen maanden bij ons verlopen is! In de tijd dat ik de mk en curettage's kreeg alles heeft ze bewust meegemaakt! Nu is het zo dat zij nu inmiddels zwanger is van haar 4e kindje! Toen ik dacht dat ik zwanger was(zij was toen nog niet zwanger) zei ze 'als jij eerder zwanger bent als mij, dan weet ik niet of ik dat kan verkroppen!! Ik weet dan niet of onze vriendschap blijft bestaan! Ik schrok daar heel erg van want je denkt dat je iemand kent! Maar dan komt iemand ware aard naar boven! Nu is het zo dat ik na 14 dagen op kraambezoek ben gegaan bij een andere vriendin. Ik kon dit niet meteen op brengen om al na een aantal dagen te komen, ivm dat ik gelijk met haar uitgerekend was! Overigens kon deze vriendin dit volledig begrijpen en waarderen! Zegt die ene vriendin waar het dus omgaat 'nou als je dat bij mij zou flikken dan is de vriendschap meteen over' Nou ik moet zeggen dit is al een aantal dagen geleden inmiddels al een goede week geleden maar dit spookt nog steeds door me hoofd. kan ze dan geen respect opbrengen voor mij!??? Want dat zou inhouden als ik dan nog niet zwanger ben en ik niet binnen 3 dagen kom dan is het dus einde vriendschap! Ik vond dat heel hard! Ik heb het gevoel dat ze compleet geen rekening houdt met mijn gevoelens. Zei zegt: als vrienden moet je alles delen verdriet en vreugde. Maar op zo'n moment kan dat toch niet, je bent compleet elkaars tegenpolen! Zij zal dolgelukkig zijn en ik intens verdietig! Hou zouden jullie met deze situatie omgaan??? En wat zouden jullie doen??
@diana zwaar hoor meis! Ik hoop dat alles snel goed komt! @ kit en maybe, hebben jullie last van kwaaltjes??? En kit ik denk jij wel want anders was je niet zo vroeg gaan testen toch?? En wat waren de klachten?? En ik zit nu op 6 dpo en ik heb wel 3 uren vandaag stekende onderbuik pijn gehad net beetje terkkerig gevoel van onderbuik! Hebben jullie iets gevoeld van innesteling!
@mamavand. Als je mijn eerlijke mening wilt, zou ik direct het contact met die vriendin verbreken. Sorry, ik ben misschien hard, maar vriendschap (en daarbij respect) moet zeker van 2 kanten komen. En hieruit maak ik op dat het allemaal om haar draait. Ik zou er dan al snel klaar mee zijn hoor. Ik heb in het verleden ook wel dat soort 'vriendinnen' gehad en heb toen het contact verbroken. En sindsdien ook besloten dat als het alleen maar van mijn kant moet komen, ik er niet verder mee ga. De beslissing ligt natuurlijk bij jou. Maar wat mij betreft zou ik zeggen stoppen met deze 'vriendschap'.
@MamavanD Hmm ja dat is best een moeilijke vraag om te beantwoorden als je er niet zelf midden in zit... Ik vind niet dat iemand iets kan eisen etc in een vriendschap. En vooral geen dreigementen. Als dat het geval is dan ben je dus niet echt vrienden... Vind ik dan... Ik begrijp dat jij heel veel heb mee gemaakt en dat je het moeilijk een plaatsje kunt geven. En begrijp best dat het daardoor moeilijk was om op kraamvisite te gaan. Zelf zou ik niet zo lang wachten om te gaan. Maar goed dat is jouw eigen keuze en dat moet ook iedereen pas doen als ie er klaar voor is. En als jouw vriendin dat niet kan respecteren dan is het geen vriendin. Succes ermee en pieker er vooral niet te veel over... Zonde van jouw energie.
@mamavand, najaa, zeg, zoiets zegt een vriendin toch niet! Mijn mening is dat je respectvol om moet gaan met elkaar en met de dingen die gevoelig liggen. Natuurlijk kan ze zeggen "ik zou het leuk vinden als jij sneller zou komen als ik zou bevallen", maar je gaat toch niet zeggen dat een vriendschap dan over zou zijn. Ik zou ook tegen haar zeggen dat je dit kwetsend vind. En als zij geen begrip kan opbrengen voor jouw situatie, jij misschien voor jouw bestwil (je laat je niet constant kwetsen) maar wat afstand van deze vriendschap moet gaan nemen.. Daar heb je je vrienden niet voor!
@Diana, wat een verhaal... hele dikke knuffel.. ja waarschijnlijk begint die vergeetachtigheid NU al... hahahaha @mamavanD. wow wat een heftige woorden. Als zij het niet zou kunnen verkropen dat er een mogelijkheid was geweest dat jij eerder zwanger was dan zij, en zegt dat de vriendschap dan op het spel staat, dan snap ik al helemaal niet waarom zij jou de tijd niet geeft om even 2wkn moed te verzamelen om op kraamvisitie te komen (als je 2wkn nodig hebt, desnoods langer). Als zij op zo'n moment zegt als je mij dat flikt dan is de vriendschap meteen over, dan is zij jouw vriendschap ook niet waard, want in een vriendschap waardeer je elkaar, of iemand nou 1 dag of 6 weken nodig heeft om moed bij elkaar te verzamelen.... Ik zou op zo'n moment dat ze zoiets zegt al gelijk afstand gaan houden, want dat is dan geen echt vriendschap naar mijn idee.. hele dikke knuffel..
@ mamavand: jeetje! Ik zelf heb wel een tegen vriendinnen geroepen dat als zij eerder zwanger zoudne raken dan ik, dat ik dan erg verdrietig zou zijn, omdat ik het er moeilijk mee zou hebben. maar Ik ben inmiddels in ronde 14 en zij zijn nog niet eens begonnen met denken aan kinderen. Dus dat is een totaal andere situatie. Maar die opmerking begrepen zij niet. Je gunt eht mij dan toch wel, zeidne ze. Ja natuurlijk wel, maar ik zou het eerst moeten 'verwerken' voordat ik blij voor je kan zijn. Ik gun het iedereen! Ik kan me dus goed voorstellen dat je pas na 14 dagen op kraamvisite bent gegaan en vind het belachelijk dat die andere vriendin zo moeilijk doet. Ik zou met haar gaan praten en je gevoel uitleggen. Als ze jouw gevoel niet kan accepteren (begrijpen is iets anders), dan weet ik niet of het wel een eerlijke vriendschap is. Maar dat is aan jou om te bepalen, wij kunnen de vriendschap niet 'voelen'. Succes ermee!
@Veerle Hope so too! Jij hebt dus lekker wat afleiding gehad Pricate Practise heb ik nog niet eerder van gehoord. Lees net van Susyq dat het een serie is. Zo maar ff een trailer kijken! @Rammetje Haha heerlijk, nu al lekker vergeetachtig "onderhouden" is niet verkeerd hoor "Sociale contacten onderhouden" Ik ga niemand hier onderhouden op een andere manier hoor Wow maybe!!! Dat is duidelijke taal! Staat die 1-2 nou voor 1-2 weken zwanger of 1-2 weken na bevruchting, want theoretisch zou je geen twee weken zwanger kunnen zijn toch? Omdat er altijd twee weken bij opgeteld worden.. Ik ben zo'n kneusje met zulke testen, geef mij maar gewoon streepjes! Dat snap ik tenniste @Solana Wat fijn dat je er zo snel al uit bent! Doen! @Diana Ahw knuf! Wat een verhaal joh.. Mooi dat je het zieltje dan op die manier bij je draagt. Jesse is een mooie naam! Erover praten lijkt mij inderdaad een van de beste manieren om het te verwerken.. @Babyengel Hoe gaat het meis? Ik heb je niet gezien vandaag! @Mamavand Moeilijk verhaal. Het klinkt alsof ze het jou alleen gunt, als ze voorloopt op jou. Dus eigenlijk misgunt ze het jou. Vreselijk, slechte eigenschap. Hij is weg uit mijn handtekening omdat er niet genoeg plek is, maar ik leef echt naar "Those who matter don't mind and those who mind don't matter. Dat gaat hier mooi op. Als zij een vriendin van jou is, zou ze je moeten respecteren en je niets moeten misgunnen. Ik vind haar heel egoïstisch Iemand zoals zij maakt het leven waarschijnlijk alleen maar zwaarder. Probeer erbij stil te staan of jullie vriendschap meer energie kost dan dat het oplevert. Is dat het geval dan zou ik toch echt een streep door jullie vriendschap zetten. Ik ben gaan testen omdat ik misselijk was. Ik had mijn man nog gevraagd of hij ook last van zijn maag had. Ik dacht misschien heb ik weer wat verkloot met het eten Dat was niet zo. Ik vind testen soms ook fijn om iets te doorbreken. Sommige meiden willen er liever niet aan als hij negatief is en dromen liever nog even verder. Ik ben een van de meiden die liever een test doet en dat hij dan maar negatief is, zodat ik mezelf niet al helemaal zwanger maak in mijn hoofd.
Haha, ben jij zo'n held in de keuken? Het heeft trouwens wel iets, jouw punt van testen om het maar gewoon te weten, ook al is het negatief. Het blijft gewoon lastig. Kon je maar gewoon direct na je eisprong een smsje krijgen met twee opties: 'ja, geslaagd!' of 'jammer dan, volgende ronde beter'
@rest: Poe, ik krijg het niet voor elkaar om alle verhalen bij te houden hoor.. jeetje! Gaat ontzettend snel... in 1 dag 33 pagina's... Vergeef het me dus, dat ik weinig reageer. Ik probeer wel te reageren op de verhalen van de laatste paar pagina's! Hier een dun laagje sneeuw, maar het was wel de hele dag wit door dat laagje. Best leuk voor een paar dagen, maar daarna mag van mij de lente van start gaan. NOD: Ik voel ongi aankomen, dus ben bang dat ik binnenkort weer op rood ga. Toch nog maar even afwachten.
@kit. Helemaal waar over die nega testen. Liever weten waar je aan toe bent als je cyclus opeens langer blijk te zijn ofzo dan dat je jezelf helemaal gek loopt te maken. En die 1-2 weken is NA bevruchting. Heb deze zelf nooi gebruikt maar weleens erover gelezen. @mamavanD. Ik hoop dat wij je een beetje hebben kunnen helpen