Lieve schat maak je idd niet zo gek... Je zult moeten proberen om het een beetje los te laten... Gewoon lekker klussen en er van genieten... Dat is het belangrijkste...
@Martina is dat leuk de sims middeleeuwen... Misschien ook maar eens gaan doen haha... @Lianne ja die is leuk he... Heb helaas de ps2 verkocht een paar weken geleden...Dus ook mijn aapjes...
Vvdd : hier nog een sims fanaat haha. Ik heb 1 2 en 3 compleet. Inclusief de middeleeuwen haha. Verder ook landleven op hyves en city vile en farmvile op fb
Hoi allemaal! @Suusjelove, je eisprong kan nog komen natuurlijk. Dus ik zou even doorgaan met testen. @Mompelientje, je zit nog maar op dag 6. Doe rustig aan, het komt echt wel goed. @hier: menstruatie wordt al minder gelukkig. Dan kunnen we er weer voor gaan. Vandaag gewerkt, en was al wat eerder klaar. Dus nu even rust voor ik de jongens weer van school moet halen.
Ik heb dus ook alle sims compleet... Had het weer een tijdje niet gespeeld maar nu weer helemaal verslaafd... Heb wel niet alles legaal... Cityville heb ik ook gespeeld maar vind het een beetje te lastig worden haha.. Speel nu castleville... @Solana ja maar heb geen ovutesten meer dus ik klus straks weer en kijk wel wat mijn temp doet...
VVDD: Ik ben een echte gamer. Heb een playstation 3 en een stuk of 50 spellen. Spellen die we met vrienden spelen zijn Buzz en Singstar. Spelletjes in mijn eentje zijn vooral de avonturengames zoals assassins creed 1 t/m 4, god of war 1 t/m 3 en Fat Princess Voor diegene die zich schamen voor het gamen...NIET DOEN!! Er is toch niks leukers om je tijd mee door te komen
Wij hebben net de Wii gekocht!!! En als het goed is ligt straks Zumba op de mat... Met een speciale band erbij waar de consoler in moet!!!! Dus ik ben benieuwd.... Heb er goeie verhalen over gehoord.......
ik ook niet, heb nu eindelijk het downloaden ontdekt haha stukkke goedkoper...kunnen we dat weer spenderen aan andere dingen nou cityville vind ik irritant omdat ik niet helemaal begrijp hoe je aan je spullen moet komen en voor veel dingen moet je veel buren hebben (en die heb ik niet ) in landleven heb ik dat wel dus daar volbreng ik de missies ook veel sneller. Castlevile heb ik me nooit aan gewaaagd, is dat leuk? Ik ben trouwens ook weg van Guitar Hero op de ps3 heb de drum, gitaar én de microfoon
de sensitest was binnen, dus maar meteen op CD 7 een test gedaan, zie ik al een lichte schaduw...ik hoop dat tie nog ff blijft plakken hoor en nog niet zo snel in aantocht is... dus vanaf nu iedere dag testen én fanatiek klussen
@Suusjelove, balen dat je geen testen meer hebt. Dan maar op gevoel @Lianne, zumba voor de Wii is echt superleuk!!! Veel plezier. @gamen, wij hebben een wii en die gebruik ik alleen maar om te sporten. Mijn zoontjes spelen er wel veel spelletjes op. Ik ben niet zo dol op gamen hihihi.
oeeh dat lijkt me ook leuk, zumba. wij hebben de ps3 en daar kan je nu dus ook motion-capture op doen, dus wie weet komt dat er ook nog een keer
@Siesi Nou voor mijn sims schaam ik me wel want dat is eigenlijk iets voor kinderen... NOu dan heb jij ook lekker veel spellen.. Voor de ps3 heb ik eigenlijk alleen maar van die gezelligheids spellen zoals Buzz, singstar en de move... @CVO is het zelfde als cityville alleen in het middeleeuwe tijdperk... Haha dat lijkt me ook leuk maar ik ben alles behalve muzikaal... Volgens mij is er al zumba... Maar als je ook de move hebt dan ziet die ook nog precies wat je doet... IK heb zo'n fitness spel icm de move... Maar ja doe het nooit haha... Ik heb die testen ook nu.... Ik heb altijd zo'n schaduwstreepje...
Suusjelove. Die positieve ovu-testen komen toch voordat je ei geweest is??? Je temp is vandaag gestegen dus als je gister je ei al gehad hebt klopt het toch dat die testen negatief zijn?? Ik heb erder nooit testen gebruikt dus ik weet het niet zeker maar lijkt me wel logisch
@Siesi ik zal het straks even veranderen... @Rammetje dat klopt ook... Daar had ik nog niet over na gedacht... Deze testen blijven bij mij altijd heel licht en zijn opeens knal en dan weer wit... Dus het zou idd zo kunnen zijn... Ik ga gewoon even mijn temp afwachten en dan zien we wel...
Zo het topic hier begint ook weer aardig druk te worden. Helaas, want dat betekent dat je weer een ronde in moet Maar goed het is niet anders dus laten we er maar weer het beste van maken toch! Mijn ongesteldheid is bijna over en het weekend in alle rust weer beginnen met klussen En dat minstens volhouden tot de 23e...hihihi ik heb mijn vriend al voorbereid op een heftige periode. Vond hij natuurlijk helemaal niet erg Hier gaan we ook weer verder met de vraag van de dag dus? Leuk! Ik heb de wii en daar heb ik wel op gespeeld. Nu staat ie op zolder te wachten tot de zolder helemaal is opgeknapt. Ik vind alles op de wii wel leuk (vooral tennis!). Zumba lijkt me ook leuk hoor op de wii. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Maar als het goed is ga ik me deze maand nog inschrijven en ga ik echt in de sportschool Zumba-en Fijne avond
Zowww!! Wel steeds meegelezen, maar geen tijd gehad om te reageren. VVDD: Ik ben dol op spelletjes. gezelschapsspelen vooral, maar tja bijna niemand die dat dagelijks wil doen. Ik speel Pioneertrail op FB en ik vind Sims ook fantastisch, alleen op eht moement kom ik daar niet aan toe. te druk op het werk. Vanaf deze week wel vaak een dodnerdag vrij, dus wie weet komt t er weer van! Een ik schaam me neit voor de games. Krijg vaak commentaar, zit je weer op FB met een spelletje, steeds die irri berichten op FB. haha. Maar het is verslavend! Sims misschien in de voorjaarsvakantie maar weer eens opzoeken als t slecht weer is.