NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Wat leuk he!!! Gefeliciteerd!!!!

2. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    GEFELICITEERD !! Wat onwijs leuk !! :D

3. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Ik weet niet of iemand mijn facebook wil, maar vraag maar als je hem wilt ! :) Stuur ik even een pb.

4. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    ach vergeetachtig is een zwangerschaps kwaaltje, dus je hebt een excuus...:D

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Heeft hier trouwens iemand in z,n vorige zwangerschap/of nu last van hoofdpijn..!!!

Ik word hier niet goed van en wil liever geen paracetemol innemen..

@rammetje: Ik laat ook voortdurend dingen uit m,n handen vallen hahaha echt van alles...

6. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Dank u, dank u ! :D

7. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    BB; wat kom jij me bekend vooooor

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

daar is ikke weer :D.

@ Mompelientje: die kwaaltjes klinken goed... Ik ga heeeeeeeeel hard duimen voor je hoor!!!! Ach en die puisten zijn weg te werken...

@ Renske: hahahaha nou eet smakelijk dan :D...

@ Toetje: Ik hoop dat 't nu makkelijker mag gaan meid!!!

@ Mamavand: lieverd.. HAAL DAT MAAR UIT JE HOOFD!!! Jij bent niet degene die fout bezig is, dat is zij!!!! Als zij jou gevoelens niet kan accepteren en begrijpen, dan is dat haar probleem. Ik denk dat 't heel goed is dat jullie contact nu verbroken is. Over een tijdje voelt dit echt als een opluchten, hoe rot je je nu ook voelt...

@ Behappy: ik zei 't toch? Die arbo-artsen zijn gewoon gek en nog eens gek!!! Ik heb 't eerder meegemaakt. Ik heb HMS en zij zeggen gewoon: "Jij kan alles wel weer, ga maar weer 32 uur werken." Dat kan ik echt niet meer... 24 uur is echt de max en dan kan ik m'n huishouden niet goed meer aan...Ik weet dat als je de ziektewet uitgegooid word dat je bezwaar kunt aantekenen en dat je dan naar een bezwaararts moet. Hoezo heb jij recht op Wajong? Moet je daar niet eerst 2 jaar voor in de ziektewet gezeten hebben?
    Hoezo geen uitkering? Als jij straks geen verlening krijgt, heb jij gewoon recht op WW hoor...
    Ik wil je een hele dikke knuffel geven meid!!!

@ Dream: ikzelf zou gewoon wachten tot NOD, om teleurstelling te voorkomen... Ook jij krijgt een PB van mij :D.

@ Solana: ik denk niet dat er op facebook gepraat gaat worden over kindjes krijgen hahahaha. Maar maakt toch niet uit dat je nog even anoniem wilt blijven?

@ Hellen: ik moet morgen toch naar de huisarts, dus dan ga ik het wel vertellen idd...En even vragen of dat ook idd echt mogelijk is. Hahahaha. Ik zal nu ook geen positieve test meer krijgen. Zal dadelijk vertellen waarom hahahaha.
    Gelukkig is de kleine meid weer beter...Spannend hoor meid... Ik blijf duimen.

@ Rammetje: Ja is zeker vervelend, maargoed is niet anders...
    De tijdlijn kun je instellen door bij iemand (een vriend) op tijdlijn te klikken. Bovenaan staat geloof ik iets van: ook tijdlijn gebruiken ofzoiets... Ik zal je zo ook even een PB sturen :D. Ow, zie dat je het al voor elkaar hebt hahaha. Hahahaha goed bezig zonder brandalarm.

@ forumclubje: heb nog niet echt een leuke naam kunnen verzinnen eigenlijk...

@ Chikah: GEFELICITEERD!!! Wat leuk! Al een datum bedacht?

@ Kit: jij krijgt zo ook een PB van me...

@ Carmen: oeh die is wel leuk zeg. The grouphug ladies :D.

@ Maybe: ik hoop dat je snel van je hoofdpijn af bent meid!

Meiden, ik heb nieuws!!!!
    Ik mag op rood!!! Ik ben vandaag HELEMAAL UIT MEZELF ongesteld geworden :D... Ik ben helemaal blij (ondanks dat 't geen zwangerschap is) en nu dus hopen op een eisprong in de volgende ronde :D...
    Ik ga dus ook door naar de volgende NOD, maar blijf hier ook gewoon meekletsen hoor :D. En uiteraard straks in ons cluppie :D.

9. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Ik doe maar geen poging om bij te lezen, ben anders zo'n 30 pagina's bezig!! ;)

10. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mamavanJ. Fijn dat je weer een ongi heb gekregen, helaas niet op roze, maar wel fijn dat er weer iets werkt!!

enne lekker blijven kletsen hoor... ook in ons aanstaande clubje

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mamvanj: Ik heb zelden iemand gezien die zo blij is dat ze op rood kan.. maar in jou situatie kan ik het begrijpen en ben ik ook heel blij voor je..!!

12. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Doe ik ! & dank je wel :) FB vriendje !

13. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    & blijf gezellig in ons cluppie, leuk !

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    ga straks reageren... via gsm geen beginnen aan...

@kit heb je uitgenodigd op FB... Zag je bij BB staan...

15. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hihi, jij mij ook!! :)
    Tja, we zijn waarschijnlijk bij elkaar in de buurt opgegroeid...
    Tenminste, als je al heel je leven in V. en omstreken woont.
    Ik heb altijd in de stad ernaast (S.) maar tegen V. aangewoond!

Welke scholen heb je gezeten??

16. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    wauwie ik had jullie allemaal heel anders voorgesteld...!

17. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb voornamelijk in R'dam gewoont. Familie van me moeder woonde wel in (V.) en m'n man met zijn hele familie ook.. dus ik ben er wel gedeeltijk opgegroeid

Heb op scholen gezeten in R'dam-Zuid

18. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ja grappig he Martine!! :cool:

Jij bent wel een beetje zoals ik had gedacht, maar je hebt (jammer genoeg :p) niet zoveel foto's op je FB!

19. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Zit ik idd ook aan te denken omdat ik met name fb heb wegens familie in buitenland etc. Verder ook mensen aangesloten die van niets weten...dus dat wordt lastig...of een nieuw account aanmaken ;) Daar ga ik even naar kijken, om fam & friends even apart te houden...Anders een clubje ook geen gek idee! Ik ben voor!

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

morgen ochtend testen ..
    heb er niet zoveel moed in wany heb niet echt klachten..
    behalve moe maarja:(

POSITIEF DENKEN !! hahaha

Deel Deze Pagina