NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@suusje: mag ik vragen wat je bedoelt met "nog niet zeker of je zwanger bent"??

2. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

1. (8)
    Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje
    CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje
    Lola36 - 6e ronde - 1e kindje
    Babyengel - 2e ronde - 3e kindje
    Marly87 - 1e ronde - 1e kindje
    Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje
    Neirod - 1e ronde - 1e kindje
    Maybe3 - 6e ronde - 1e kindje

2. (9)
    Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje
    Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje
    mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi)
    Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje
    Flexi - 2e ronde - 1e kindje
    Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje
    Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje
    Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje
    Zittie - 8e ronde - 2e kindje

3. (5)
    Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje
    Behappy - 6e ronde - 1e kindje
    Susyq - 7e ronde - 1e kindje
    Veerle - 3e ronde - 1e kindje
    Kit - 5e ronde - 2e kindje

4. (6)
    Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje
    Iellie - 14e ronde - 1e kindje
    Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje
    Brondy - 7e ronde - 1e kindje
    Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje
    Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje

5. (6)
    Dream4 - 3e ronde - 1e kindje
    Remember - 1e ronde - 4e kindje
    Solana - 5e ronde - 3e kindje
    Woezy - 3e ronde - 1e kindje
    BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje
    May1984 - 3e ronde - 1e kindje

6. (2)
    Siesi - 2e ronde - 1e kindje
    Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje

7. (2)
    Samba - 6e ronde - 1e kindje
    Fiore - 2e ronde - 3e kindje

8. (2)
    Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje
    Karin86 - 1e ronde - 1e kindje

9. (6)
    Chikah - 2e ronde - 2e kindje
    Leo85 - 13e ronde - 1e kindje
    Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje
    Missnien - 2e ronde - 1e kindje
    Stoetel - 2e ronde - 2e kindje
    Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje

10. (4)
    Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje
    Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje
    Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje
    Emmaa - 1e ronde (na mk) - 1e kindje

11. (7)
    SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje
    Almi - 3e ronde - 3e kindje
    Mout - 14e ronde - 2e kindje
    Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje
    June1980 - 2e ronde - 2e kindje
    Wolchu - 1e ronde - 1e kindje
    Hanneske - 2e kindje

12. (3)
    Renske19 - 7e ronde - 2e kindje
    NoLi - 2e ronde - 1e kindje
    Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje

13. (2)
    Manon77 - 2e ronde - 3e kindje
    Toetje - 1e ronde - 2e kindje

14. (4)
    Enchanted - 3e ronde - 1e kindje
    Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje
    Rensje - 1e ronde - 2e kindje
    Noorus - 3e ronde - 1e kindje

15. (5)
    Ambrose - 4e ronde - 2e kindje
    Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje
    xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje
    Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje
    Meagan - 2e ronde - 6e kindje

datumloos (3)
    Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje
    Diana75 - 15e ronde - 1e kindje
    Senna999 - 2e ronde - 2 kindje

Totaal 74

zwanger (2), ongesteld (12), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (2), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0)

3. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam

OHHHHH Lekker Sushi! Geniet ervan, dat is dan wel weer een mini voordeel van niet zwanger zijn.

Uiteraard had ik je een positieve test gegund. Erg jammer....

4. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    WAUW wat een super testen ! Kan niet missen ! :D

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mompeliente: eet smakelijk:D

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    sorry zie het al... had me vergist met een ander.. :(

dan zou ik het idd niet doen...

7. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ga niet weg :( Ga gewoon verder proberen bij de volgende ronde. Je hebt je gewoon ingeschreven en aangeven wat je NOD is. Ook al worden mensen 1e ronde zwanger of zijn ze met meerdere rondes bezig (zoals ik), ook al post je weinig of heel veel... Je bent en was altijd welkom hoor!

Vergissingen gebeuren, het is mij ook gebeurd deze maand met een valse positieve test op DPO 2, dus blunders bestaan. En ook dat ik maybe onterecht afsnauwde omdat ik haar posts niet had gelezen en ik had haar niet gezien op de lijst en ik dacht dat ze gewoon verdwaald was, maar het vervelende is dat er niet overzichtelijk is deze maand omdat ik vorige maand de NOD forum beheerde en nu beheerd iedereen zo een beetje.

Dus als je aangevallen voelde, niet doen! Ik weet hoe je je voelt nu. Het zijn maar woorden. PM' me gewoon als je rot voelt okie?

Liefs, Josje

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@suusje: hahaha ik dacht al... posi digitale test, posi bloedtest, dan mag ik er toch wel vanuit gaan hihi:p

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@neirod.. Inderdaad meid.. Ik ben het helemaal eens met @Mompelintje..!!

@mompelientje: omo wit kan over 5 dagen alsnog roze zijn... Ik blijf voor je duimen meid..!!!

10. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @remember. weet je zeker dat jou eisprong CD11 is geweest? wat doet ff als je je afscheiding weg laat? verspring je ei dan?
    ja als je niet beter zou weten zou je de streepjes inderdaad door elkaar halen...

@babywish. vervelend die onzekerheid, als je dan toch niet zwanger bent, laat die ongi dan maar doorkomen toch, dan kan je tenminst beginnen met slikken
    edit; fijn dat het toch gestopt is... wie weet, het kan vaak voorkomen omdat je lichaam dan nog niet helemaal weet dat je zwanger bent

@neirod. toch negatief... ach wie weet nog een keer testen morgen ochtend ofzo, ik ben het trouwens wel met een hoop meiden eens dat als je het TE graag wilt, je lichaam je voor de gek kan gaan houden
    edit; ik zie dat je ongi bent geworden.. toch jammer meis!! Hoop dat je man een beetje van de schrik is bekomen

@dream4. Ik kan me er ook wel in vinden, chaggi zijn op het werk, ik merk dat ik onbewust, aan mensen waar ik me even aan irriteer opeens heel bot uit de hoek kan komen... andere vinden dat juist leuk vertelden ze me, maar naar hun reageer ik niet zo dus zou ik het ook leuk vinden.. hahaha

@mamavanJ. ja zielig he die kleintjes hebben het helemaal snel koud

@maybe3. ja dat had ik dus gisteren ook, was er echt verbaasd over, heb net nog gekeken naar de testen die ik vorige keer had gedaan, daar was hij bij bijna 7wkn nog niet zo duidelijk, en nu ben ik pas 4wkn

@susyq. ik dacht dan m'n NOD 1-feb zou zijn, dan was ik uitgegaan van een cyclus van 33-34 dagen, maar laatste keer was mijn cyclus opeens 28dagen, dus een week korter, daardoor (en mede door de gevallen kaart) had ik de 24e al getest.. haahha
    Als ik denk dat mijn eisprong CD16 is geweest dan ben ik 3-oktober uitgerekend. Weet het over een weekje zeker, dan heb ik de echo inmiddels gehad

@Mompelientje, ik hoop dat je misschien toch iets te vroeg bent geweest? Mocht je zwanger zijn kan voedsel nu nog geen kwaad omdat er geen contact is, dat gebeurt iets later, meestal wanneer we weten dat we zwanger zijn, dit is uit bescherming

@BB. hoe is het nu met jou?

11. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ja man, maareh, ik weet wat ik moet doen! Da's genieten!

En wist je susyQ. Vorige maand toen je ongie werd, mijn gedachten waren: susyq wordt volgende maand zwanger (echt heel gek).

Ook dat je aan bodypump deed. Je lichaam is gezond en goed getraind en sterk genoeg. Ik moet ook maar's gezond leven. Denk dat het mijn proberen van zwanger zijn bevordert! :)

Dus, ik moet gaan sporten!

Maar eerst genieten van de sushi hihi...

@ maybe, yupyup sushi! Je houdt van vis toch? Jij mag haring eten toch? Ik mis haring so much! Verrekte Denemarken heeft helemaal geen lekkere vis"!

12. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @neirod niet weggaan. kwestie van verkeerde formulering en daardoor verkeerde interpretatie. En doordat er in dit topic zoooveel paginas bijkomen per dag en ik meestal, zoals nu ook weer, reageer via mn smartphone, begin ik bij t begin en reageer ik via quote en kom dan later weer andere berichtjes tegen, snappie? Maar als je wel echt voor een kindje wil gaan hoor je hier ook. En erg balen voor je dat je wel ongi bent geworden. De teleurstelling is dan extra omdat je jezelf al helemaal zwanger vorlt

13. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Ja het is echt vervelend. Heb er al woorden doorgehad, omdat ik net even een TE botte opmerking maakte naar een client toe. Die was helemaal overstuur... pff... deze laatste 1,5 week gaat het echt niet lekker. Ben echt te snel op mijn tenen getrapt & snauw mensen echt te snel af. Ik ken mijzelf helemaal niet zo...

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mompelientje: heb een heel deel gemist, mag ik vragen waarom je nu in denemarken zit..?? Las van de week ook al iets over de patat hihi..??

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @mompelientje wat denk je bij mij dan..?! ;)

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@rammetje: bij mijn oudste had ik met 3 maanden zelf nog een heeeeeel llicht 2e streepje... had toen een heeeleee onregelmatige cyclus dus kwam er ook pas met week 11 via een echo achter

17. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rammetje, mooi die knaltest van jou zeg!

@Neirod, was er al bang voor. in ieder geval fijn dat je nu duidelijkheid hebt. En je mag gerust blijven hoor. Of ga je er nog niet echt voor?

@Mompelientje, geniet van je sushi. En niet iedereen test op 11dpo postief hoor. Wacht nog maar even af.

18. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    @ Rammetje, wel echt enorm fijn dat je al zo snel een echo mag!! Ik ben echt diep onder de indruk van jouw test hoor. Als het bij mij allemaal goed mag gaan dat ben ik uitgerekend op de 13e. En laat dat nou net mijn geluksgetal zijn....

@ Mompelientje; je moet waarzegster worden :) En zo sportief ben ik niet hoor. Ben net weer begonnen maar ben wel fanatiek. Maar ik denk wel dat een gezonde levensstijl invloed kan hebben. Ik drink zeer minimaal en rook niet. Ook eet ik redelijk gezond. Misschien zitten hier nog kansen voor jou??

19. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    hmmm... misschien binnenkort toch even een testje wagen? hahaha

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@dream: idd een testje... ik herken het wel... van de eek liet me mannetje wat vallen en ik ging helemaal uit me stekker.. terwijl het gewoon een pen was hihi..

Deel Deze Pagina