T is heel moeilijk om die omo witte test steeds te zien ......... zou wel mooi zijn ben namelijk in feb precies 2 jaar bezig met zwanger raken..................mag eindelijk nu weer beloond worden met een gezond kindje en een voorspoedige zwangerschap
Lola.. Jaa het zijn idd statisstieken! hopen dat ze toch wel gelijk gaat krijgen Mamavanjoshua.. Tja, voorlopig nog geen eisprong denk ik gezien je testjes.. Balen hoor Lianne.. Sterkte meis met de pijn niet leuk Kit.. Kan haast niet toch al iets voelen? zit pas op 6Dpo, daar kan die duizeligheid niks mee te maken hebben toch? (probeert er niks achter te zoeken verders, het is niet raak deze maand, het is niet raak deze maand, het is niet raak deze maand.. Zo) Ik kan me ook heel moeilijk voorstellen dat je niet weet dat je zwanger bent, maja ik had ook echt een zwangerschap met vele kwaaltjes dus tja.. heel apart he! Morgen gaan er dus een aantal meiden testen, spannend hoor
ik heb hier verder niet veel kwaaltjes.. heb al een paar dagen geen honger en eet dus gewoon al 2 dagen niks mn lichaam vraagt er gewoon niet om ofzo ? drink wel meer.. en ben super moe ! wat ik niet snap .. k slaap rond 1 a 2 uur omdat ik moeilijk in slaap kom maar daarna slaap ik uit tot uur of 10 soms 11 .. *schaam schaam*
ik ga er trouwens even tussenuit moet langs de arbo arts pff ben helaal gestrest.. daarna zware fysio oefeningen voor mn benen .. liefs ! en tot straks
1 van mijn twee honden is zojuist weggeglipt. Net nu de jongste op de bank ligt te slapen en de andere jongens op school zijn. Zo'n groot gezin en dan sta je er nog alleen voor, lol
HALLO LIEVE MEIDEN MAG IK JULLIE EVEN BEDANKEN!!! Allereerst wil ik even terug komen op mijn vraag van gister betreft mijn vriendin! Ik ben gister avond nog naar haar toe gegaan, en zei dat ik met haar wilde praten! Ze zei kom maar op brand los!!! En ik had de moed echt ergens achter in mijn hakken zitten! Zij is goed gebekt en dan vind ik het soms moeilijk om duidelijk uit leggen wat ik voel! Ik ben begonnen als volgt; dat ze mij gekwetst heeft met de opmerkingen die ze gemaakt heeft! Nou zei ze ik sta daar nog steeds achter en ik denk er nog steeds zo over! In ene begon ze mij ook aan te vallen, dat ik wil dat ze elke dag met een schuld gevoel rond loopt dat ik nog niet zwanger ben! Dat is absoluut niet waar! Ik heb haar toen zelf gezegd omdat ze gewoon schijnzwanger was zo gek maakte zich zelf, dat ik wel wilde wachten als zij dan maar als eerste zwanger was! Terwijl ze al 3 kindjes heeft van 3, 2, 1. Bij haar andere kindjes was ze altijd de eerste maand zwanger en nu heeft het 5 maanden geduurd! Met 1 maand een cyclus van 78 dagen en bleek ze gewoon schijnzwanger te zijn. Maar dat ter zijde! Ik gun het haar van harte! Toen zei ze dat ze wilde dat ik beloofde dat ik binnen 1 week langs zou komen! Dus ik zei dat ik dat niet kan beloven! Ik kan niet mezlef weg cyferen voor haar! Ik zei nog onze situaties kunnen tegen die tijd wel heel anders zijn aangezien ze pas 16 weken zwanger is! Toen zegt ze oke dus je bedoelt dat je hoopt dat mijn 20 weken echo niet goed is! ZO GEMEEN WANT IK ZOU ZOIETS NIEMAND TOE WENSEN!!! dus ik zei nee absoluut niet! Nou kort samen gevat, ik ben er weg gegaan met het zelfde beroerde gevoel als waar ik nu al 1 week mee loop! Ik had gehoopt dat ik haar misshcien verkeerd begrepen had! Maar blijkbaar leer je zo je echte vrienden kennen! Ik heb besloten even afstand te nemen! Ik weet niet of ik nog energie en tijd in een vriendschap wil steken als de kans groot is dat die vriendschap toch binnen 6 maanden klapt! Ik voel me er heel rot om! En iedereen is het met mij eens dat ze respect voor mij moet hebben! En mijn keuze moet waarderen! Maar dat kan zij niet! Ze zegt dan draait het dus alleen om jou wat jij wilt! Nee het gaat niet om wat ik wil. Ik wil voor 1 keer iets kunnen doen op mijn manier waarmee mijn gevoel zegt dat het goed is! En niet gedwongen worden op een bepaalde manier ergens mee om te gaan zoals een ander dat wil! Dus ik neem afstand en misschien wel voorgoed! sorry voor het lange verhaal! Verder zag ik dat ik sushy mag felciteren geweldig meis!!! Geniet ervan he! En dat er een aantal nieuwe dames waren! Welkom! Nou meiden verder hier geen nieuws! liefs en knuffel!
@ Neirod: jeetje meid dat is flink balen zeg... Dat zal nog wel even flink pijn gaan doen dan... Ik blijf voor je duimen hoor! @ Betty: dat is een rare gewaarwording dan... Niet weten dat je zwanger bent en ineens heb je een kind... @ Kit: slaap lekker meid! @ Lianne: echt flink balen meid... @ Missillie: helemaal mee eens... Ik zou gewoon testen als je eraan toe bent hoor @ Renske: ja baal er idd ook flink van! Zo heb ik een dik streepje en zo is alles ineens weer weg... @ Behappy: je moet wel eten hoor!!! Drinken is idd wel heel goed...Succes bij de arbo-arts... Kl**tzakken zijn 't... @ Meagan: ow dat is ff balen zeg... Hond weg... @ Mamavand: Jeetje van 3,2 en 1? Dan heeft ze niet stil gelegen en dan ook nog zo tekeer gaan tegen jou? Ik word gewoon even plaatsvervangend boos...Jeetje meid wat een negatieveling zeg!!!Bahbah....Dat wens je idd niemand toe!!! Zij moet zeker respect voor jou hebben en dat heeft ze niet! Ik zeg: dumpen die handel! Dit is GEEN VRIENDIN!!!
@MamavanD Dat soort vriendinnen gaan je leven bepalen en beheersen. Afkappen, nu kan je nog voor jezelf denken! Sterkte. Het is heel zwaar maar uiteindelijk zal het je opluchten. @Neirod en dat helpt? Ik zou nu ook niets anders slikken hoor
@sippenenkop: ja vind ik een leuk programma. af en toe ook flink sschokkend. @kit: komt op tlc maandags van 10 tot 11 (animal planet & tlc op 1 kanaal) en op zondags van 0.00 tot 1.00 hier: ik heb wel wat dingetjes wat ik als beginnend kwaaltje zou kunnen zien... maar kan ook door andere factoren komen. Ik probeer nuchter te blijven kijken, maar wel met een enorme berg hoop
@ Behappy: ja dat is mijn eigen ervaring... Maar dat is vooral van 't UWV. Weet niet of jij bij de arbo-arts van 't UWV zit... Hier over 45 minuten naar de bus toe... Moet naar de psycholoog... Het liefste zeg ik af en verzet ik de afspraak, maargoed, ben ik nu een beetje laat mee...
Heb hier kwalen, nog nooit zo erg. - Hevige buikpijn. - Mijn gezicht vol met pukkels. - Ik laat veel scheten. - Ik voel me koortsig - Ik vreet, vreet en vreet. Als ik ongie word, dan ga ik echt naar de dokter, dan zijn het geen zwangerschaps klachten maar iets anders. Ik heb absoluut geen stress! Ik heb veel vrije tijd. Leuke baan. Lieve veel (forum) vrienden en een leuke man. Dus wie weet. En nee ik ga niet testen, maar de 6e is m'n NOD, t'is maar goed dat ik temp!
Behappy.. Succes met het gesprek. Ben je al een tijdje moe? want je kunt ook moe zijn juist omdat je niks eet. Dus ook al vraagt je lichaam er niet om, toch even wat eten wat daar kan je ook erg moe door worden. Meagan.. Succes met de hond! Mamavand.. Sorry maar zo'n iemand ben ik liever arm dan rijk ik me leven. Zij ziet dingen duidelijk anders als jouw, en ze relativeert dingen ook heeeel anders. Sorry hoor, maar die opmerkingen die ze maakt.. het was meteen over voor mij. En dat noemt zich een vriendin..pfff Mompelientje.. Ik ben benieuwd! Nog even geduld meis Hier: HONGERRRRRRRRRR. Echt ik eet alles wat los en vast zit, heerlijk Hmmmmmm lekker zeg die bonbonnetjes (vooral i.c.m. met borrelnootjes...ahum)
mamavand@ ik heb je eerste verhaal even terug moeten kijken en nu de reactie van je vriendin, ik zou haar geen vriendin noemen persoonlijk, ik denk dat het idd wijs is om wat afstand te nemen. renske@ borrelnootjes en bonbonnetjes , meagan@ is je hond al terug ?? mompelientje@ hou vol meis nog een paar dagen geduld ik zie dat ik de @ steeds verkeerd zet , is erin geslopen
Spinnenkop.. Ja lekkere combi he hahahaha. Nee ik zit van alles door elkaar te eten. Ik heb zoveel behoefte aan chocola, terwijl ik nog lang niet ongi ga worden heb echt teveel honger. Zal wat van mijn hongergevoel richting Behappy sturen, zij moet ook wat eten!
Hallo allemaal, Ons dochtertje is in november 1 jaar geworden en vanaf deze maand gaan we er weer voor! Bij ons dochtertje heeft het 32 rondes en 8 IUI's gekost eer ik zwanger was, maar ik ben nu 21 kilo afgevallen en hoop dat het deze keer gemakkelijker gaat, we zien wel. Gelukkig hebben we nu in ieder geval ons dochtertje die de nodige afleiding brengt, dat scheelt denk ik wel Nou, fijne middag allemaal! Groetjes Toetje