NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

cool toch :D

2. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Suusje, jee wat een verhaal! Beterschap met je moeder!

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ladies ik ben moe en niet fitr ( misselikjk etc..nee he tis te vroeg voor kwaaltjes, een virus ligt eerder voor de hand gezien het feit dat mijn moede ren broer buikgriep hebbengehad) dus ik heb écht niewt alles doorgelezen. Ik zag he tcluppie, heb me aangesloten en heb even gezocht naar een lijst, die ik niet vinden kon, omdat ik wilde weten of er nog roze bij is gekomen.

Dus als ik iets gemist heb, hoor ik dat graag.

Hier steady temps...wat klachtjes maar niets geks.

Nu gauw naar bed en morgen -hopelijk- gezond weer op.

4. Karin86

Karin86 Actief lid

26 jan 2012
    187
    0
    0
    Administratief en fotograaf-assistente
    Regio Haarlem
    Carmen: Ik heb lekker snert gegeten. Maar denk je de volgende keer aan me? :p

Stoetel: rustig aan hoor. Snap dat het heel veel pagina's zijn. En je koos voor een forum, niet om een boek te lezen :p

Carmen: leuk liedje he?! van dat opgerichte clubske? :p haha (help ik hem nu wéér in je hoofd?)

Rammetje: hahaha wat een actie... (liedje zingen met brood smeren)

Siesi: wachten duurt altijd lang he

Kit: zingt ook lekker mee... we kunnen wel een clubske koor oprichten :p (sorry ben beetje melig)

Almi: leuk liedje he... ja veel meiden op rood, maar gelukkig zijn er ook meiden die roze gekleed gaan :D

Iellie: succes hoop dat het voor jou na zo lang wachten snel beloond zal worden!

Babywish: have fun!!

Noli: idd een hele dagtaak om bij te lezen... Maar je moet het ook maar net willen om samenvattingen te maken... Zou een optie zijn, maar niemand voelt zich echt geroepen..

Suusjelove: heftig meis. Is ze goed door de operatie heen gekomen?

Noli: het laatste deel duurt het langst. Dat is ook het spannendst. Wachten op een eisprong is niet zo spannend..

Neirod: Succes met testen morgen! Duim voor je!

Carmen: morgen ook testen? succes! denk aan je!

babywish: gefeliciteerd met je mams...

Ik heb hard gewerkt om bij te blijven denk ik zo :p Morgen bij oma langs voor kinderfoto's van mijn vader... Ga wat foto's voor een diapresentatie (voor op tv) op een cdtje zetten voor zijn 50e verjaardag zaterdag.
    Morgen naar de gynaecoloog voor een plan de campagne, mocht het nu op niks uitdraaien...
    Nu lekker naar bed..

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

hoi lieve dames :)
    hier nog ff afwachten ...
    tis misshien raar maar ik heb vorige rondes echt aanwezige ongi gevoel gehad en nu niet ?
    en ik ben op t moment nog misselijk ook , en dat is iets waar ik echt niet tegen kan pff ...

6. Karin86

Karin86 Actief lid

26 jan 2012
    187
    0
    0
    Administratief en fotograaf-assistente
    Regio Haarlem
    Ik duim voor je, klinkt in ieder geval hoopvol!

7. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik geef het bijlezen ook op hoor luitjes :D Ik hou het echt niet bij hihi.. Lees af en toe wel wat pagina's.. Zag in ieder geval al veel teveel rood in de lijst weer :(

Hier nog aan het afwachten, maar niet veel hoop.. Ziek geweest (misselijk, hoofdpijn, enz..), aan de antibiotica vanwege blaasontsteking en nu verkouden/keelpijn.. Lijkt me niet goed :p

Maar goed.. Nog een weekje geduld hebben dan weten we het zeker.. Als het weer niet gelukt is gaan we eens een afspraak maken bij de HA om te kijken of die wat voor ons kan betekenen, want dan is ons jaar officieel voorbij.. :(

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

ja nou wie weet ! kan in iedergeval nog niet slapen

9. Chikah

Chikah Lid

18 sep 2009
    74
    0
    0
    Midden Nederland
    Zoooo toch maar even bijgelezen. Werd nou niet echt vrolijk van de lijst hoor :( ....dat MAG echt niet zo blijven!

@ Babywish Ik denk voorjaar / zomer anders moet ik een wollen of gevoerde trouwjurk zoeken want ik ben echt een enorme koukleum alhoewel ik het de laatste dagen ondanks de kou echt enorm warm heb.:D
    @ Rensje Gecondoleerd en heel veel sterkte!
    @ Fiona Tja dat zijn altijd van die punten waar ze de euries binnen hengelen….Je kent ze, je weet het, en toch denk je NEEEEEEEE doe ik het weer, maar dan is het al te laat!:$
    @ Mama van Joshua Ik hoop het ook voor je!!! Maar dit is alvast een goed teken dus we lezen gewoon over een dag of 13 dat je je ei hebt gevonden :)
    @ Suusje Sterkte met je moeder
    @ NoLi Ik vind dat wachten na m’n ei ook helemaal niets. Het kan maar zo zijn dat er (vaak ongemerkt) zonder dat je het (zeker) weet een enorm wonder in je lijf geschied….die gedachte zit toch steeds in mijn hoofd terwijl ik op het wachtbankje ieder klachtje en ieder steekje nauwkeurig analyseer en mijzelf daarna weer tot de orde roep
    @ Rammetje Hahaha nou ja, is die test in ieder geval gebruikt. Zou zonde zijn om hem doelloos in de kast te laten liggen
    @ Behappy Spannend!!!

Ga nu lekker mijn bed opzoeken. Op naar morgen met nu hopelijk een keer allemaal roze berichten! Trusten!

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik ben hier nog spelletje aan t doen ff lekker rustig aan op de pc en straks riching mn bedje ..
    in bed ben ik op t moment nog t misselijkst !

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    *breekt ff in om Suusjelove veel sterkte te wensen en beterschap met dr moeder, breekt weer uit*

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

pff wat denk je dat ik aan t spelen ben :$ rollercoaster tycoon 3 .. hahaha van mn neefje .. super leuk vooral als je misselijk ben en niet kan slapen :)

13. woezy

woezy Lid

14 nov 2011
    56
    0
    6
    NULL
    Groningen
    Zo even een paar dagen uit de lucht geweest. Alles laten bezinken. Moet meer dan 100 paginas lezen!!
    maar zie een veelste rode lijst:( srry meiden hoop dat jullie volgende ronde roze mogen worden. En de roze meiden gefeliciteerd geniet ervan.

Hier alles nog steeds raar. Hij heeft zijn excuus aangeboden voor zijn gedrag... Werd er niet warm of koud van had hij eerder mogen bedenken. Maar hij heeft zijn keuze gemaakt. Over 10 week wordt hij papa. En ik moet het maar uitzoeken. Dus ik probeer nu rustig af te wachten tot zondag.

weltrusten meiden. Testers ik duim voor jullie!!!

14. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @woezy. Fijn weer even wat van je te horen.

Lola36 en ik hadden al gister en eergister gepost hoe het met je zou gaan... Heeel veeel sterkte. En toch ook een beetje succes voor zondag. Knuffel

15. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Goedemorgen meiden, hier blijft de temperatuur steeds hoog :)

@ woezy, blijft hij bij je? Dat hij vader wordt van een ander is wel slikken zeg :( wens je veel sterkte en ik hoop echt dat hij verander want ik vind hem een eng mannetje want wat jij verdient is een aardige lieve knul.

16. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ben benieuwd of deze namen nog roze kleuren:
    1
    CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje
    Marly87 - 1e ronde - 1e kindje
    Neirod - 1e ronde - 1e kindje

2
    Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje
    Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje
    Flexi - 2e ronde - 1e kindje
    Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje
    Zittie - 8e ronde - 2e kindje

Succes dames!!!!!

17. Neirod

Neirod Actief lid

23 jan 2012
    181
    0
    0
    Overijssel
    Goede morgen allemaal!

Een spannende dag voor sommigen? Voor mij niet meer, want ik ben zwanger! Ik wist het al, maar nu geeft de test het eindeijk ook aan! Mag ik op roze?

Ik zal er gauw een foto van bij doen.

Carmen en Behappy, ik hoop het zo voor jullie :)

Oh ja, alle meiden die ongesteld zijn geworden, zet em op....

hier is mijn man beduusd het huis uit gegaan. Hij is er nog niet klaar voor, zegt hij. Maar hij is zo ontzettend lief, ik hoop zo dat de baby hem meer blijdschap geeft.
    Mijn verhaal is dat we de telmethode gebruikten, en dat ik verkeerd heb geteld. ik ovuleerde eerder dan verwacht en ik wil ook geen cd's gebruiken. Nu is hij boos op zichzelf omdat hij niet strenger is geweest.....en ik ben boos op mezelf, omdat ik net met school en stage ben begonnen :-s en nu komt er dus een kindje.

Het gaat vast allemaal goed komen, maar de planning kon beter.

18. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Goedemorgen ladies! Hier temp nog steeds hoog, dus dat geeft moed. Nog twee dagen tot mijn Nod en dan is in ieder geval het wachten voorbij (of het nou raak is of niet). Ik ga tot die tijd ook niet meer testen.

Succes voor de testers, let it be a rose day! Heb in ieder geval mijn roze nagellak op. Moet helpen ;)

Woezy, fijn dat je er ff was. Krijg je voldoende steun van familie en vrienden? Dikke knuffel!

19. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    Gefeliciteerd neirod!
    Ik ben ongesteld geworden helaas, dus ik mag op rood...

20. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Gefeliciteerd Neirod!! En geef elkaar even de tijd om te wennen. Dit is best wel life changing zeg maar.. Knuffel!

Deel Deze Pagina