Heey Lieve Meiden, Suusjelove.. Jeetjee! Beterschap voor je moeder! Rammetje.. Hahaha een lekkere super positieve test is een super gevoel toch Hellen.. Beterschap meiss Woezy.. Jeetje wat onwijs heftig heel veel sterkte de komende tijd. Hij is jou niet waard als ie je zo heeft behandeld.. vind ik Neirod.. Gefeliciteerd, beetje jammer van de situatie Marly.. Balen zeg van de ongi succes in de volgende ronde Veerle.. Balen van je test hopelijk is het wat te vroeg geweest Flexi.. Balen van de test hopelijk heb je snel meer duidelijkheid Mompelientje.. Ik duim nog steeds voor je SusyQ.. Ziet er goed uit, gefeliciteerdd nogmaals Remember.. Je houdt het dus nog even spannendd!!! Zittie.. Jeetje wat een rollercoaster bij jouw zeg. Het was al zo vreemd bij jouw met die bloedingen, wel of niet ongi etc.. en dan wel een postieve test. Hmm ik hoop zo dat alles goed blijft gaan! Succes met het afwachten Hier: weinig nieuws, braaf wachtende Krijg vandaag een monteur langs van UPC dus zal er soms zijn vandaag En de accu van onze auto was leeg vanmorgen.. tja logisch! Vanwege de kou en manlief heeft een auto van de zaak en ik ga eens in de week weg met dochterlief met de auto vanwege de boodschappen. Toch maar even aan de lader gezet.. (denkt meteen terug aan het verhaal van Lianne met dr auto) Lianne.. Kan de hand schudden hoor! Ik ben trouwens aan het kijken voor een mama fiets en heb me toch een leukerd gezien.. Ben er helemaal weg van
@ renske... mama fiets heb ik al een... haha die heb ik gekregen van de moeder van mijn vriend toen we gingen verhuizen. Zij had er een die ze wilde gebruiken voor de kindjes van zijn zus. Maar die gebruikte ze dus nooit. Mijn fiets was echt niks meer, en dus heb ik die gekregen... ik fiets ondertussen dus alweer een maand of 4 rond op een mama fiets haha... hoop dat dat snel ook echt past... lekker met een dikke buik daarop
Fiona.. Oohh wat fijn zeg dat je hem gekregen hebt hihi altijd handig Trouwens Neirod, ik wil niet flauw doen.. Maar ik zat net naar de foto te kijken van je test maar ik zie niet zo goed een plusje, of ben ik gewoon enorm blind? Ik kan hem niet goed zien.. Sorry voor mijn gezeur, maar het viel me op.....
@neirod, volgens mij bedoelde Kit het niet op een negatieve manier, maar was ze gewoon nieuwsgierig hoe je op zwangerschapspagina terecht komt als je niet bezig lijkt te zijn met zwanger worden (toch Kit?). Maar uit jouw reactie blijkt dat je er wel degelijk mee bezig bent, hoewel het misschien wat sneller is gegaan dan verwacht Het is je gewoon gegund hoor!
Hihihi. Het is zo zonnig en zo lekker koud. Heerlijk! Hey veerle, ik hoop ook dat ik een later tester ben. Op FF vip versie kun je op mobiel zw-testen zien van latere eisprongen (zoals de 18e en 20e dag) en op de 33e dag van zw-testen pas positief. Alles kan nog! Dus het is zo spannend! Ook voor carmen heb ik gekeken, ik moet zeggen dat het voor haar ook veelbelovend uitziet! Vanwege bij de meeste tempkaartjes van een normale cyclus zit wel eens een innestelingsdip. Jeetje, ik leer veel hier! Hahaha! Hey neirod, ook al was het niet gepland, de babietje die in je buik groeit is gewenst! Daar gaat het om. Je vriend draait wel bij joh. Het is heel wat om ineens vader en moeder te worden. Ik weet nie hoe oud je vriend is? Als hij 18 is kan ik het wel begrijpen
@veerle: ik heb PCOS en mijn bms is niet zo dik @woezy: heeel veel sterkte meid. Vindt het echt klote voor je. Wat ga je nu verder doen ?
@Zittie. Ik hoop toch nog op goed nieuws. @kit. Ik heb s'nachts ook krampen hoor. Na even rechtop te hebben gezeten zakt het weg. @mamavanD. Jij zou toch stoppen met tempen na je ei?? Of heb ik dat verkeerd begrepen?? Ik weet niet hoe je die van nov hier kan plaatsen. Misschien dat iemand anders je kan helpen??
Hoi Renske, Ja, het klopt dat de foto niet helemaal elder is, maar er staat inderdaad helemaal geen plus. Dat vond ik ook gek. MAar in de bijsluiter stond dat er soms alleen 1 streepje staat, en dan ben je ook zwanger. Als er niets in het venster staat, ben je niet zwanger....het is een clear blue 4 dagen voor NOD test. Of begrijp ik de bijsluiter nu niet goed?
@hier: ik hoop niet dat ik op rood ga Net een beetje bruinverlies bij het afvegen Zo vroeg, terwijl ik nog 4-3 dagen voor NOD zit.
Dank je Carmen, Ja, das het nadeel van berichtjes, je hoort mijn intonatie niet en ik schrijf altijd zoal ik spreek. Haha, ik snap dat Kit het goed bedoelde en dat ze nieuwsgierig was. Kan ik me goed voorstellen, want ik had ook niet zoveel over mijzelf verteld. Ik was alleen verbaasd dat ik het verkeerd ingeschat had, over wie er met het NOD forum mee mocht schrijven. Maar zit ik hier nu goed? Of zal ik nu overstappen naar het andere forum?
Pffft, ik wordt nu wel erg onzeker, ik ben volgens mij ook een forummaagd Als ik iets moet veranderen, moeten jullie het zeggen, bijvoorbeeld dat ik wat socialer moet zijn of zo.....haha.
@babywish... neee...!! @neirod... nee hoor... gewoon zijn wie je bent... en als iemand iets anders interpreteert dan jij het bedoelde dan hoor je dat vanzelf wel (zoals kit dus al vroeg...) en dan kun je het uitleggen... @hier... ik ben zenuwachtig aan het worden... echt heel belachelijk en heel erg!! Voel me echt raar... en 2 dagen duren zo nog heeeel lang... :-S terwijl ik toch eigenlijk denk dat ik gewoon ongesteld ga worden maar goed... bah die laatste dagen zijn echt altijd k*t!!
Nee, geen rood!!! Is niet toegestaan Flexie-> hopelijk over een paar dagen wel een pos test! Ga lekker lunchen met een vriendin!
@ Hellen, tgaat wel iets beter..maar ze is best zwak en heel erg veel afgevallen (en ze weegt al niet veel in ieder geval gister heb ik andijvie stampot klaargemakat en hier heeft ze wat van op, beschuitjes blijven erin, thee blijft erin...dus pfffff en ik hoop het zo voor je! mijn duimen draaien voor je @ mamavanjoshua jeeej zelf ongesteld geworden!! ...op naar de volgende ronde @ suusjelove zie mijn reactie hierboven en jeetje jou moeder ook al zo eigenwijs sterkte, is de operatie goed gegaan???? @ Babyengel ja idd, ze heeft het nu wel geaccepteerd (ik duw dr gewoon terug op de bank en volgende week blijft ze ook nog thuis van dr werk. Tis nu belangrijk dat ze weer heel goed aansterkt @ rensje pfff sterkte en gecondoleerd @diana ow meid ik duim heel hard voor dat de donor ja zegt!! @woezy sterkte meid!! @neirod gefeliciteerd @kit ik duim voor jou meid, morgen een knaller! @ hier; ik mag op rood :x...ik ga me ook ff niet aanmelden bij het nieuwe NOD-forum, dus ik lees wel wat updates in het clupie.Succes iedereen en tot laters
Lieverd ik vind dit heel rot om te zeggen maar die test is echt niet positief hoor! Dan moet er een kruis komen te staan!
Oh, wat stom! Ik heb de bijsluier van de CB test er nog eens bijgepakt en de test is inderdaad negatief! :-S Dan heb ik dus helemaal niet positief getest. De foto op de bijsluiter is heel vaag :-S Maar ik weet zeker dat ik zwanger ben. Gewoon nog even wachten?
Neirod. Als het goed is moet er een verticale streep komen als je zwanger bent en komt die horizontale altijd ook bij niet zwanger... Maar ik heb deze nooit gebruikt dus kan het je niet 100% goed vertellen