Meis, ik zou heeeeel graag zeggen dat ik wat zie, maar ik zie echt niks! (en ik heb dit "testenspelletje" 34 rondes gespeeld... Ben redelijk doorgewinterd in tuurstreepjes)
haha nee in iedergeval een beetje een sportieve wagen maarja als ik nu al af en toe dat zeurderige ongi gevoel heb dan heb ik niet zoveel hoop voor deze ronde..
Heey Lieve meiden CVO.. Jeetje, wat heftig van je moeder! Sterkte en beterschap. Rammetje.. Lief van je man!! Hihi Diana.. Aha okee, spannend hoor. Ik hoop dat ie echt JA gaat zeggen, wat zou dat super wezen zeg.. ik duim ontzettend hard voor je MamavanJoshua.. Tjaa je hebt zoveel kleding in dozen gestopt, daar mag heus wel wat voor terug komen toch? en het is helemaal leuk als je er haast niks voor betaald Vind ik dan, ik heb altijd zoiets van: zoveel mogelijk shoppen voor zo weinig mogelijk geld, dan ben ik er helemaal trots op Enne, veel beterschap meis.. SuusjeLove.. Wij hebben nu ook Film1, vanwege dat allen in 1 pakket maja ons signaal is te zwak, dus donderdag komt er eerst een monteur langs. Blegh.. Remember.. Spannend hoor.. Edit: balen van je OMO-witte test Maybe.. Wel plezier met de kids vandaag SusyQ.. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Wat super. Gefeliciteerdd! Hoe voel je je? Enne ronde 7 he! Je zei het nog zo, dat 7 je geluk zal gaan brengen.. Hellen.. Yeaaaah een kruis super! Betty.. Ik noem het even lekker genieten wat je aan het doen bent. Heerlijk toch al die leuke dingen doen! Lekker hoor. Ga je vaak shoppen in de PC? Carmen.. Ik dacht ook aan een tempdip! Hopen dat ie morgen weer stijgt Senna.. Balen van je ongi succes in de volgende ronde Neirod.. Heee getsie! Succes bij de dokter meis Lianne.. Lieverd, nee he ahwwww wat ontzettend klote niet leuk want ik gun het je zo! Hele dikke knuffel lieverd Babywish.. Sorry ik zie niks? Maar ik weet ook hoe moeilijk het is om een tuurstreepje op de foto te krijgen! Meagan.. Jeetje wat heb jij veel meegemaakt zeg diepe respect! En wat lief dat de jongste zo begaan is met baby's Wat zijn de leeftijden van al je kids? Club.. Vind ik een top idee, want ik heb namelijk geen Facebook! Teveel gezeur gehad o.a. op hyves, dus we hadden er genoeg van! Hier: Weinig nieuws, voelde me gisteravond alleen niet zo lekker.. zo duizelig! Me man klapte daarna direct de laptop dicht en mocht lekker even bij hem in zn armen tv kijken.. Ik schrok er zelf van, dat ik hem was greep toen ik bijna achterover ging! Niet fijn! Oja, nu weer op naar nog meer roze
@Mompelientje: toch bedankt voor het kijken, wacht het gewoon weer af. Gelukkig zit ik vandaag wel 10/11 dagen na de pregnyl.
Mijn jongens zijn ... 13, 9, 7 en 2. De oudste van mijn man is 19. Ja, grote verschillen. 6, 4, 2 en 5 jaar verschil. Nu gaan we voor de 3 jaar verschil Heeft te maken met de miskramen...
Megan.. Aha oke van alle leeftijden dus wel wat! Heftig ja, die miskramen enzo phoe! Hakt er flink in he
in het negatief zie ik ook geen streep @renske, ik ga ook voor een clubje , hier ook geen facebook @meagan, zo dat is idd een leeftijdsverschil , hoe oud zijn jij en je man dan
@CVO: ik lees helemaal over het bericht van je moeder heen... Wat naar! Hou haar maar goed in de gaten! @Rens: *hooooooiiii* Maak nou FB aan joh! Ik heb net CVO en Lianne verwelkomd als mijn FB-vriendjes
We zullen toch ook voor het clubje moeten gaan BB, Spinnekop heeft ook geen FB!!! Maarre Rens, je kan het altijd nog aanmaken... hahaha, is erg gezellig......
@Renske Ja, toch altijd positief gebleven. Hoe zwaar ook. Ik ben echt heel gelukkig met wat ik heb en ik denk dat al die miskramen er voor hebben gezorgd dat ons gezin zo groot is, misschien waren we zonder wel gestopt bij de 2e. Moet er niet aan denken dat ik al mijn jongens niet gehad zou hebben. Voor de mensen die denken dat wij nu voor een meisje gaan... nee, al zou het best leuk zijn.