Hey Veerle, je temp is inderdaad wel lager, maar nog steeds best hoog. Je had ook wel een enorm temperatuursverschil. Dus ik duim gewoon voor je door dat het toch raak is
@Rensje: gecondoleerd. Er is veel meer wat ik zou willen zeggen, maar komt er niet uit... @Rode dames: Gemeen hoor. Weer niet! En jullie doen zo je best! @reacties over mijn as BAM-schap:Bedankt! Ik wordt er nu wel heel verlegen van Hier: rustig. Wel misselijke vlagen waardoor ik ga twijfelen of ik nu wel of niet zal testen. Maar goed. Geen haast. Morgen weer een dag. Ik weet wel dat je elk moment van de dag kan testen, maar als ik test, zou ik het gevoelsmatig toch 's morgens doen. Vandaag opnieuw met de neus op de feiten gedrukt op mijn werk.... Ik heb daar de functie van mijn moeder overgenomen, toen zij niet meer kon werken. Dus wel weer een slik momentje. Maar moet wel omschakelen omdat ik de verjaardag van mijn vader verder moet regelen. (wordt zaterdag 50)
@Remember Half roze he! Nog twee nachtjes, dan knal ik mezelf op roze ..en wat ben jij toch een lieverd! Ik blijf tot die tijd gewoon nog even door duimen hoor!! Lekker met de kids in de weer vandaag dus!! Veel plezier! @Mompelientje That's thé spirit girl! Fijn!! En zou just een fantastisch cadeau zijn voor je zus toch! @Hier Lekker druk dus weinig aanwezig. Moe ook door vannacht en wellicht ook door de hormonen. Who knows? Ik vind het nog steeds spannend die twee nachtjes. @Martina Echt?! Dat wist ik niet joh. Klinkt goed die kwaaltjes meid. Duimen draaaaaien! @Babyengel Werkse meid! @Goofy Ja beetje wel, maar nog steeds heeeel voorzichtig. Temp gaat goed en testen blijven positief. Vrijdag nod! Bizar toch dat ik gewoon al van 6 dagen positieve testen heb liggen maar FF houdt vrijdag aan als nod, dus dat doe ik dan ook maar @Rens Dacht ik toch weer dat jij Rensje was! Ik zou inmiddels wel beter moeten weten Haha die roze nagels. Ik doe lekker mee! Ga ze zo ook knalroze verven!! @Karin Nog zeven dagen zie ik op je banner.. Dat is inderdaad wel erg vroeg Succes met het regelen van de verjaardag van je vader! ..ik ga hier weer even verder met werken. Moet een flyer maken. Echt 0,0 inspiratie! Meiden, een fijne dag!!!
Yep Ik heb veel te vroeg getest gisteren, was 10 dpo en ik zag best een mooi streepje al. Er staat ergens een foto.... Morgen ga ik weer testen. Heb wel al wat last van kwaaltjes. Ik ben een beetje misselijk af en toe (niet overgeven hoor gelukkig!) en mijn buik "plopt" van binnen. Verder voel ik me top!! Hoe gaat het met jou?
Ja gaat wel goed, alleen de onzekerheid komt de kop opsteken....tis nu echt aftellen naar dinsdag......die plopjes kunnen een heel goed teken zijn hoor!
hee meiden... tjeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat is het koud... hier is het gewoon -7 in ons mooie brabantse land!!! Net even lekker op visite geweest bij mijn nichtje en haar dochtertje. Wij waren destijds samen zwanger dus daarom ook wel een speciale band. En onze zoon en haar dochter schelen maar 3 weken met elkaar. Is zo heerlijk om die 2 samen te zien spelen. Nou ligt hij eindelijk sinds een week weer eventjes smiddags te slapen!! dank je wel voor de condoleances!!! helaas hoort dit bij het leven... en we wisten dat het een xtje kwam alleen hadden het nog niet verwacht. Nu gaat het best goed met ons denk dat we vrijdag wel weer eventjes met de neus op de feite gedrukt worden. @susyq, pfff meis dat heb ik ook helemaal gemist...wow dat ziet er belovend uit.... hoop dat je ons aansteekt hihi @zwanger zijn, ik ga er de komende tijd ook niet van uit dat het zo mag zijn. Ik wil mezelf voor een teleurstelling besparen. Toen ik zwanger was van onze zoon waren we de 2e ronde al zwanger maar dit is gewoon een lucky shot geweest. En heb me vannacht voorgenomen dat we lekker 2012 gaan rollebollen en dat we het wel zien hoe dat het loopt. We hebben een ontzettend druk jaar voor de boeg want we zijn een huis aan het bouwen en deze wordt in november december opgeleverd. Dus stel dat ik wel snel zwanger zou worden wordt het druk einde van het jaar... maar ach je kunt het toch niet plannen. Vandaar dat ik me er dan ook niet zo druk om ga maken als het nu nog eventjes niet lukt (ook al doen we ons best hihi). @testen, toen ik dus zwanger was van onze zoon durfde ik ook niet te testen en heb pas 3 dagen na nod getest.. maar toen wist ik zelf al zeker te weten dat ik zwanger was. Ondanks dat ik niets voelde. Ik zei savonds toen nog tegen mijn man... ik hoef niet te testten ik weet het zeker. en jawel smorgens een dikke streep!! Mijn moeder zag het ook meteen aan mij.. omdat ik blijkbaar veel meer straalde als anders. Ik weet wel dat ik me topfit voelde en heel rustig in mijn hoofd. Dat waren voor mij goede symptonen, want als ik ongi word voel ik met dus het tegenovergestelde. @karin, ik vind je ook een stoer vrouwke!!! hoop snel op goed nieuws voor je...!!
Kit.. Hier zijn de nagels knalroze, echt rozer dan roze hahaha. Tja als niemand anders hier met roze komt, dan doe ik het maar via me nagels SusyQ.. Aha oke! Ik vond wel dat je een duidelijk streepje had voor 10DPO! Rensje.. Herkenbaar, dat mensen het aan je zien dat je zwanger bent door het stralen. Dat had ik de vorige keer ook, en toen zij een vage kennis die ik even sprak ineens: hey, ben je zwanger ofzo? Ik stond werkelijk met me mond vol tanden en brabbelde een beetje: jaahaa.. hoooeeezooo??? hahaha
Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt met de DPO? ik wil wel reageren, maar weet niet hoe het zit, dus weet ook niet hoe ik moet reageren...
hihi grappig he!!! tja dat mensen dat zien. Mijn moeder zei dat ik heel helder uit mijn ogen keek. Heb me dus ook zo gevoelt tot de 7 weken en toen kreeg ik een intense relatie met de wc pot tot ongeveer 16 weken. Daarna nergens meer last van gehad. Maar aangezien ik maar een klein/fijn tenger ding ben kon ik dat niet hendelen die 9 weken overgeven. Heb toen verplicht bedrust gehad. Hopelijk deze x straks niet...!!! (dat is eigenlijk het enigste waar ik bang voor ben)
@renske en kit... hoop dat jullie roze nagels helpen @karin inderdaad super stoer dat je dat doet zeg!! Hier net een fikse boete in de bus gekregen... Is al van juli... en we dachten eigenlijk dat ie niet meer zou komen... maar helaas... balen zeg... 350 euro... hebben we gekregen bij flitsen op een weg waarbij je de bebouwde kom uit rijdt... en wij dus al te snel gas hebben gegeven... echt heel erg k*t!!!
o ja... enneh... heb net kaartjes geboekt voor een weekendje scheveningen inclusief wicked!! Eind maart gaan we erheen omdat we dan een jaar samen zijn... haha ben benieuwd naar de tranen... als ik hier jullie reacties allemaal lees dan komt dat helemaal goed
@fiona pfff das veel....hm daar had je een hoop leuke kleren voor kunnen kopen!!! 350 maar dan reden jullie ook echt flink toch?? Wel laat trouwens vanaf juli en nu pas in de bus???
@Renske sterkte de komende tijd! Over groot gezin, ja het is best zwaar om de aandacht goed te verdelen. De oudste is in ieder geval goed terecht gekomen. Zoon van 13 gaat moeilijker, die heeft vanaf zijn 6e epilepsie en nu pas medicatie die goed aanslaat. Door die klap is hij vanaf zijn 6e gaan onderpresteren. Gelukkig heeft hij een goede band met zijn broertje van 9 die hem moeiteloos door zijn huiswerk heen loodst, geweldig om te zien! Zoon van 9 heeft wel veel uitdagingen nodig, die geven wij hem volop. Zoon van 7 is de rust zelve, pakt heerlijk een boek en kan goed alleen spelen. Zoon van 2 is een enorme handenbinder Lach me rot met hem. Voor de tijden dat ik het echt even te druk vind is er de oppas 2.0... De jongste kan namelijk enorm goed met de iPad overweg. De andere jongens hebben samen gespaard voor 2 laptops door twee wijken te lopen met een zondagskrant. Op die laptops maken ze zelf spellen en ontwikkelen de mooiste dingen. Laatst kreeg ik een powerpoint presentatie te zien over kernenergie, haha. Zoon van 9 heeft ook een schaduw portefeuille en handelt flink op de beurs. Vorige week een gigantisch fortuin misgelopen, haha. Zoon had fictieve aandelen van Apple gekocht na het overlijden van Steve Jobs, poeh... nog even en ik kan hem niet meer bijhouden. Ik en de jongens zijn dus heerlijk bezig, er kan er best nog eentje bij Ze helpen trouwens ook in huis, met koken, de vaatwas, stofzuigen. Echt heel lief! Zo, dat was een beetje inzicht in mijn thuis..
hihi karin ik wist ook niet wat dat betekent. Mag ik dan nog iets doms vragen wat is de MMM??? sorry maar dat weet ik dus niet...
ja heel laat... ja we reden net iets meer dan 80 (83 geloof ik...) en aangezien je na het bord 80 mag viel het wel mee...we zijn denk ik binnen 50 meter voor het bord geflitst... maar goed... BALEN!!!