NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh balen meid..?! Ik zie dat je een MK hebt gehad... Was het nog niet schoon of waarom hebben jullie roodlicht gekregen...

2. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    we hebben rood licht gekregen omdat ze het niet normaal vind dat ik 2 vroegtijdige MK's heb gehad dus wil ze eenvolledig onderzoek doen bij mij en dat kan alleen als ik nog een keer ongi word

3. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    hier is de uitslag van de gyn eierstokken waren prima in orde geen cyste te zien mijn slijmlaagje was ook prima in orde baarmoeder was een beetje gekanteld en zat iets naar achteren en alles is mee gekomen dus is mooi proper over 6 weken moet ik terug naar de gyn omdat ze nu niet veel kon zeggen omdat ik nog een keer ongi moet worden dus deze maand rood licht voor ons en dan gaan ze bij een volledig gynaecologisch onderzoek doen en bloed prikken of alles nog goed is en van het ventje gaan ze ook bloed prikken en dan gaan we normaal meer weten de gyn vond het niet normaal dat ik 2 keer een vroegtijdige MK heb gehad. en dames dit was de eerste keer bij de gyn en ze was super lief en legde alles heel duidelijk uit :D ben zo content

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Wel even balen natuurlijk...
    Maar wel fijn dat ze je goed gaan onderzoeken... Alleen dat wachten steeds weer he...

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Tinkerbell, fijn dat je zo goed geholpen bent meis! Maar wel balen van het rode licht!

Meiden, ik heb dit topic op verzoek aangemaakt, maar zie dat jullie er wel uitkomen met de lijsten. Ik ben dus weer terug naar het 2e deel van januari topic.

Ik wens jullie een heel mooi roze begin van dit jaar toe!!!

6. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @tinkerbell, tjemig wat een verhaal zeg.... :( Balen dat je nu moet wachten, maar het is natuurlijk wel goed dat je weet dat er niets aan de hand is (als het goed is)...

@dromertje, welkom bij club. Als ik teveel vraag, hoef je niet te antwoorden hoor, maar waarom mag je nog niet klussen?

@Missillie, zou het zo moeten zijn??? Allebei 5e ronde voor 2e kindje ;).

@all, wat een storm buiten zeg, bij jullie ook?
    Ga nu maar in de auto naar huis, vond het dagje weer lang genoeg. Nu lekker naar m'n mannetjes toe. Tot later of anders fijne avond!

7. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Emjee, ik ben 3 weken geleden geopereerd aan een hernia en helaas mag je dan 6 weken niks doen, maar zit al op de helft :D Verder ben ik niet aan het aftellen hoor :p

8. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @tinkerbel. Wel fijn dat het onderzocht gaat worden. Jammer dat je daar een ronde voor moet overslaan. Maar dat is een stuk minder erg dan een eventuele 3e vmk! Succes!!

@dromertje. Ahahah niet aan het aftellen?? ;) gelukkig is het "maar" 6weken, nu nog maar 3. Dacht dat er normaal een langere herstel proces voor stond. Hoop voor je dat het snel raak mag zijn!!

@emjee. Na hier stormt het ook zo. Lig lekker "ziek" op de bank dus hoefde vandaag de deur niet uit.. Nouja. Alleen een kuurtje ophalen bij de apotheek.

9. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Herstel ligt aan hoe je geopereerd bent, bij mij hebben ze het doormiddel van een soort kijkoperatie gedaan. Hierdoor zijn de spieren enzo in tact gebleven en hoeven die niet te herstellen.:D
    Vind 6 weken al wel lang genoeg!! Voor het totale herstel staat een week of 10.

10. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja ik snap dat je het lang genoeg vind. Wel fijn dat de spieren enzo in tact blijven. Hoop voor je dat het snel raak mag zijn

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

1.
    Rammetje - 3e ronde (na curettage) - 1e kindje

2.
    Missillie - 5e ronde (na MA) - 2e kindje
    Emjee11 - 5e ronde - 2e kindje
    mamavanjoshua5109 - 2e ronde - 2e kindje (na bijna 1 jaar geen ongi)

3.
    Tinkerbell26 - 6e ronde - 2e kindje

4.

5.

6.

7.
    Dromertje35 - 6e ronde - 1e kindje

8.

9.

10.

11.
    Veerle - 3e ronde - 1e kindje
    SuusjeLove - 9e ronde - 1e kindje

12.

13.

14.

15.

datumloos

Totaal: 7

zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hallo allemaal,

na een tijdje rust, omdat ik toch geen ongi had, ben ik nu eindelijk, na 1 stripje Microginon 50, weer ongesteld geworden. Ik kan eindelijk mijn ticker veranderen... In totaal was mijn cyclus deze keer: 299 dagen!!!!

We kunnen nu dus eindelijk verder... Vanaf morgen ga ik dus ook temperaturen en straks beginnen met ovutesten...

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Pff dat is lang zeg... En hoe kan dat..?!
    Of weet je dat niet..?!

14. iellie

iellie Niet meer actief

Hier vanmorgen een negatieve test gehad, NOD is vandaag, maar nog niet ongi. Nog even afwachten dus, maar ik ben bang dat ik me één dezer dagen toch weer meld hier.

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Suusjelove: ik heb echtwaar geen idee... Maargoed, moest terug aan de pil, was 7 december begonnen en nu ongi geworden... als ik nu niet ongi geworden was, had ik morgen opnieuw moeten beginnen met een nieuwe strip... Nu kan ik kijken wat m'n lichaam nu gaat doen...

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Iellie: spannend hoor :D. Ik ga duimen :D

17. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mamavanjoshua, gezellig dat je mee komt kletsen.
    Ik ben zelf ook eerst een half jaar niet ongi geweest...... Ik had een dubbele placentaverwijdering gehad met alle toeters en bellen van dien, maar dit had er niets mee te maken. Een echte oorzaak konden ze niet vinden :(.

@iellie, balen joh.... Laat de ongi dan ook maar komen dan kun je weer aan de volgende ronde verder of niet? Ben je iig van het wachten af. (Blijf wel voor je duimen hoor :D)

@rammetje, ziek, griepje? Beterschap iig. Maar met dit weer is lekker binnen bij de verwarming in ieder geval wel lekker haha....

@dromertje, aha en gaat het nu al wat beter of heb je er nog last van? Ook al is het een kijkoperatie is toch best wel heavy of niet?

@all, ga ff mijn hobby beoefenen, STRIJKEN !!!!! bahbah, maar goed moet natuurlijk ook gebeuren...

18. iellie

iellie Niet meer actief

Strijken.. ja... dat is echt de ergste bezigheid die ik kan bedenken, ik doe het dan ook zelden/nooit. ;)
    hahaha!

Lijkt me een leuke vraag van de dag: Welk klusje doe je het liefst en welke vind je het minst leuk, in het huishouden? Vraag van de dag voor woensdag dan, want weet niet of er op dit tijdstip nog veel mensen online zijn. :)

vvdd Voor mij: minst leuk dan dus strijken en 'leukst': de was (zonder strijken dan:p)

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    vvdd: minst leuk: badkamer schoonmaken en leukst: koken

20. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik meld me hier ook maar, zit nu op de telefoon dus kan iemand mij op de lijst zetten?
    1 februari
    CVO1986 (1e kindje, 6e ronde)
    Eigenlijk is het stiekem 30 januari , maar dit NOD topic is gezelliger :D;)

Deel Deze Pagina