Goedmorgen! Gister drukke dag op werk en daana meteen door naar een etentje, dus niet alles bijgelezen hier... Chantal: balen hoor! Suusje: beterschap voor je moeder! Hier: omo-witte-test helaas, nu op 13 dpo, nog hoge temp, gister lager maar had maar van 22-2 geslapen, dus niet zo betrouwbaar... Tepels nog hard, nog trekkend gevoel in de onderbuik (kan soms niet goed rechtop zitten omdat het zo trek onder m'n navel tot naar beneden...) en sinds 2 dgn minder trek. Normaal als ik op sta moet ik eten omdat ik me anders slap/flauw voel, heb nu al een 'vol' gevoel. Maar ja, een lijf kan rare dingen doen, we zien komende dagen wel! Succes nog voor de testers en wachters! Het duurt idd heeeeeel lang het wachten! Vooral de 2e wachtweek Vandaag heerlijk vrij, zo de auto voor onderhoud naar de garage, vanmiddag lunchen met (zwangere vriendin, 31 wkn, doe nog aan bodypump Susyq...) en vanavond misschien nog zelf bodypumpen Fijne dag meiden!
Goedemorgen meiden, Sorry gisteren weinig gereageerd was ontzettend moe.. @neirod: gefeliciteerd @suusje veel beterschap met je moeder @tester: Suc6 meiden duim met jullie mee!! @rood: blegh wat balen zeg voor jullie meiden..!!! Hoop voor jullie allemaal op de volgende ronde @hier: ontzettend moe... en al 2 ochtenden last van m,n banden als is m,n bed uit kom... Wens een ieder een fijne dag
Hey Dames, Hier vanochtend test gedaan. Niks te zien. Maar ook nog niet ongesteld. Dus maar weer afwachten. Zie dat er dames ongesteld zijn geworden Balen!! Maar ik zie ook positieve testen GEFELICITEERD! Dames die nog op het wachtbankje zitten: succes met duimen draaien!
Dikke knuf voor marly. Gefeliciteerd neirod. Ooh wie wordt de volgende pink lady? Hier enorm pijn aan m'n tieten en erg sexloos voel ik me en mijn gezicht zit onder dew pukkels.
Goedemorgen dames!! Neirod, gefeliciteerd met je test! Ik kan me voorstellen dat je vriend er aan moet wennen, zeker als het niet gepland is. Neem er de tijd voor maar probeer ook een beetje te genieten. @ Carmen, wat goed dat je temp hoog blijft. Nog een paar dagen en dan test je hopelijk ook postief!! @ Woezy, jeetje meid ik blijf het zo heftig voor je vinden. Is een verhaal wat past in een soap, niet in de werkelijkheid. Ik wens jou alle sterkte en geluk van de wereld. @ Veerle, voor jou begint het nu ook spannend te worden he. Succes en we wachten in spanning af..... Ik zal zo mijn tweede test even posten...ik houd jullie nog even in spanning
Morning! Neirod: gefeliciteerd ondanks de "timingsproblematiek" Succes gewenst aan alle testers! @ Hier: misselijk, zere boobs, trek en geen trek, dorst, het heet en kkkkoud hebben, tempverhoging van 0.1 naar 37,2. Mja..omdat dus die buikgriep heerst en ik nog maar 7DPO ben probeer ik er weinig waarde aan te hechten. Fijne dag iedereen!
@Strijkkraal, hij is kei positief meis...!! hoef je echt niet aan te twijfelen hoor!!!!! En de bovenste foto is inderdaad een stuk duidelijker..... ik zeg DIKKE PROFICIAT................................!!!!! Valt het kwartje ondertussen hihi
@susy: duidelijk positief zou ik zeggen hoor..!!! nogmaals super gefeliciteerd meid..!!! @mompelientje: Klinkt nog steeds veelbelovend, zit hier nog steeds te duimen hoor je hihi..!!!
Goedemorgen lieve meiden, Ik ben er maar heel even en weinig tijd want ik krijg zo een vriendin op visite.. Vannacht veel krampen gehad en vandaag besloten een dag niet te testen. Ik zit mezelf gek te maken. Morgen is mijn nod en dan knal ik er nog een testje tegenaan.. @Neirod Gefeliciteerd! Ik snap niet goed hoe het ongepland kan zijna ls je aanzwezig bent op een nod forum, maar dat kan aan mij liggen. Denk dat een hoop meiden in je schoenen zouden willen staan nu
Dank jullie En dat zover voor mijn NOD (die is de 4e pas!) Zaterdag ga ik gewoon weer een test doen hoor....hihihihi
Ja ik had verkeerd geteld maar mijn ei was vrij laat volgens mij. Hoe voel jij je nu Kit? En hoe vaak ga je door met testen?
Ik voel me goed alleen veel krampen gehad vannacht. It test morgen voor het laatst op mijn nod! Vandaag niet getest..