NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iellie

iellie Niet meer actief

WII lijkt me ook leuk trouwens, maar heb lang getwijfeld of ik zo'n ding wilde. :) Is er iemand die roept, doen!? :)
    Ik doe Zumba in de sportschool, vind het echt onwijs leuk! Live Zumba dus een aanrader :)

2. snoopy100

snoopy100 Actief lid

12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    Ik mag er ook weer op: 4 februari: 6e ronde, 1e kindje.

VVDD: Hier Kinect! Vooral dancecentral is erg leuk om te doen! Om het jaar goed te beginnen heb ik deze week mn abonnement op de sportschool opgezegd ;). Nu moet ik iets nieuws verzinnen, en vind de kinect tot nu toe leuk. Je hoeft de deur niet uit, en doet toch wat je conditie. Al is het in je pyjama....

3. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

1.
    Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje
    CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje
    Lola36 - 6e ronde - 1e kindje
    Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje
    Babyengel - 2e ronde - 3e kindje

2.
    Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje
    Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje
    mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi)
    BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje
    Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje

3.
    Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje
    Behappy - 6e ronde - 1e kindje
    Susyq - 7e ronde - 1e kindje

4.
    Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje
    Iellie - 14e ronde - 1e kindje
    Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje
    Brondy - 7e ronde - 1e kindje
    Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje
    Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje

5.
    Martina4 - 3e ronde - 1e kindje
    Remember - 1e ronde - 4e kindje
    Solana - 5e ronde - 3e kindje

6.
    Kit - 5e ronde - 2e kindje
    Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje
    Siesi - 2e ronde - 1e kindje

7.
    Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje

8.

9.

10.

11.
    Veerle - 3e ronde - 1e kindje
    SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje

12.

13.
    Manon77 - 2e ronde - 3e kindje

14.

15.

datumloos
    Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje

Totaal 30

zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag,niets doorgegeven

4. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Ja Zumba is leuk he! Heb ik ook gedaan maar tijdelijk even mee gestopt. Deze maand hopelijk weer beginnen, word ik altijd zo vrolijk van :) :)

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

hoe is het hier? Ben beetje druk geweest afgelopen dagen en jullie hebben alweer zoveel gekletst... Vanaf pagina 17 tot 34 is een beetje veel om alles te lezen en te reageren... Sorry.
    Maar vanaf nu ga ik weer volledig volgen hoor...

In mijn handtekening kun je zien hoe mijn temperatuur verloopt...
    Ik hoop echt zo dat m'n lichaam 't zelf weer gaat doen nu...
    Vrijdag heb ik telefonische afspraak met de fertiliteitsarts...

6. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

Vandaag weer gewerkt na 2 weken vrij... dus druk druk druk... net ff een beetje bijgelezen, maar niet veel tijd om uitgebreid te reageren.
    Gamen ben ik niet zo heel erg van... we hebben ook een kinect en dat is wel leuk om af en toe te doen... heb een keer heel actief zo'n sport spel aangeschaft, maar tot nu toe nog veel te weinig mee gedaan... wie weet komt dat nog haha...
    We hebben wel met sinterklaas family game night gekregen ook voor xbox en dat hebben we al wel een paar keer gedaan.. is erg leuk om te doen... ben eerlijk gezegd meer van de gezelschapsspelletjes ook maar dan moet je wel mensen hebben die mee willen doen... mijn vriend wil het af en toe wel, maar niet al te vaak.

Menstruatie was trouwens ook vrij licht... die 2 dagen dat het geduurd heeft... heb in elk geval geen ondergewicht... gewoon gemiddeld, dus dat zal het niet zijn... hopelijk gewoon een korte menstruatie en verder niks aparts... krijg wel een eisprong... heb ik vorige maand gezien, deze maand ook weer ff in de gaten houden... verder weet ik niet...
    Nou...ik ben weer weg ... weet neit hoeveel ik op het forum kan meeschrijven... meelezen in elk geval wel... maar goed... druk hier weer dus ja... we zullen het zien...
    Fijne avond nog allemaal!!

7. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Fiona, hoe licht was die lichte mensruatie die twee dagen? Als in, als het echt héél licht was zou ik er eens een zwangerschapstest tegenaan gooien, omdat je je dan ook af kunt vragen of er wel degelijk sprake is van een menstruatie. Of weet je zeker dat het niet raak kan zijn?

Verder kunnen korte menstruaties heel goed. Grappig genoeg ben ik, sinds ik van de pil af ben, juist korter en minder heftig ongi dan daarvoor.

8. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    ja dat heb ik inderdaad ook...!

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Fiona: spannend hoor... ik ga duimen voor je. :D
    Ik heb Zumba voor de Wii binnenkort... ben erg benieuwd...

@ Carmen: hier kan ik helaas nog niet écht over meepraten...

10. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    dat heb ik ook, tijdens de pil was het echt 5dagen behoorlijk raak, en nu (de 2x dat ik het ben geweest) echt maar een dag of 2, laatste keer was bijna nog minder dan 2 dagen, en ze zeggen juist dat het met de pil minder erg en pijnlijk zou zijn, nou niet bij mij;)

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Bij mij wisselt het echt heel erg... De ene keer kort en de andere keer weer langer... Vind het korte wel fijn...

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik weet wel dat ik toen ik bevallen was van J.oshua met de menstruatie echt 7 dagen ongi was... Nu was de laatste keer (na de cyclus van 299 dagen en dus de pil als hulpmiddel om ongi te worden) maar 3,5 dag...

13. Jee niet zo veel kletsen hoor! Kan het niet bijhouden zo!
    Ongi dames welkom en laten we er een goede halve maand van gaan maken.
    Hier krijg ik morgen een echo om te kijken hoe het er van binnen uit ziet omdat ik maar blijf bloeden en krampen blijf houden :( zou niets meer van de zwangerschap kunnen zijn omdat ik van de placenta ben gecurreteerd, maar word gek van het bloeden.

@ cvo
    Altijd fijn als het bloeden weer is gestopt en je er weer voor kan gaan he :) die lichte schaduw op sensitest heb ik altijd, behalve dan wanneer ie posi is. je ei zal vast nog niet in aantocht zijn.

@ Mompelientje
    Lage temp in deze helft van de cyclus (folliculaire fase) is normaal, juist goed. Je krijgt pas een kruis van FF als je eisprong is geweest. Als ik jouw cyclussen bekijk, denk ik dat je ongeveer over een week je eisprong hebt. Dan pas moet je temp omhoog gaan. En hoe weet je dan je ei op dag 13 komt?

@ Suusjelove
    Ik speel ook wel eens Sims 2 hoor.. nu al een tijd niet gespeeld maar komt vast wel weer :p.
    Heb je die sensitest testen? Wat vond ik dat kuttesten. Een dag na ik mijn ei had gehad kwam ik er pas achter dat die van een paar dagen geleden toen posi was.. die streepjes zijn zo vaag! Ik heb nu weer matcare die vind ik veel fijner. Je ei moet vast nog komen misschien 1 komender dagen, gewoon regelmatig blijven klussen :p

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Vanaf welke dag zouden jullie gaan testen met ovu-testen? Ben hier een beetje nieuw in... Met het zwanger worden van J.oshua nooit gedaan...

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Thanks babyengel ik wist dus niet meer wat ik eerst voor een ovulatietesten had maar dat waren er van matcare... Toen ik de naam zag staan wist ik het...

@Mama dat ligt een beetje aan hoe lang je cyclus is...
    Edit ow dat weet jij natuurlijk niet...

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Suusje: nee dat weet ik nu niet... Ik ga nu uit van 30 dagen, omdat ik dat toen ook steeds was, althans ik zat toen steeds tussen 27 en 31 dagen in...

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Dan zou ik vanaf dag 10 beginnen met testen...

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Dan moet ik donderdag beginnen... Thanks...Ik temperatuur ook al netjes, dus dat moet dan goedkomen :D

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hopelijk komt je ei dan wel een beetje op tijd... Anders heb je echt veel testen nodig....

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik heb er aardig wat thuis liggen, dus dat moet goedkomen... en als 't bijna op is, bestel ik wel nieuwe ;)

Deel Deze Pagina