Ja er zijn tegenwoordig ook testen die je kan doen om te kijken of je een jongen of meisje krijgt, voor als je niet kan wachten tot 20weken. Hahahah sommige doen hem al bij 6wkn
Zo wat heb ik heerlijk gegeten zeg! Had een recept gemaakt van Casper, van Koffietijd. HEERLIJK! Gehaktballetjes met stroganoffsaus (zelfgemaakte), aardappels in schil en doperwtjes en wortels.. echt heeeeeeeeeeeeeul lekker Stoetel.. Aangezien ik ook momenteel een geheugen heb als een zeef, gebruik ik bij het reageren ook het kladblok op de laptop Tja je moet hem ergens voor gebruiken he Karin.. Dat is het aard van het beestje! Mamavanjoshua.. Flink opgeruimd dus Hopelijk voel je je snel beter Diana.. Wanneer heb je een eventueel gesprek met je donor? Enne, jij gaat ons, mochten wij op roze gaan, heel snel hopelijk volgen Wat lekker van dat weekje vakantie En jeetje wat een verhaal zeg, van je miskraam. Wat afschuwelijk Suusje.. Hier sneeuwt het de hele dag al wat lichtjes, niet heftig maar het ligt er nog wel Mooie foto! Meagan.. Succes dan maar hahaha Enne, laat die eieren van jezelf ook maar geklutst worden SusyQ.. Spannenddd, ik duim dat er morgen wat te zien is Enne, nummer 7 he! Gaat geluk brengen Kit.. In me vorige zwangerschap moest mijn man met regelmaat een milkshake voor mij halen Hahahahha wat een actie van je zoontje, heerlijk!!!! Hahah dat zijn kids he Solana.. respect dat je op iedereen reageert. Lief.. Tja moeilijke keus wat betreft je werk. Kan het niet dat je nu voorlopig meer gaat werken en zodra er een derde aan komt, dat dat dan weer wat mindert? Dat je zegt dat je eerst wilt kijken of je het daadwerkelijk wel wilt, een soort van proefperiode? Ik noem maar wat hoor Edit: ik lees je keuze al. Nou als het allemaal mooii op zijn plek valt.. lekker doen Noli.. OEPS hahahaha Maybe.. Mooie test superrrr Mamavand.. Een vriendin is en vriendin als ze ook jouw gevoelens kan begrijpen en zolang ze daar geen respect voor heeft, tja dan zou het voor mij snel over zijn! Je hoeft toch niet alleen de leuke dingen te delen, de minder leuke dingen en de daarbij horende gevoelens horen daar ook bij! Ik ga lekker zo op de bank hangen voor de tv met manlief. Ik ben er morgen weer meiden, enne niet weer zoveel kletsen hoor! Anders kunnen we nog een tweede deel gaan openen, terwijl het nog geen eens februari is. Stelletje kletskousen
Sorry Renske Iedereen, fijne avond, ik ga met een boekje op de bank. Ben de hele dag al gaar (lekker begin van de week) dus ga het niet laat maken. Toedeloe!
@ Diana: Heftig zeg! @ Maybe3: gefeliciteerd!!!! @ mamavanD: Heb zelf ook pas een vriendschap verbroken en weet dus uit ervaring dat dit veel verdriet met zich mee brengt. Een vriendschap waarin je constant op eieren loopt, is geen stabiele basis! Ik vergelijk het altijd met een kapotte vaas: je kunt hem wel lijmen, maar zal de barstjes altijd blijven zien! Wat mij betreft zou deze situatie dus het einde van deze "vriendschap" zijn! Ik kan me best voorstellen dat iets confronterend kan zijn, zoals jij 2 weken gewacht hebt met op kraamvisite gaan. Maar een echte vriendin zou dit kunnen begrijpen en respecteren!
@Renske, bedankt voor je reactie. Ja, ben er al uit qua werken in ieder geval. Klinkt lekker wat je gekookt hebt. Ik ga zo ook lekker op de bank hangen. Heb echt een verkoudheid te pakken en voel alles dicht zitten. Morgen ben ik vrij dus zal ik wel wat meer meekletsen. En ik blijf vanavond wel meelezen op mijn mobiel, alleen reageren vind ik dan zo lastig. Fijne avond allemaal!!!
@Suusje; Tjeeeeee.... wat veel sneeuw ligt daar zeg!!!! Hier, helemaal aan de andere kant, ligt er niets meer... Vanmorgen lag hier een klein laagje...... @Veerle & SusyQ; Ik ben ook een PP fan!!! En kijk ook naar Grey's!!!! @MayBe; Fijn hoor om het te 'zien' staan.... @Solana; Wat ben je toch weer een kanjer.... Zo op iedereen te reageren!!!! @Kit; hij had zich zelf er dus lekker onder gesmeerd en ondertussen zat ie te zingen???? Wat heerlijk!!!! hahahaha.... Mooi gezicht moet dat zijn geweest!!! @mn auto; nou net toch maar even de wegenwacht gebeld.... paps had heel lief een accu meegenomen maar goed, het zou mijn ford ka niet zijn als die niet op een hele vreemde en moeilijk te bereiken plek zat.... Konden er met geen mogelijkheid bij!!!! Dus ANWB gebeld, die gekomen, accu doorgemeten en was idd aan vervanging toe!!!! Had 2 keuze's of starten met startkabels of direct een nieuwe laten plaatsen a 99 euro..... Ik zei; plaats hem maar, heb em morgen weer nodig namelijk!!!! Hij had een speciale sleutel en had hem binnen 15min gefixt.... Ik heb nog maar even mn vader gebeld; tja zei die; dat is wel even 55 euro duurder!!! Maar goed, das dan jammer...... Mn auto doet het in ieder geval weer!!!! Wou nog iets neer typen maar weet het even niet meer.... Even nadenken... Kom er denk ik zo wel weer op..... hahahaha.... Of niet.....
Ik stem voor Kan ik een sms krijgen svp En Kit: jouw manier van wel testen snap ik ook wel! Alleen ik ben die dromer die hoopt dat het raak is en liever ongi wordt en geen witte test heeft... Ach zo zijn we allemaal weer anders met één wens!
Ja weet je.. het bouwt zich steeds op natuurlijk. Elke dag ben je een stukje dichter bij je doel, voor je gevoel. De maanden hiervoor had ik ook te vroeg, alleen toen natuurlijk negatief getest en dan accepteer je het nog niet helemaal omdat er nog altijd een sprankje hoop is omdat je er eigenlijk te vroeg bij was, maar toch was het genoeg om mij uit de droom te helpen dat het echt zo zou zijn. Dit keer zag ik wel wat en dan is te vroeg testen ook niet handig, want, ook al kan er altijd nog wat fout gaan, voor je nod is dat risico natuurlijk helemaaaal groot. Dus eigenlijk is te vroeg testen gewoon kut. Mja, ik heb ook vaker gehad dat ik ervan overtuigd was dat het raak was en dan die teleurstelling. Dat vond ik moeilijker.. En ik heb gerechten die ik op tafel tover waarvan ik weet dat ze ok zijn. Rijsttafels en pasta's kan ik wel. De rest heb ik zo verziekt, als je mij mijn gang laat gaan. Ik heb vaker dat ik aan tafel zit met mijn mannen en dat ik zelf denk dat het niet te vreten is NOD is je Niet Ongesteldheids Dag @Rens Hmmmmm milkshake Veel plezier met bankhangen. Tot morgeeeeen @Lianne Ja mooi he haha Het is er eentje hoor!
@mamavand, Jeetje wat een rotsituatie. Ik weet niet hoe dik jullie vriendschaprelatie is, maar wat zal het pijn doen als je vriendin zoiets zegt. Ik zou denk ik vragen of ze het echt meent en of ze jou wel begrijpt. Mocht dit negatief uitpakken, dan zou ik de vriendschap beeindigen. @Maybe3, Mooie test! @Diana, wat een narigheid zeg. Je kunt hier alles vertellen wat je kwijt wilt hoor! Dat kan ook opluchten. @Renske19, Soms gebruik ik even pen en papier om wat steekwoorden op te schrijven. Maar dan kom ik er meestal niet meer uit, haha! Die gehaktballetjes met stroganoffsaus klinkt erg lekker. Helaas lust manlief geen stroganoffsaus. Liefs
Hallo dames, Sorry dat ik zo kom binnenvallen, maar hoop een paar tips van julllie te mogen krijgen. Wat kan je doen tegen pijnlijke jeukende tepels ? Ik wordt er echt gek van, alsof ze in de fik staan En dit weer is niet goed voor m'n huid, zo droog en pukkelig. Nog testers trouwens voor morgen ?
Lieve allemaal, Hierbij een kleine update: Afgelopen vrijdag bloedgeprikt. Vandaag gebeld door de fetiliteitsarts en heb inderdaad een eisprong gehad! Dan weten we dat in ieder geval zeker. Gisteren verjaardag van familie gehad en had ik ineens wat krampjes in het midden zeg maar. Hoefde er niet van krom te liggen ofzo hoor, maar het viel me wel echt op omdat ik er op dat moment ook helemaal niet mee bezig was. Nou, net als velen hier, hopen op het beste! @Dream4 zou je me op de lijst willen verplaatsen naar de 5e? Ik zie dat jij daar ook staat! Wanneer ga jij testen? Fijne avond allemaal!
Echt wel!!! Ben echt een fan van ziekenhuisserie's en van politieserie's!!!! Wij hebben 13th street via Ziggo, heerlijk dus!!!! Daarop volgen we Rookie Blue, SeaPatrol en Flashpoint... Verder gaan we weer Flikken Maastricht volgen!!!! Ik ben eigenlijk best tv-verslaafd... Hier staat inmiddels GTST alweer aan....
Meeeeeeeeeeehn, weet niet wat me overkwam ongeveer uurtje en half uurtje geleden... Pffffffff. Ik had "even" 2 flink heftige galaanvallen... Maaaaaaaaaaan wat doet dat zeer!!! Vorig jaar eind maart is mijn galblaas eruit gehaald ivm galaanvallen en nu heb ik 't gewoon weer! En 3x zo heftig... Stond helemaal op de kop van de pijn en bijna niets hielp... Ben uiteindelijk maar op de bank gaan liggen op m'n zij en maar puffen... Uiteindelijk trok 't weg en vlak daarna kreeg ik er nog een pfffff. NU ben ik er gelukkig alweer een dik kwartier vanaf en ik hoop dat dat zo blijft... Zo en dan nu maar even reageren...
sorry ga ff niet op iedereen reageren, ga ik bij me moeder langs, blijkt ze al sinds vrijdag flink ziek te zijn. Super benauwd, overgeven, diarree, hoesten....en die muts zegt ook helemaal niks Dus zal een stuk minder rondhangen hier, ik ben bang dat ze flinke longontsteking heeft...ow even on-topic voel lichte krampen...dus dat ken er ook nog wel bij...k*t-zooi
cvo1986: Sterkte met je moeder!! @mamavand: Hoe moeilijk het ook is, jou vriendin klinkt niet als een vriendin. Voor mij is vriendschap elkaar onvoorwaardelijk steunen en geen "eisen" stellen. Als jij bepaalde dingen moeilijk vind en daarom liever een beetje uitstelt heeft ze dat te begrijpen. Doet ze dat niet, is ze dan wel jou vriendschap waard?? @Kit: Steeds een duidelijker streepje!! Super!!! Verder niet veel onthouden, nog steeds een geheugen als een zeef, sorry!! Hier weinig te melden, weekend was erg leuk maar ook erg druk. Zaterdag eindelijk weer een keer uitgeweest en volgehouden zonder pijn. Zondag een verjaardag en daarna nog even naar de open dag van de wagenbouwers (carnaval). Ook dat zo goed als pijnvrij. Zit me nu te bedenken wanneer ik ga testen mocht ik heb vermoeden hebben dat het raak zou kunnen zijn. Had eerst bedacht de 8ste, dan zijn vriendlief en ik weer 3 jaar terug bij elkaar. En daarna bedacht ik dat het natuurlijk wel een heel leuk Valentijns cadeautje zou zijn. Twijfel....Maar heb nog 10 lange dagen om erover na te denken
Ik zal de lijst even zoeken & dan doe ik dat even ! Ja klopt, ik ga denk ik zaterdag of zondag testen... spannend he ? Wanneer ga jij testen ? Goed om te lezen trouwens dat je je ei wel hebt gehad super !
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (8) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje Neirod - 1e ronde - 1e kindje Maybe3 - 6e ronde - 1e kindje 2. (9) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (5) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje Veerle - 3e ronde - 1e kindje Kit - 5e ronde - 2e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (6) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje Woezy - 3e ronde - 1e kindje BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje 6. (2) Siesi - 2e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (2) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje Karin86 - 1e ronde - 1e kindje 9. (5) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje 10. (3) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje 11. (7) SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Almi - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje Wolchu - 1e ronde - 1e kindje Hanneske - 2e kindje 12. (3) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje 13. (1) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje 14. (4) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje 15. (4) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje datumloos (4) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje Senna999 - 2e ronde - 2 kindje Totaal 71 zwanger (1), ongesteld (2), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (1), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0)
@MamavanD : klinkt niet echt als een vriendin als ik het eerlijk zeggen mag....beetje ego....Volg je gevoel zou ik zeggen ! @Diana: knuf ! @CVO : hoop dat het niets ernstigs is met je moeder !! (mijn ma is ook zo´n rare: die belde pas op toen ze 1 dag in het ziekenhuis lag, nadat ze met de ambu met spoed met een ernstige astma-aanval richting ziekenhuis was gereden... Zegt ze: ja, ach, ga ik je toch niet mee lastig vallen? ... de muts Hier nog geen ongi, een glaasje wijn en lekker restjes spareribs opgepeuzeld (besteld gisteren) en zo Spoorloos kijken ! Fijne avond ieder !