Ja, ik heb namelijk precies hetzelfde als jij Veerle vandaag, namelijk een lagere temp dan gisteren. Als dat doorzet, zou het de voorbode van een ongi kunnen zijn. Gaat ie weer stijgen, dan zou het misschien een innestelingsdip kunnen zijn. Dus daar zit de afweging voor wel of niet vroeg testen.
Dan ik ook de vraag van dag: ik ben 25 jaar, alleenstaand, heb een donor die mij gaat helpen aan een kindje. Weet al jaren dat ik PCOS heb, door het laten onderzoeken waarom ik maar niet ongesteld werd... Ben net begonnen mijn kinderwens te vervullen. Heb de plannen al langer, maar door het overlijden van mijn moeder heeft het op een laag pitje gestaan. Heb 1 kat, die al een paar maandjes in de bench woont, vanwege een gebroken poot (van 3 hoog naar beneden gelazerd). Ben graag creatief bezig, figuurzagen, tekenen, schrijven, kleien, schilderen, en mijn favoriet: fotografie. Heb een website. (pb me als je geinteresseerd bent, weet niet of ik hem hier mag plaatsen) Ik werk 3 halve dagen op de administratie. En 2 dagen in de week bij een fotograaf. Je zou het kunnen zien als stage, maar zonder officiele opleiding.
pff dames wat een geklets! hahaha ga zo lekker douche ! koppijn, ontzettend moe mn ogen prikken helemaal.. en die irritante droge lippen van me ff goed insmeren ..
@ Dromertje: dat weet ik. M'n schoonmoeder heeft ook altijd eczeem. Die mag niet met zeep enzo douchen. Die heeft spul van de dermatoloog of ze douched alleen met water (afgezien van haar haren dan). Vandaar mijn vraag @ Babyengel: je bent hier natuurlijk altijd welkom he? Ik ga me zo ook nog even melden op andere forum, maar moet eerst nog even uitrekenen wanneer mijn NOD nu is hahaha... @ May: nog nooit geweest. Sorry, kan je niet helpen... @ Almi: zie antwoord dromertje hahaha. Mijn eigen zoontje mag ook maar 1x in de week onder de douche en die moeten we ook vaak insmeren met vaseline zalf... En in de zomer met creme... @ Lola: wacht je berichtje rustig af hihihi. #FB @ Karin: ik zeg: wordpad hahahaha. Gebruik ik hier ook om te reageren hahaha.
@ Kit: nee hij is enorm slecht bezig...Verdriet doet rare dingen met je blijkt wel... @ Karin: hahahaha ja ik loop hier natuurlijk al een heeeeeeeeele tijd mee op dit forum... Zonder wordpad ben ik nergens hahahaha.
@lola36 - Nou ik ben niet echt een backpacker hoor! Haha, heb juist zin in een uiterst relaxe vakantie en playa del Carmen schijnt een beetje 'het strand' te zijn. Beetje autohuren en toeren tussendoor vinden we ook wel leuk. Waar moet je nou beslist naartoe in die buurt?
trouwens vraag van de dag : Ik ben 21 jaar, net ten huwelijk gevraagd .. gister naar t gemeente huis geweest : 3 juli in ondertrouw , 3 augustus gaan we trouwen ! super veel zin in verder woon ik nu bij mijn schoonouders eind maart ons eigen huisje in , zijn nog druk aan t klussen ! Mijn moeder leidt aan een ernstige ziekte korsakov.vanwege haar alcohol misbruik Mijn pa woont een paar straten verder maar die werkt onwijs veel . zie hem wel vaak. verder heb ik 3 zussen en 3 broers waarvan ik er met 2 nog contact heb.
Wow wat een stoere beslissing!!! Ik ga je pb-en want daar ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar, je website! Liefkleintje en ik fotograferen ook allebei
Even snel: Mamavanjoshua, toch vind ik het jammer dat je op rood gaat. Maar ben blij dat je mee blijft kletsen. Chikah, van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Zo, ga nu de rest nog even bijlezen. Had vanavond nog verjaardagsvisite dus heb weer een boel gemist.
Over op rood gaan gesproken... is er iemand die mij in de lijst op rood kan zetten? Ik kan de lijst niet meer vinden :s...
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (8) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje Neirod - 1e ronde - 1e kindje Maybe3 - 6e ronde - 1e kindje 2. (9) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (5) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje Veerle - 3e ronde - 1e kindje Kit - 5e ronde - 2e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (6) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje Woezy - 3e ronde - 1e kindje BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje 6. (2) Siesi - 2e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (2) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje Karin86 - 1e ronde - 1e kindje 9. (6) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje 10. (3) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje 11. (7) SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Almi - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje Wolchu - 1e ronde - 1e kindje Hanneske - 2e kindje 12. (3) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje 13. (1) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje 14. (4) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje 15. (5) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje Meagan - 2e ronde - 6e kindje datumloos (3) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Senna999 - 2e ronde - 2 kindje Totaal 72 zwanger (1), ongesteld (5), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (1), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0)