NOD-lijst 1 t/m 15 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noorus, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Lianne haha ik ook..!!! Zo leuk voor ze... Maar ga ze wel missen...

2. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    ja ik oook... zo lang ben ik nog niet op deze site en dus ook niet in de nod topic, maar vind het wel gezellig... jammer dat we opgesplitst worden, maar ik gun het ze natuurlijk van harte !

3. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Als je al een tijdje mee loopt dan ben je dat wel gewend maar deze meiden zijn er al een tijdje dus ga je wel missen...

4. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    dag dames de meeste al een naderende eisprong hier??

5. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @suusje en martina. Ja geweldig he die berichten. Ook ik ga ze zeker missen!! :(. Maar het is ze echt gegund!

6. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Ik ga ze ook heel erg missen dames!!! Maar ben zo blij voor ze.... Nog steeds een beetje hyper er van..... :D
    Hopelijk strooien ze heel veel HCG rond voor ons allemaal.... :D:D

7. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    haha dat zou wel fijn zijn ^^ het begint nu toch aardig te kriebelen.

8. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

@missielie hier nog even wachten op de eisprong. Ongi is (gelukkig) al wel weer voorbij. Deze maand voor het eerst temperaturen. Ik krijg met de ovu-testen nog geen zekerheid over wanneer mijn eisprong nu echt is, dus deze maand maar eens andere wapens in de strijd gooien om em te bepalen.

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Martina dat heb ik nu ook.. Heb het een tijdje wat minder gehad maar nu wil ik ook erg graag..

Mijn ei duurt nog wel ff...

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mijn ei duurt nog 17-19 dagen:( Dus schiet nog niet echt op... Iedereen van m'n vorige nod-lijst is hier niet aanwezig, staan allemaal op een eerdere lijst... Leuk dat er zoveel meiden roze hebben van jullie vorige lijst!

11. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    @ Suusje: dat kan ik snappen, jij bent nog langer bezig. dus we gaan nu even heel hard voor jou duimen ! ^^

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Haha ik ga voor iedereen duimen...

@Veerle dat is balen he... Ik heb een tijdje ook steeds om en om gezeten maar nu gewoon besloten dat ik desnoods maar illigaal mee ga doen op een nod lijst want dat wisselen is niet echt leuk...

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Is misschien wel een idee Suusje, lastig met die lange cyclussen... En jij hebt ook nog erg onregelmatige cycli lees ik je handtekening:(

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ja ja had maandag ei pijn maar geen ei te bekennen dus weet het nu ook weer niet...

15. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    uhmmm óf ik heb hem zondag al gehad...óf hij komt er vandaag of morgen aan..;)

Ik weet niet of m'n temp vandaag helemaal correct is zo laag want ik heb vanochtend om 5.55u 36.2 gemeten, maar om 6.15u 36.5, die laatste is de tijd dat ik altijd me temp neem, dus ik twijfel een beetje.. voor alle zekerheid net nog wel even aan het klussen geweest, maar dat was een soort van pijnlijk :):(

16. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik lees hier ook illegaal mee...;) ik hou mijn mond hoor suusje:p, niemand hoort iets van mij ;) hahahah

17. Chikah

Chikah Lid

18 sep 2009
    74
    0
    0
    Midden Nederland
    VVDD: 2 katten, broer en zus genaamd Radja en Luna. De namen zijn meer voor de sier want luisteren doen ze er niet naar :). Het woord ETEN doet wonderen dus als ik ze nodig heb....

Verder hebben we 2 aquariums (of aquaria??). 1 voor de hobby van manlief en 1 omdat deze hobby een beetje uit de hand is gelopen. Wij hebben nogal vruchtbare visjes en zodoende in bak 2 ongeveer 100 jonge visjes van heel klein naar steeds groter. Als ze groot genoeg zijn dan gaan ze naar de dierenwinkel. Mijn zoontje heeft 2 goudvissen die zo groot worden dat ze in het voorjaar moeten verhuizen naar de vijver van mijn moeder....nu kunnen ze nog zwemmen maar het worden echt reuzen pffft.

Verder hier voor de eerste keer weer ''echt'' ongesteld en dat is wel weer even wennen. Kan ook niet wachten tot het weer voorbij is bah. Ben humeurig en moe....kijk alweer uit naar de rest van de maand want die beviel me wel. Na het stoppen van de pil ben ik me anders gaan voelen maar is mijn libido ook sterk verbeterd;) Blije ik en blije man :) Hadden jullie dat ook na het stoppen van de pil?

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Babyengel: daar ga ik ook wel vanuit hoor. Maar begin liever optijd, dan te laat ;). Ik heb de testen van Sensitest en een onbekend merk...Maar begrijp dat ik hierna beter matcare kan bestellen ofzo?
    Mijn zoontje is vorige week donderdag 3 jaar geworden.
    Ik ga duimen dat je menstruatie dan snel ophoud meid...

@ Chikah: zooooo respect dat je alls hebt gelezen zeg hahahaha. Welkom hier :D.
    Ik heb geen last van mijn libido gehad dus, kan ik niet over meepraten hahahaha.

@ Solana: ow je hebt er al ervaring mee? Ik heb altijd Zumbales gehad, maar dat werd me lichamelijk (omdat ik HMS heb) teveel. Nu met de Wii wil ik 't langzaam weer proberen op te bouwen... Die Just Dance wil ik ook nog proberen, maar daarvan willen wij proberen of we 'm kunnen branden ofzo...Of kunnen lenen van iemand...

@ VVDD: wij hebben 1 kater. Een heel lief beestje met wie je alles kunt doen en ook "terugpraat"... En J.oshua is helemaal weg van hem. Is nu ook vaak met hem aan 't spelen met zo'n speeltje aan een stokkie...

@ Martina: veel plezier met klussen hahahaha.

@ Lianne: balen zeg dat jullie die papegaai weg moesten doen :s

@ Missillie: hier duurt het nog wel ffies de eisprong... maar begin morgen met de ovulatietesten

@ Veerle: bah wat vervelend dat je zo lang moet wachten op je ei zeg...

@ Suusje: hahaha dat heb ik dus ook lang gedaan (had hiervoor cyclus 299 dagen), maar uiteindelijk afstand genomen en nu ben ik er weer :D.

Mijn hubbie is eindelijk thuis... pffff. Vanaf gisteren was hij al aan 't werk en moest in een hotel overnachten en nu issie eindelijk thuis...

19. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @chikah. Ja ik merkte duidelijk een verhoogd libido na het stoppen met de pil.. en ohw wat ben ik blij dat ik van die hoofpijnen af ben ik die elke maand weer had met die stomme pil!! Libido rond eisprong is tevens nog hoger als de rest van de maand, maar dat is algemeen bekend dat je dan een verhoogd libido hebt!

20. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Mijn Libido is ook hoger geworden door het stoppen met de pil maar de laatste maanden is ie weer extreem laag...
    Denk door de druk van het verplicht nummertje...

Deel Deze Pagina