Hoi meiden! Ik dacht vanmiddag ik ga naar huis ( na m'n werkdag) maar nog even plassen voordat ik weer op de fiets stap. Wat KOUD trouwens!!!! Heb ineens wat lichte bruine afscheiding (sorry voor de details), ik dacht meteen; Oh neeeee! Baalde er flink van... wat denken jullie? Ik wou dus zaterdag eigenlijk gaan testen, nu eerst maar afwachten wat er verder gebeurd...
@May, bij mij is dat altijd een teken dat mijn ongi eraan komt. Maar bij een vriendinnetje was dat weer een teken dat ze zwanger was. Gewoon even afwachten maar.
@dromertje: thanks voor je reactie! Ik weet eigenlijk nog niet zo goed of ik dat ook heb voor mijn ongi, heb pcos, dus nog niet vaak ongi geweest afgelopen jaar. Ben na clomid ook een keer ineens ongi geworden, dus geen afscheiding, zonder krampje of lasten. Ben afgelopen dagen zo moe! Je leest er zo veel verschillende dingen over, ach ja heb ook geen glazen bol!
Wat vervelend voor je! Maar jullie zijn nu niet met IUI bezig toch? Alleen dan de pregnyl spuiten na ei toch? Duimen voor je dat het raak is! @Allen succes voor iedereen met wachten, iedereen is nu wel op de wachtbank toch? @Testers voor 3/2: succes, duimen voor roze! @Ongi's: :x:x:x Knuffel en succes in de volgende ronde! Slaap lekker voor iedereen!
Hier 2 eetlepels ^^ Het rare is... Normaal heb ik zware krampen als ik m'n ongie heb, nu alleen maar wat kleine steekjes en af en toe een krampje. Maar bloed ook heel weinig. Afwachten wat de nacht en de ochtend brengt.
@veerle: ja, klopt, ik gebruik dag 3 t/m 7 femara (werkt als een FollikelStimulerendHormoon) Dan 10e dag echo en meestal op die dag ook pregnyl. Als het goed is dan is dag 12 m'n eisprong, en heb ik een cyclus van 26 dagen. (En vanaf dag 12 nog 14 dagen lang 3x daags 2 utrogestanbolletjes)
Kan nu volgens mij nog niet echt kwaad hoor Maybe3 ... pas na een week of 10 zijn de bloedbanen verstrengeld ... nu nog niet. Dus ik zou deze week nog een klein beetje nemen
Goedemorgen ladies, vanochtend weer getempt en met een kleine daling. Heb alvast maandverbandjes in m'n tas gestopt. Vandaag werken van 6 tot 9 in de vliegveld van kopenhagen en daarna in een kleding winkeltje vab 10 tot 17. Eigenlijk geen zin...! Dus als ik thuis kom, heb ik veel te lezen. En please meer roze
Goedemorgen allemaal! Mompelientje: is wel een heel klein verschil hoor... Werkse vandaag! CVO, Marky en Neirod: balen op rood:x Succes in de volgende ronde! Testers: succes vandaag! Er komt sowieso 1 roze bij, toch Kit? @Hier: weer onrustige nacht gehad:x Begin er nu wel genoeg van te krijgen! Afgelopen weekend slecht geslapen en ma/di maar tot 2-2:30, wo normale nacht (is voor mij zo'n 8 uur) en vannacht weer om 2:30 wakker. Ik pieker niet, maak me nergens druk om, wordt wakker met gevoel al heel wat uren te hebben geslapen... Vandaag drukke werkdag, dus wel irritant dit! Zo genoeg geklaagt voor de vroege ochtend! Temp. is door dat mindere slapen vlgs mij ook niet echt betrouwbaar vandaar dat ik maar sleep deprived invul bij FF, vandaar de witte bolletjes. Succes allemaal als je nog aan het werk gaat! Meiden met een vrije dag: veel plezier!
Goede morgen, @veerle,....das balen als je zulke verstoorde nachten heb, heb het ook een aantal dagen gehad, stond ook niet moe op ofzo, maar wel lastig elk uur zien op de klok 's nachts. Gelukkig slaap ik de laatste 3 dagen weer gewoon door. Suc6 met je drukke dag! @Babywish en Behappy,...jullie houden ook spannend! @Mompelientje, kleine daling hoeft helemaal niets te betekenen, werkse vandaag! En hopelijk blijft die maandverband de komende 8 maanden in je tas Hier weinig,.... Temp is weer gestegen Verder wachten we gewoon weer af!!! Enne de gene die gisteren zei dat je na het testen op je NOD een omo witte heb breekt je ongi door......gisteren niet gebeurd dus Ik snap er weinig van maar ja, kan niet meer doen dan wachten he hahahaha Nou ik ga de tent weer eens openen, allemaal een fijne (werk-)dag!
waar blijven de roze meiden !! ik denk helaas dat mn ongi door gaat breken heb zoveel pijn in mn buik
het is rustig hier... verveel me hier op het werk... super rustig... Maar ja wie gaat ook tanken met -13...