Het sneeuwt hier (rondom Groningen) al de hele ochtend! Ligt al best een laagje. Hoeft voor mij ook niet eigenlijk... O en natuurlijk bedankt voor het welkom!
@Missillie, ja ik kan er niks aan doen maar vind sneeuw erg leuk. @Carmen, ik heb ook makkelijk praten hoor, heb een auto. Dus ja, dan is het niet zo erg. Als ik op de fiets weg moest zou ik ook niet blij zijn. @Dribbel, wat goed dat je zo lang kunt wachten met testen. @zilla, ik woon in Emmen. Hier dus net pas begonnen. Er ligt nu al een mooi dun laagje sneeuw.
Ja, dankjewel he Maar is wel zo, met zo'n dikke jas en handschoenen enzo moet je wel heel verkeerd vallen wil je jezelf echt pijn doen.
@Mompelientje Ik blijf nog even voor je doorduimen!! @Lianne Fijn dat je menstruatie er weer bijna op zit. Op naar een super mooi ei!! Stom zeg dat je patiënten niet op zijn komen dagen Maar nu heb je wel meer tijd voor ons @CVootje Fijn zeg dat het weer wat beter gaat met je mama!! @Hellen wie weet zelfs een indalingsdipje!! @Carmen ik help je hopen meid.. Knuf! @spinnekop Wat vervelend zeg Hier ook benieuwd wat je temp doet! Hij zit nu nog lekker hoog!! @Solana nog twee dagen! Hoe voel jij je? Veel plezier in de sneeuw! Welkom Zilla! @hier Dikke vette knaller op 15 dop! Volgens FF is mijn nod zelfs zaterdag zag ik, maar fuck it. Ik ga mezelf even heel erg roze maken! Ik mag het van mezelf zeggen: Ik ben zwanger!!!! *laat traantje* Bekijk bijlage 220361 Hier overigens nog geen sneeuw te zien!
@Kit, wat moet dit een ongelooflijke opluchting voor je zijn. Ik zeg: hieperdepiep hoera!! Gefeliciteerd meis
Lieve Kit!!! Wat een ontzettend mooie test!!! Je bent echt zwanger hoor meis..... Er valt vast een hoop van je af nu.... Geniet ervan meis.... Van het moois wat je gegeven en gegund is..... Ben superblij voor je!!!!!
kit wat een mooie test zeg , om trots op te zijn snel een mooie ticker uitzoeken en voor je het weet is het oktober trouwens , hier ook geen sneeuw , wel een zonnetje
Ik denk dat het wel meevalt, zoveel is er niet voorspeld voor deze regio. Goed nieuws trouwens. Die paar druppels bloed lijken een heeeel klein beetje bruinverlies te zijn geweest. Dus vals alarm.
Ik kom me hier toch weer melden, nadat we kregen te horen van ha van mijn man dat we de mmm in moesten. En de sukkel van de maand is..... de ha van mijn man. Wij kregen immers van hem te horen dat zijn zaad niet in orde was, nou flauwekul (gelukkig maar). Wij gisteren naar de fertiliteitsarts en die had maar 1 ding te vertelllen eigenlijk, we komen niet in aanmerking voor een behandeling, want mans zaad is niks mis mee. Hele goede kwaliteit en ook mijn cyclus is prima heb een goede eisprong en ben zeker nog vruchtbaar. We kunnen dus gewoon zwanger raken, volgens de f.a. mochten we over 5 mnd nog niet zwanger zijn dan komen we net als andere stellen in aanmerking, maar volgens haar is de kans op de natuurlijke manier even groot als bij een ander. Dus positief nieuws, alleen balen dat we nu al die weken in spanning hebben gezeten voor niks. Zou iemand mij op 9 februari willen zetten. Ik ga nu eerst even wat bladzijden terug lezen. Voor alle zwangeren, van harte gefeliciteerd. Wachtbankjes, succes en ik mag weer mee wachten. Alle ongidames, op naar de volgende ronde veel succes. Liefs marja
@carmen: gelukkig maar dat het vals allarm was meid..!!!! @marja: wat fijn om dan te horen dat het allemaal toch gewoon in orde was @hier: kids hyper... nog geen sneeuw.... vandaag even lkkr naar rotterdam met me mannetje en de kids..!!!
NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012 1. (8) Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje CVO1986 - 6e ronde - 1e kindje Lola36 - 6e ronde - 1e kindje Babyengel - 2e ronde - 3e kindje Marly87 - 1e ronde - 1e kindje Missiej - 7e ronde (3 mk) - 2e kindje Neirod - 1e ronde - 1e kindje Maybe3 - 6e ronde - 1e kindje 2. (9) Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi) Jufaman81 - 13e ronde - 1e kindje Flexi - 2e ronde - 1e kindje Aukje 1980 - 2e ronde - 2e kindje Chantal85 - 33e ronde - 1e kindje Lianne39 - 13e ronde - 1e kindje Zittie - 8e ronde - 2e kindje 3. (5) Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje Behappy - 6e ronde - 1e kindje Susyq - 7e ronde - 1e kindje Veerle - 3e ronde - 1e kindje Kit - 5e ronde- 2e kindje 4. (6) Kimmie168 - 6e ronde - 1e kindje Iellie - 14e ronde - 1e kindje Fiona1983 - 3e ronde - 1e kindje Brondy - 7e ronde - 1e kindje Carmen1982 - 5e ronde - 1e kindje Snoopy100 - 6e ronde - 1e kindje 5. (6) Dream4 - 3e ronde - 1e kindje Remember - 1e ronde - 4e kindje Solana - 5e ronde - 3e kindje Woezy - 3e ronde - 1e kindje BabyWish91 - 2e ronde - 1e kindje May1984 - 3e ronde - 1e kindje 6. (2) Siesi - 2e ronde - 1e kindje Mompelientje - 9e ronde - 1e kindje 7. (2) Samba - 6e ronde - 1e kindje Fiore - 2e ronde - 3e kindje 8. (3) Naliey - 51e ronde (5e ronde na mk) - 1e kindje Karin86 - 1e ronde - 1e kindje zilla - 8e ronde - 1e kindje 9. (6) Chikah - 2e ronde - 2e kindje Leo85 - 13e ronde - 1e kindje Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje Missnien - 2e ronde - 1e kindje Stoetel - 2e ronde - 2e kindje Hellen1971 - 5e ronde - 2e kindje 10. (4) Roompje25 - 2e ronde - 2e kindje Barb - 3e ronde (2e na vmk) - 1e kindje Spinnekop - 2e ronde (na mk) - 3e kindje Emmaa - 1e ronde (na mk) - 1e kindje 11. (7) SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje Almi - 3e ronde - 3e kindje Mout - 14e ronde - 2e kindje Liefkleintje - 9e ronde - 1e kindje June1980 - 2e ronde - 2e kindje Wolchu - 1e ronde - 1e kindje Hanneske - 2e kindje 12. (3) Renske19 - 7e ronde - 2e kindje NoLi - 2e ronde - 1e kindje Mamavand - 6e ronde (na 2mk laatste mk partiele mola) - 2e kindje 13. (2) Manon77 - 2e ronde - 3e kindje Toetje - 1e ronde - 2e kindje 14. (4) Enchanted - 3e ronde - 1e kindje Esmaralda - 5e ronde - 2e kindje Rensje - 1e ronde - 2e kindje Noorus - 3e ronde - 1e kindje 15. (5) Ambrose - 4e ronde - 2e kindje Maia - 2e ronde (na pauze - eigenlijk tigste ronde) - 2e kindje xxflowerxx - 14e ronde - 1e kindje Mama1987 - 7e ronde - 1e kindje Meagan - 2e ronde - 6e kindje datumloos (3) Linny24 - 1e ronde na MA - 3e kindje Diana75 - 15e ronde - 1e kindje Senna999 - 2e ronde - 2 kindje Totaal 75 zwanger (3), ongesteld (13), vlindertje (0), MMM (4), negatieve test (2), twijfeltest (0), cyclus van slag (2), niets doorgegeven (0)
@ Spinnekop: oh my, da's niet zo best! kan ook innesteling zijn, he! Als je LF echt zo kort is, lijtk me dat overigens niet zo goed! YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Kit kan op ROZE. How cool is that! Andermaal het bewijs dat de medische wetenschap het niet bij het goede eind heeft en het menselijk lichaam je versteld kan doen staan. Kit ik ben echt zooo blij voor je, word er zelf ontroerd van. Heh...fijn zulke berichten. Wel ff een mooie nieuwe ticker neerzetten nu hoor! @ Marja Poortman: wat ik al zei, doktoren zijn ook geen alwetenden . Ik duim voor jullie!