Ik ben na gistermiddag een uur of 1 niet meer online geweest en lag gisteravond vroeg in bed omdat ik steeds zo moe ben, dus ik reageer (waarschijnlijk) niet op iedereen omdat ik een gigantische hoeveelheid berichten moet gaan doorlezen. Don't take it personal! @ Suusje: hoe heeft je moeder haar eerste nacht thuis doorstaan? @ lijst: ik zag um net voorbij komen. Staat alweer véél te veel rood op , naar mijn smaak @ Chantal: wat een lief berichtje met die bemoedigende plaatjes van je @ Rammetje: die 2e test kan volgens mij niet donkerder. Ziet er goed uit! @ Neirod: wat jammer dat je toch ongi bent geworden. Nu is het tijd voor een goede babbel met je mannetje en dan een hopelijk eensgezinde volgende poging. ik wens je een spoedig vervulling van je wens toe! @ Mompelientje: FOEI! jij houdt je niet aan je eigen credo van niet testen voor NOD. Wel balen dat ie zo wit was Ben ook wel benieuwd wat je bij mij denkt @ testers vandaag: veel succes!!!! En een warme groet en een zwaai aan alle anderen @ hier: Gister nog een enorme hoeveelheid witverlies, maar vanochtend een tempdaling van 37.2 naar 37. De moed zonk me weer even in de schoenen. Het kan natuurlijk morgen weer omhoog gaan, maar als ik mijn "average curve" van FF erbij zet, dan volgt de daling redelijk de trend van voorgaande maanden, helaas. Maar goed..ik zit op 8DPO en ik heb wel minder mooie kaartjes gezien die toch een happy end kenden, dus ik probeer optimistisch te blijven. Ik wou alleen dat het nu alweer morgenochtend was en ik wist wat mijn temp dan is.. Hier nog een hele toestand met mijn onwelwillende peuterdochter gehad vanmorgen, mijn Lief kwam er zelfs zijn bed voor uit. Pff...was niet leuk. maar goed. Aan de slag maar weer!
Gisteravond wie is de mol gekeken. Vind dit seizoen niet zo leuk/spannend als vorig seizoen. Misschien dat het nog komt. Ik ben nog niet ongesteld. Als dat morgenochtend nog zo is, dan maar opnieuw een test. Maar mijn gevoel zegt dat er niks aan de hand is. Zijn er nog dames die vandaag gaan testen? Succes!
Idd lianne echt helemaal wit hier he!! Balen meid zag jou ookal weer op rood staan deze maand! had zo gehoopt dat er een goeie zwemmer tussen zat! wanneer hebben jullie afspraak in het ZH? (als je dat al had verteld, ik heb poosje niet mee gelezen ) @hier: gister avond even geklust hopelijk is er raak geschoten Conner word nu bijna 1 jaar (11 feb) en dan ben ik dus een jaar niet zwanger geweest wat het advies van de artsen was, dus nu krijg ik wel de kriebels dat het nu ook wel echt raak mag zijn maar we wachten geduldig nog 11 dagen af voordat ik ga testen -x- kom wel ff in de gaten houden wanneer ik kit kan feliciteren!!
hey meiden, wat veel rood op de lijst zeg! Echt niet leuk Hier dacht ik vanochtend een paar druppels rood te zien, met heel even een typisch ongi gevoel. Heb een minitampon ingedaan maar natuurlijk hopen dat het niet doorzet.. Temperatuur is heeeel licht iets gedaald, maar is nog steeds best hoog. Ik ga in ieder geval vandaag niet testen. Morgen is mijn NOD en als ik dan niet ongi ben ga ik morgen of zondag testen.
hoi meiden nou hier vanmorgen zeer onverwachts en onaangekondigd helder rood bloedverlies als dit mijn ongi is dan zou het betekenen dat ik voor de 2de keer een lf heb van 7 dagen kijken wat mijn temp morgen doet , als het mijn ongi is zou hij moeten zakken , dat is vanmorgen nog niet het geval mijn oude lijfje werkt niet zoals ik het wil :x voor de rest meiden is het echt te veel om door te lezen en bij te houden , ik doe mijn best , net als jullie om het door te spitten
@Ambrose; ja begint al op te schieten he!!! Dinsdag hebben we onze eerste afspraak in het UMCG!!! Spannend.... Pffff.... heb allergie spreekuur, de 1e 2 patienten zijn er al niet!!! En bedankt.........
@Mompelientje, werk ze vandaag. Ik hoop dat de maandverband niet nodig is. @Veerle, werk ze vandaag. Hoop dat het een beetje te doen is voor je. balen van je slechte nachtrust. @Remember, je blijft het spannend houden he? Fijne dag vandaag! @Behappy, ik hoop het niet voor je. Succes! @Suusjelove, ik moest eergisteren echt tanken. Tank was bijna leeg, maar het was inderdaad geen pretje hoor. Tankdop zat eerst ook nog vastgevroren brrrr. Ik hoop dat het nog wel wat drukker wordt voor je, anders gaat de tijd ook zo langszaam. Werk ze nog! @Behappy, het is inderdaad koud buiten. En er is sneeuw onderweg! Nog even en dan sneeuwt het hier. @Suusjelove, hoorde dat er ongeveer 3 cm sneeuw zou vallen en op sommige plaatsen kan er wel 10 cm vallen. Hoop voor je dat het openbaar vervoer gewoon rijdt. @Chantal, succes in het ziekenhuis! Hier moest ik overigens wel krabben vanmorgen @Susyq, werk ze vandaag! En jij gaat morgen echt wel op roze hoor! @cvo, dank je wel. Fijn dat het al wat beter gaat met je moeder. @Lianne, werk ze! En wat lief dat je nog even mee komt kijken hier. @Hellen, niet zo'n leuk begin van de dag met je dochtertje dus. Hoop dat ze inmiddels weer wat vrolijker is. En je kan verder niets anders doen dan afwachten natuurlijk. Ik hoop voor je dat je temp morgen weer hoger is. @ambrose, hoop dat je op valentijnsdag een mooie positieve test hebt. @Carmen, inderdaad veel te veel rood op de lijst. Ik hoop dat er vanaf nu alleen nog maar roze bijkomt. mmm, niet ongesteld worden hoor. Duim voor je dat het niet doorzet. @Spinnekop, dat is balen zeg. Vervelend dat je lichaam zo raar doet.
Zo, ik heb even een ochtendje voor mezelf. Nu even koffie drinken, en dan zometeen even in huis aan de slag. Moet helaas ook gebeuren Hopelijk kan ik vanmiddag lekker met de kinderen de sneeuw in. Ben benieuwd.
Hoooooi meiden! Ik kom me hier ook melden! Ik hoop van harte dat ik wat meer roze in de lijst kan brengen! Voor alle dames op ROOD: een dikke knuffel en op naar de volgende ronde! Alle dames op ROZE: gefeliciteerd en geniet geniet geniet! Deze ronde liep bij mij een beetje vreemd, met een verlaat ei op dag 25. Nu zit ik ondertussen op 9 DPO en heb ik gisteren een grote temperatuursdip gehad. Ik hoop natuurlijk op een innesteling maar de tijd zal het leren! Mag ik in de lijst? Mijn NOD is 8 februari, 8e ronde 1e kindje!
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (8) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje Neirod - 1e ronde - 1e kindje Maybe3 - 6e ronde - 1e kindje 2. (9) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (5) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje Veerle - 3e ronde - 1e kindje Kit - 5e ronde - 2e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (6) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje Woezy - 3e ronde - 1e kindje BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje 6. (2) Siesi - 2e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (3) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje Karin86 - 1e ronde - 1e kindje zilla - 8e ronde - 1e kindje 9. (6) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje 10. (4) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje Emmaa - 1e ronde (na mk) - 1e kindje 11. (7) SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Almi - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje Wolchu - 1e ronde - 1e kindje Hanneske - 2e kindje 12. (3) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje 13. (2) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje Toetje - 1e ronde - 2e kindje 14. (4) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje 15. (5) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje Meagan - 2e ronde - 6e kindje datumloos (3) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Senna999 - 2e ronde - 2 kindje Totaal 75 zwanger (2), ongesteld (13), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (2), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0)
Uhoh, ik vind sneeuw op zich best leuk, maar ik ben op de fiets naar mijn werk. En om vanmiddag nou 4km terug te moeten fietsen door een sneeuwstorm...
Ik wacht ook in spanning af. Afgelopen dagen wat bruine afscheiding (oud bloed??) gehad. Woensdag een klein drupje bloed. Vanaf gisteren niets meer gezien. Had ook gisteren mijn NOD dag. Wel voelde ik me gisteren niet fit, hoofdpijn. Ik dacht nu komt het, maar vanmorgen weer niets te zien. (ook niet met afvegen). Verder ook geen andere symptomen. Dus ben erg onzeker. Ik wacht nog een paar dagen af. Anders maar eens testen..... Voor degene die positief getest hebben, van harte gefeliciteerd. Voor degene die op rood staan. Succes met de volgende ronde!! p.s. hier nog geen sneeuw te zien. (blauwe lucht met lichte bewolking)