Help, dat ook nog. Ik wordt het slachtoffer van een puistenaanval *zoek dekking* Zijn weer 2 bijgekomen sinds gister. Waar komen ze toch opeens vandaan ?
HORMONEN, daar komen ze vandaan en chocolade natuurlijk ik zie dat over 2 dagen ook weer terug die lekker toblerone hahah
Ik heb soms wel een een puistje in m'n gezicht. Maar nu heb ik er gewoon 4 puistjes zitten. Normaal heb ik dit dus niet. Wel beetje gevoel dat ik ongie ga krijgen Maar heb wel voor de zekerheid een maandverbandje in gedaan. Zo ff broekloeren dan whahaha
Dat is ook een leuk onderwerp, ik heb wel eens een week met tampons en maandverband gelopen omdat ik het gevoel had dat ik het moest worden. De 8e dag vond mijn moeder het tijd voor een test. Ik was er van overtuigd dat ik niet zwanger kon zijn omdat we het die maand maar 1 x hadden gedaan en ook nog op de laatste dag van mijn menstruatie. Ik bij de etos een test gehaald (tegenover het huis van mijn moeder) en ff snel geplast. Terwijl ik nog moest doortrekken zag ik al een vette streep. Dat was schrikken Die zoon is nu 7, haha. Was de enige test ooit waar mijn man niet bij was.
Op de laatste dag van je menstruatie ? wow... zo zie je maar dat er geen peil op te trekken is met die eitjes en spermacelletjes ! Ze gaan gewoon hun eigen gang !
@Lola precies, zaadjes (vooral de jongetjes) kunnen zeker wel 14 dagen overleven hoor. Maar ik heb ook vaak een hele vroege eisprong gehad. Is bij mij nooit een peil op te trekken al lijkt het deze maand wel volgens het boekje te gaan
Nou met dit in mijn achterhoofd heb ik vanmiddag getest, maar wacht nog steeds Ik wacht namelijk op mijn NOD en ik verwachte hem ook vandaag op dag 30, maar nog niks en ik verwacht niet zwanger te zijn, namelijk helemaal nergens last van, dus ik heb zo iets van nou kom maar op dan kunnen we weer gaan tellen naar het volgende ei/NOD
@remember, meis dat waren bij mij juist de symptonen dat ik totaal niets voelde!!! dus you're never now!!! hoop het voor je En ook ik teste pas positief dinsdag/woensdag was mijn nod en zondag teste ik pas positief... dus geen bloed houdt moed!!!!!
meiden ga weer wat doen, want mijn kleine manneke word wakker!!! tot vanavond dan ben ik weer van de partij.. eigenlijk best verslavend dit!!!
CVO.. Balen meis Wel komen melden als je zwanger bent he Edit; je zit gezellig bij ons cluppie Neirod.. Uhmm die zijn plus testen. Er moet dus echt een plus in dit venster komen te staan indien zwanger. Een horizontale streep verschijnt altijd, die verticale moet een plus vormen als je zwanger bent.... Edit: ik lees al dat je het snapt nu.. Sorry, maar ik zag het al niet op de foto... En er niet teveel van uitgaan hoor, anders komt die eventuele teleurstelling des te harder aan. Bovendien kan je menstruatie ook uitblijven door stress, het gevoel hebben dat je echt zwanger bent etc.. het hoeft niet meteen te duiden op zwangerschap want dan was ik al 10x zwanger geweest. Begrijp me niet verkeerd maar eerst moet een test toch wat gaan aangeven als je echt zwanger bent. Fiona.. Neeeee wat ontzettend balen succes in de volgende ronde
Tja ik kan ook niet zeggen dat ik nu NIET zwanger ben, maar heb gewoon nergens last van, maar had dat geloof ik met de laatste ook niet en bij de tweede teste ik ook pas heel laat posi (deed het niet via forum/FF of wat dan ook), maar omdat we nu best snel lang al niet geknuffeld hebben neemt de kant heeeeel erg af (zie FF) Ach het is dus gewoon dubbel, nog niet ongi maar wel omo-wit en dat gaat er bij mij samen niet in
Beetje rood, paar druppels. Maar de kramp is weer weggegaan. Ik voel ook niks lopen, dus ik vraag mezelf af of het m'n ongie is of dat het nog moet doorzetten. En ik moet van dag 3 t/m 7 letrozol (femara) slikken, dus moet wel weten of dit echt mijn ongie is... *Zucht*
Dar was mijn gedachte en vraag ook... want kan die link niet helemaal leggen voor mezelf! Wil best met je ruilen maargoed, GEFELICITEERD
@Susq geweldig gefeliciteerd meid!! @Kit ohhh menn dan wordt je weer zo onzeker he.....ga duimen voor je. @Woezy een hele dikke virtuele knuffelllll heftig. @Mompe oeiiiii je temp ziet er wel heel goed uit. @Iedereen die een knuff kan gebruiken hierbij een knuff wel het een en ander doorgelezen maar geen tijd om iedereen en alles ter reageren
Goedemiddag meiden ! Ik heb echt een ongeloofelijke klote dus heb ik niet echt de energie om op iedereen appart te reageren. De meiden op rood: Balen ! maar heel veel succes in de volgende ronde ! De meiden op roze: GEFELICITEERD ! De meiden die gaan testen: Toi, toi, toi !! Ik duim voor jullie ! Meiden met moeders die ziek zijn: Beterschap ! Hier: Ben ongeloofelijk chaggi de laatste dagen, vooral op mijn werk. Enorme steken in mijn lies als ik ga zitten & ik kan niet wachten tot ik duidelijkheid heb. Dus of ongi of een posi test !
Ik verveel me en ben behoorlijk gespannen. Man appt net dat ze nu op afdeling radiologie zijn. Nog even en dan moeten hij en mijn vader daar weg, dan zien we mijn moeder pas zaterdag weer. Bah! Voelt zo machteloos. Ondertussen krijg ik de ene na de andere muppet aan mijn handen We moeten alleen Miss Piggy nog.