@cvo oh nee... dikke knuffel... wel fijn dat het beter gaat met moeders... @fiona oh nee balen zeg... @mamavand ik heb ook niet meer getempt... best fijn... mijn moeder is alweer thuis vanaf 10 uur... niet normaal tegenwoordig...
@neirod ik wil je niet voor je hoofd stoten maar die test is echt zo negatief als het maar zijn kan. Ik had hem nog niet gezien. ook in negatief geen kruis te zien en + is zwanger - niet zwanger. Misschien is het ook beter als jij en je man er samen helemaal voor gaan, praten! Ik wens je ontzettend veel succes.
@suusje: rare mutsen Fijn dat ze al weer thuis is !! @Zittie: vervelend !!! Ik duim voor je !! @Neirod: hmm...ik heb nooit gehoord dat er al melk uit borsten komt bij NOD. Is dat niet een beetje heel erg vroeg. Maar misschien weten anderen dat beter? @rood: balen !!!! Er komen dus veel Valentijnsbabies !!
Als je heel graag wilt, kan het ook wegblijven, niet dat dit bij jou het geval hoeft te zijn, ik gun het je echt hoor Maar meestal is een negatieve test dan voldoende om de menstruatie op gang te brengen. Ik hoop van harte dat het niet komt. Leuk weetje veel vrouwen zijn overtuigd van zwangerschap in de maand voor ze daadwerkelijk zwanger raken, net of het lichaam aan het voorbereiden is!
Vraagje voor de ervaren dames onder ons. Mocht die temp.dip van mij een innestelingsdip zijn, hoeveel dagen later zou dan voldoende hcg zijn aangemaakt om te kunnen testen?
Ja lieverd maar als jij denkt ik ben zwanger, ik ben zwanger. Dan kan je ongie ook gewoon uitblijven! En als je dan zondag test en hij zou nega zijn, dan kun je donderop zeggen dat je dezelfde dag nog ongie krijgt! Heb ik ook al een paar keer gehad. Je lichaam kan rare dingen met je doen! EN ik weet dus niet of jullie bewust bezig zijn, maar als je ongie later komt dan houdt het ook in dat je ook pas later een ei weer hebt! Dus dan beter een nega test en met beide benen op de grond als denken dat je zwanger bent en het uiteindelijk niet blijkt te zijn! Want dan voel je je zwaar kut hoor!
hee meiden. tjeeeeeeeeeeeee wat is het koud. Mijn zoon en ik leken wel eskimo's haha. Maar goed we zijn binnen en ons manneke ligt even lekker te tukken. @neirod tjeeeeeee meis das k.t. als ik het zo mag zeggen. Tja en melk uit je borsten is volgens mij wel erg vroeg. Het kan wel eens ooit zijn dat er een beetje witte smurie uitkomt maar dat is eigenlijk gewoon vuiligheid want tenslotte heb je daar een boel kliertjes zitten. Of ja smurie zeg het niet goed maar een klein beetje spul... haha Wat zei je man ervan! Volgens mij kwam er bij mij pas melk uit mijn borsten toen ik de 30 weken was gepasseerd en dan moest ik flink knijpen. Ik zeg niet dat het niet kan, maar misschien is het iets anders. Vind het wel ontzettend klote voor je. Probeer je niet teveel blind te staren op een zwangerschap want anders ben je dadelijk veels te teleurgesteld. @heleen, vind het echt super fijn voor je meis. Eindelijk je gezinntje. Ik moet zeggen dat je symptonen nu wel hoopvol zijn. Wie weet een echt goed geweldig begin voor jullie. Hoop dat we samen deze x met de oktoberbaby's meegaan. hihi @tempratuurdip, kun je die ook voelen zonder dat je een kaartje bijhoudt of is dat lastig... volgens de kalender zou ik op 4 febr. een innesteling hebben.
@mamavand, inderdaad ben het met je eens! Niet om neirod aan te vallen of wat dan ook want het is al klote genoeg voor haar. Maar ik heb ook precies hetzelfde gehad. Vorige maand hebben we wat geklungelt zeg maar en er nog niet helemaal voor gegaan. Ik dacht misschien zou ik nu wel zwanger zijn, ik was gewoon bijna 6 dagen overtijd!!! En heb daarom gewoon 2 x getest en die waren omo wit!! Je lijf en je gedachte kunnen rare dingen doen. Ik zou ook testen dan weet je het zeker, en er gewoon van uit gaan dat je wel ongi word. Is het dan niet dan is het een hele leuke verrasing!!!
Zoals ik het schrijf meis Je schrijft dat de planning beter kon en dat jullie de telmethode als anticonceptie gebruikte etc etc. maar ik heb je al eerder voorbij zien komen en actief zijn in het nod-forum, staat voor mij gelijk aan actief bezig zijn met een kinderwens, dus ik was gewoon verbaasd. Ik denk helemaal niet slecht over je hoor...
Mamavand: klinkt heel bekend... Wanneer je gaat testen vlak voor NOD en je test is nega, dan wordt je soms nog dezelfde dag van de test ongie hahaha. Das wel balen omdat je dan net een test heb gedaan.
@CVO Kut! Nee zeg Balen meid! Knuf! @Fiona Ahww Jij ook al Balen zeg @Babywish Hoop dat het niet doorzet meid!! @Rammetje Hier is het gelukkig ook weer weg! Het zal allemaal wel goed zijn @Veerle Hey, te temp is weer up! @Suusje waaat nu al thuis?? Hoe gaat het met haar? @Carmen dat verschilt dus per vrouw. De een maakt het sneller aan dan de ander Maar over twee dagen zou je wel een testje kunnen wagen hoor! Dan is het toch ook je nod? Melk uit borsten: Dat had ik deze maand ook maaaar vorige maand geen positieve test en toen had ik het ook!
Ben best trots op m'n lichaam. Heb het verder zelf gedaan, alleen femara en de pregnyl voor eisprong. Normaal krijg ik de utro voor ondersteuning van m'n lf. Morgen op dag 12 van lf, dus dat is best netjes
tja ik wist ook niet dat dat kon al melk uit je borsten!! maar goed ik leer hier ook iedere dag bij!!!
Hey meiden, potverdorie zie ik nou rode berichten voorbij komen. Wat balen zeg. Heel veel succes voor de volgende ronde. Hopelijk is het jullie dan wel gegund.