NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. May1984

May1984 Lid

4 dec 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kit - Nou de bijsluiter van clomid geeft een wassenlijst aan bijwerkingen aan inderdaad. Het enige waar ik misschien iets last van heb is gewichtstoename. Hoewel ik een prima maatje 38 heb merk ik gewoon dat ik iets voller ben geworden... Ik hoop dat ik z.s.m. nog veel meer aankom, hihi! :D

@ GTST - Lekker hoor, het zou je vent maar wezen!

2. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Yeahhhhh.....
    Ook lid van ons clubje!!!!

3. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja helemaal mee eens. En nu in die lift!! :$

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

ohhh ik ben door het forum lezen gewoon GTST vergeten.. Ga zo snel even terug kijken..!!!

5. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Denk dat de meeste het niet op Facebook gaan zetten dat ze druk bezig zijn voor een wondertje.
    Tot zover mijn vrienden weten heb ik een klusverbod, en dat hou ik mooi even zo., Wordt beetje moe van de vragen :)

6. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

@almi, ik heb in het verleden veel last gehad van eczeem. Heb pas sinds kort gehoord dat pijnstillers kunnen helpen tegen de jeuk (jeuk is een pijnprikkel). Dus als je veel jeuk hebt zou je op zijn minst is twee paracetamol kunnen proberen en bekijken hoe het over een half uurtje gaat. Daarnaast is altijd het credo: goed luchten, droge plekken vet houden en koelen wil ook helpen..

7. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @GTST; Ohhhhhh my..... Lekkere vent idd..... En dan ook nog met haar?????? Halloooooooo.............

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Vraag van Vandaag: Ik ben 29 en ben getrouwd. Mijn man en ik zijn 1 maart 10 jaar samen. Sinds feb vorig jaar gestopt en daarna bijna een jaar niet ongi geweest. Mijn man en ik hebben al een zoontje (ook na 2,5 jaar pas) en een kater...

@ Dream: dankjewel...

@ Rammetje: ik zeg niets hoor! :D...Daar moet je toch echt zelf mee komen op FB :D. Enneuh dat geheimpje praten we hier wel over ;). Ikke is lid geworden :D... Als 't goed is hahaha.

@ Dromertje: Je hebt PB :D. Veel plezier met knuffelen :D.

@ Maybe: Ben het met je eens idd... Je bouwt toch een band met elkaar op. Zo heb ik ook nog steeds contact met de meiden van het januari 2009 topic destijds...

@ Kit: Hahahaha ja best krom idd om blij te zijn met je eigen verworden menstruatie hahaha. Ik hoop dat je gelijk krijgt en ik een ei krijg deze ronde...

@ Susyq: voor mij hoef je niet te balen hoor. Ik ben juist blij dat ik ongi ben geworden hahaha. Ben nu namelijk helemaal uit mezelf ongi geworden :D.

@ Lianne: ik was idd GTST aan 't kijken...

@ Carmen: ik duim voor een tempstijging :D.

@ Almi: ik baal juist niet van mijn ongi hahahaha... Dit is de 1e ronde dat ik uit mezelf ongi word namelijk :D. Ow meid dat is vervelend dat eczeem zeg... Ik hoop dat je er iets voor kunt krijgen...
    Waarom kun je niet douchen dan?

@ GTST: whaaaaaaaaaa, jeetje wat doettie nu??? (Anton) Zooooo fout hahahaha.

9. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Ik zal het ook niet bij naam en toename bij iemand op facebook zetten.... altijd ff via PB ofzo.... Maar denk dat dat wel logisch is...

Overigens weet een groot deel van onze vriendengroep het wel dat we een Kinderwens hebben en dat dat niet helemaal lukt en dat we zijn doorgestuurd naar het ziekenhuis..... bespaarde bij ons heel veel (lastige) vragen.......

10. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Douchen droogt de huid uit en wordt het alleen maar erger van.
    Maar kan je niet lauw douchen( weet het, niet fijn met dit weer) en geheel ph neutraal douchegel en shampoo gebruiken? Dat wil mij wel eens beetje helpen als het weer mis is.

11. Hello meiden,
    Ik kom hier niet meer omdat ik natuurlijk ongi ben geworden dus heb hier in feite niks meer te zoeken, en verder kletsen jullie teveel! Heb het ook ff druk want had het huis een beetje verwaarloosd afgelopen week.. en nu een klagend kind weer..
    Zag een posi test van Susyq langskomen, gefeliciteerd meid!!
    Kit hoe gaat het met jouw testjes?
    Ik duim nog voor meer roze op de lijst!
    Wie ook ongi zijn geworden, we gaan er voor volgende maand he!

Ik zit niet op FB en hyves, heb mezelf verwijderd eind vorig jaar had er geen zin meer in.. :)

Uhh ik las mensen die in V. en S. wonen nou daar woont bijna mijn hele familie ik ben geboren in C. en lang in R-A gewoond.
    Goh lijkt wel een codetaal zo :D

12. May1984

May1984 Lid

4 dec 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een heeeeeeeeele andere vraag. Iemand wel eens naar Mexico geweest? Nog tips? :cool:

13. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    @Rammetje Jeetje wat een dagen!! Lang zeg! En straks met een kleine zal je ook op tijd moeten eten.
    Ik ben ook iemand die lekker op tijd moet eten hoor. Mijn ritme is mijn alles :D

@GTST STond op pauze dus nu aan het kijken. Vind het ook lang duren allemaal. Dat begrafenis gebeuren enzo. Het zijn echt alleen maar slechte tijden nu :(

@Almi Balen van die eczeem zeg. Om warm te worden, iets warms te drinken, dekentje en evt kruik?

@D! Nee tuurlijk meid. Ik heb het er ook niet openlijk over op FB.. Ik ga je PB-en!

@May Wat fijn dat je weinig bijverschijnselen hebt! Ik heb het ook geslikt, maar ik werd er heel down van. Hoop dat het zijn werk doet! Vast wel :) En idd, lekker dik worden :D
    Niet naar Mexico geweest trouwens ;)

@Babyengel Fijn dat je ff om het hoekje komt kijken! Gaat goed met de testjes. Steeds ietsje donkerder. Ik test ook echt elke dag. Geen geduld.. Ben blij als het donderdag is! Niet dat daarmee al het gevaar is geweken, maar dan zal ik wel meer gerust zijn :)

14. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    @carmen, heb mn hele leven last gehad, tot mn eerste zs. Toen was het ineens weg! Helaas sinds ik gestopt ben met anticonceptie (okt) weer last... Wilde eigenlijk meer tips omdat ik het zo kkkkkkkoud heb :p

@ mamavanj, zie post van dromertje :D Helaas, douchen zit er de komende dagen echt niet in. Ik was in 'crisistijd' altijd met een washandje en mn haren was ik terwijl ik op mn knieën zit, zodat mn huid niet nat wordt. Douchen dus hooguit twee keer per week... :)

@ gtst, wat een slettebak en een lul van een vent :$

15. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep, al 4x (gebackpackt !) en ga wellicht deze maand weer !

Wat wil je weten ? Vraag maar raak !!

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Doen waar je je goed bij voelt Susyq! Spannend Carmen, dus als je temp morgen nog hoog is ga je testen? Succes! Ikke als ie do nog hoog is:D Is 1 dag voor nod (als ik uitga van lf van 14, was vorige keer 11)

17. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Nou, dat is na deze aflevering wel over hoor!!!!! En het eindigt nogal ernstig fout!!! Ben benieuwd wat hier weer achter weg komt.....

18. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    @FB / Hyves: Hyves heb ik maar doe ik echt niks mee.
    FB wel. pfff...wordt een hele kluif iedereen een PB-tje sturen, maar er zal heus wel een ´groeps´berichtje gestuurd kunnen worden via Zp toch ?
    Ga ik morgen doen !!!

19. Karin86

Karin86 Actief lid

26 jan 2012
    187
    0
    0
    Administratief en fotograaf-assistente
    Regio Haarlem
    @May welkom

@chikah: GEFELICITEERD! nu wordt het regelen geblazen! wel leuk hoor...

@de rest: ik ben aan het proberen dingen te onthouden, maar ik denk dat het ook een kwestie is van jullie leren kennen (ben daar zelf nogal veeleisend in naar mezelf)

20. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Over de vraag van de dag:

Ik ben 29 jaar, ruim 2 jaar getrouwd, werk 4,5 dag per week als communicatieadviseur. We zijn sinds eind september 2011 aan het proberen voor een eerste kindje, maar ik slik al zo'n 2,5 jaar de pil niet meer. Ik gebruik veel (astma)medicatie, en toen ik medicijnmoe werd heb ik het enige middel eruit gegooid dat veilig weg kon, de pil dus. En beviel me prima, ik heb namelijk nog steeds een cyclus van ongeveer 28 dagen.
    Verder geen huisdieren (allergisch), en momenteel niet heel actief met hobbies. Vind het wel lekker even, veel vrije tijd. Sport momenteel wel veel, dus da's ook iets natuurlijk.

Zo, genoeg verteld!

Deel Deze Pagina