Hallo dames, Ik wil me graag aansluiten op deze NOD lijst. Mijn NOD is 15 feb. Dit is de tweede rond voor een 2e kindje! Groetjes Rosa
Nou zeg... werken kan eigenlijk niet hoor als je hier bij wil blijven Wat kletsen jullie veel!! @chikah, proficiat!! Super leuk!! @susieq, proficiat, lekker genieten nu!! Had je al kwaaltjes dat je het verwachte of dat niet? @mamavand, lekker laten gaan zo'n mensen... die heb je niet nodig hoor... als jij een fatsoenlijk gesprek probeert aan te gaan en je krijgt zo;n reactie dan is het op een gegeven moment klaar... @kinderwagens, wij krijgen hier regelmatig folders binnen van babyzaken in de buurt, en vind het erg leuk om daar door te bladeren... nog geen idee van welke kinderwagen ik zou willen, maar gewoon wat bladeren vind ik erg leuk... @FB, voor mij ook nog niet... wil ook nog een beetje anoniem blijven... niemand in mijn omgeving weet er nog van... @hier verder... vandaag druk geweest op het werk... nu lekker even douchen en zo meteen op de bank hangen... geen aparte kwaaltjes... dus denk komend weekend weer gewoon ongesteld helaas... ach ja... we wachten maar weer af...
Rammetje.. Hier bij mij zit hoge bloeddruk ook in de familie, in me vorige zwangerschap had ik een onderdruk van 40! Oeps.. zoute drop eten dus. Hoe snel had jij dat dan? Chikah.. gefeliciteerdd Super, al een bepaalde datum in gedachte? Maybe.. Lekker hoor macaroni Hier hebben we een gerecht met kip gegeten, en rijst.. en dan een saus met ui, knoflook, bruine basterdsuiker, ketjap manis, pindakaas.. Kortom: HEERLIJK MamavanJoshua.. Nou je weet in ieder geval nu waar je aan toe bent. Hopelijk vind je volgende week wel je ei met de ovu testen Ik ga zo lekker bankhangen met manlief Heerlijk avondje ontspannen. Ik ben er morgen weer lieverds, hopelijk komt er dan meer roze
@MamavanD : echt ... echt ... laten zitten die hap. Die ´vriendin´ van jou is zo´n Narcistisch type dat alles omdraait en zichzelf altijd zielig en belangrijk vindt en dan jou ook nog schuldig kan laten voelen. Zulke mensen kun je missen als kiespijn ! Het draait ook om jou in het leven, dus richt alle energie maar op jezelf, je gezin en andere vrienden !! Het heeft bij mij even geduurd voordat ik dit soort mensen snel ben gaan herkennen en een heel end van mij vandaan weet te houden !! @Renske: hihi, jaja.... hopen dat Gyn gelijk heeft. Moet nu wel want ik kan op rood. Dus binnen 3 maanden ben ik zwanger meiden !!!! Als de Gyn gelijk krijgt, krijgt ze van mij een bosje bloemen en zal ik haar voordragen voor ´Medium van het Jaar 2012´ Valentijnsbaby, R U ready ???
Jeetje meis...dat duurt dan ook lang! Zou het dan zijn omdat wij insemineren dat je dan wél met 6 maanden naar de gyn mag? Niet dat dit is gebeurd hoor, want al met al duurde het dus ook een jaar doordat de HA me niet door wilde sturen. Maar ik hoop dat ze een vooruitzoiende blik heeft gehad en dat je idd binnen 3 maanden zwanger bent! Liefs D.
Jammer Lola! Was er al een beetje bang voor doordat de gyn niks had gezegd tijdens je uitstrijkje... OP NAAR EEN VALENTIJNSBABY!!! Ik duim voor je meis!
Hoi allemaal! Wat wordt hier lekker veel gekletst, haha! @dream - Dankjewel voor het aanpassen van de lijst! Nou ik denk dat ik ook zaterdag of zondag ga testen als ik natuurlijk niet ongi ben geworden, wel spannend! Heb jij nog symptomen verder? @mamavanjoshua - Hoe is het nu dan met je? Geen aanvallen meer gehad? Klinkt wel heftig!
Hey meiden dank je voor jullie lieve reacties! Ik ben wel over de ergste schrik heen! Maar gohh wat kan je je vergissen in mensen zeg! Maar meiden kunnen we niet weer aan een vraag van de dag doen??? vond ik wel leuk! Jullie niet??? Nou meiden ik ga lekker op de bank! Moet wel zeggen dat ik de hele tijd stekende en rot gevoel in mijn onderbuik heb! Ik heb een gevoel als van een balletje of iets opgeblazen in mijn buik! Maar ja het kan haast nog niets zijn wel, ik zit pas op 6 dpo?? dus ik wacht nog mooi even met testen nog 1 weekje!
@mamavand - De vraag van vandaag, klinkt leuk! Had je al een vraag paraat? Ik had vorige week ook de hele tijd een opgeblazen gevoel, had vanmorgen het gevoel dat dat een stuk minder was.
Nou wat zullen we doen! Vertel iets over jezelf en je situatie?? of is dat te ingewikkeld, zo leer je de meiden wat beter kennen!
Dan gaan we tegelijk testen !? Ja, ik heb af en toe enorme steken bij mijn boobies... Misschien iets heel raars maar ik kan niet meer in een lift staan, als ik er uit komt heb ik een evenwichtsstoornis, dit heb ik nu 3 dagen... mijn collega zei al; ben je zwanger ofzo ? dus wie weet dat het daar door kan komen... heb steken... maar toch vind ik het allemaal maar raar, stel dat het niet zo is, zit ik hier nu symtomen te noemen die nergens op slaan...
Hoi meiden, Even een kort berichtje van mij...ben deze week erg druk met werken pfff dus heb helaas bijna geen tijd. Lianne; wat enorm balen meis! Knuffel! Betty; Wat lekker dat je allemaal leuke dingen doet nu! Geniet er van... Mamavand; Dat is geen vriendschap meid! Hoef jij je niet schuldig over te voelen hoor! Is het niet waard! susyq; van harte gefeliciteerd meis!! Nieuwe meiden; welkom! Meiden ik lees nog wel even bij, maar ga nu eerst even lekker tv hangen... Fijne avond allemaal! Liefs D.
@Dream; Grappig is dat he, dat je een voorstelling hebt/had bij mensen.... En nu heb je er een 'gezicht' bij!!!! @Lola, Balen meisssss..... Weet hoe je je voelt helaas.....
@ Noli: kinderachtig hoor whahahaha LOL... @ Rammetje: hahaha ja idd helaas niet op roze, maar heb er vertrouwen in dat 't nu misschien niet lang meer duurt...Ik blijf zeker kletsen! Helemaal als het clubje is opgericht... Ik vond de naam die Carmen opperde wel erg leuk . @ Maybe: hahaha, ja erg he? Hoe blij kun je zijn met een menstruatie LOL... Enneh blijven doe ik sowieso hoor... vind 't veel te gezellig met jullie . @ Dream: hahaha graag gedaan FB-friend . Dat doe ik zeer zeker!!! . Hahaha echt waar? Hoe had je mij voorgesteld? Ik stel me eigenlijk nooit iets voor van hoe iemand eruit ziet hahaha. Ik blijf duimen hoor meid!!! @ BB: hahaha dan kun je bij mij nog wel ffies kijken... Genoeg foto's whahaha. @ Mama Rosa: welkom hier! . En succes deze ronde! @ Fiona: Babyblaadjes bladeren is idd altijd leuk . Mijn duimen blijven draaien hoor... @ Lijst: iemand die me even op rood wil zetten? @ Renske: hahaha ja idd... Nou ik denk volgende week nog niet hoor whahaha... Moet nog even uitrekenen wanneer mijn NOD nu dan is...Ik zet 'm in de volgende lijst gewoon weer op 30 dagen... @ May1984: gaat heel erg goed hoor . Nergens meer last van gehad vandaag... Afgezien van menstruatiekrampen . Maar dat is op een heel andere plek hihihi. @ Mamavand: ja erg is dat he? Je geeft alles van jezelf en dan leer je ineens je "echte vrienden" kennen...Ik blijf duimen voor je hoor. @ Diana: doe maar lekker rustigaan hoor . Zo, net heerlijk gegeten ...
Nou ik zal het kort en bondig houden. Ben 27, getrouwd alweer 3,5 jaar en sinds vorig jaar januari gestopt met de pil en sinds dien voor onze 1e bezig! Het bleek in oktober echter dat ik pcos heb en daarom zitten we nu pas in de 3e ronde. Ga het weekend dus testen mits ik niet ongi ben natuurlijk. Wie volgt?
Uhm sja dat weet ik eigenlijk niet... hihi Dank je wel, ikk ga voor jou duimen dat het de volgende ronde helemaal dik in orde komt !
Meisjes die nu ook fb-vriendinnetjes zijn. Liever nog niet openbaar reageren op wat er nu gaande is. Hahahah. Het is hier echt nog een super "geheimpje".