@ Karin Fijn dat je er weer met frisse moed tegenaan gaat! Kan me voorstellen dat het even een hele flinke tegenvaller was! Succes meid!! @Behappy Ik heb hier nog een Quinny uit 2010 staan. Mijn zoontje heeft er welgeteld 4 maanden ingelegen en toen pastte hij niet meer. Het zitje hebben we nu ook al een paar maanden op zolder, want ook daar is hij uitgegroeid. Dus dat is allemaal nog als nieuw en bewust unisex aangeschaft. Als alles goed gaat, gaan we die dus gewoon weer gebruiken Als jij morgen je ongi nog niet hebt, ga je wel testen toch? Succes meid!!
vip op ff?? klinkt als abracadabra! haha Was zeker een tegenvaller, maar ik geef niet op! Ik ga flink dieten en sporten (als ik niet zwanger blijk) En dan hoop ik zelfs er geen hulp bij nodig te hebben.
Karin dat kan niet. Je kan maar een bepaalde tijd een bericht wijzigen. En anders moet je iedere keer een modje inschakelen. Loop je in het RKZ bij de gyn? Kit ik denk dat ik wel snel volg heb zelf het idee dat het maart gaat worden en dat onze volgende baby eind november geboren zal worden.. denk weer een meisje! Denk dat het een meisje is bij jou Haha nu precies gratis VIP days op FF.. ik kreeg ze ook, maar ze doen het niet eens
Moet je ff op het pendelonderdeel kijken! Daar zijn een aantal meiden die pendelen.. wel op aanvraag, dus wachten tot zij een keertje pendelen dan kan je een PBtje sturen!
Meiden, hier ligt me toch een pak sneeuw. Jeetje mina.. Stond er net tot aan me enkels in.. Kan zo wel even sleeen toch met de kleine meid?
@Babyengel: ja, bij dias pereirra (weet niet of het goed gespeld is) En thx voor de tip voor het pendelonderdeel (moet nog wel ff zoeken) Wel jammer dat dat niet kan. Had een idee geweest...
ja! Natuurlijk, ga naar buiten en geniet ervan. Zo vaak ligt er niet meer zo pak sneeuw in Nederland. Veel plezier en kleed je maar lekker warm aan!!!
HIEP HIEP HOERAAA!!!!! KIT WORD WEER MAMA!!!!! gefeliciteerd meid!! geniet er van! ik hoop dat ik je kan volgen in het oktober topic!!! -x-
Even snel vanaf mn werk! Kit super knaltest, heel fijn voor je! Voor de rest nog geen nieuws las ik... Ben benieuwd welke kant het met mij op gaat, vanochtend stond ik voor de spiegel met mn polo aan met lange mouwen, mn harde tepels er dwars doorheen... Heb maar even een ander shirt aangetrokken... Mn lijf doet raar! Hier (Zuid-Holland) ligt veel sneeuw, moet er vanavond nog door richting Utrecht Zal wel lekker laat thuis zijn... Knuffels voor iedereen!
Het is wel suf, ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden voor mijn NOD. Zit de hele tijd denken 'laat het raak zijn, laat het raak zijn, laat het raak zijn'... Heb dat de vorige maanden niet eens zo sterk gehad. Blegh..
KIIIITTTT!!!! jaaaaaaa die is toch overduidelijk!!! Leuk leuk leuk. Nu de rest snel volgen!!! Dachten we trouwens dat er vorige maand veel gepraat werd. Nu zitten we op het zelfde aantal pagina's en is pas net begonnen hahahaa
Weet hier iemand wat over innestelingsbloed? zo ja, hoe herken ik dat? om even lekker duidelijk (en heel onsmakelijk te zijn): ik heb net wat rode bloedvlekjes bij het afvegen. Gemengd met slijmerige afscheiding...
jij ook al ,hier 7 dagen voor nod vanmorgen ineens helder bloedverlies , geen krampen echt vreemd , heb ook niet echt een ongi gevoel heb jij krampen , anders zou het wel een innestelling kunnen zijn ja
Yo kit, zit op m'n werk maar mag ik je een achievement geven? Kit de Roze. <3 En jaaaaaaaaaaaa! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! XD
@Spinnekop: helemaal niks... Maar door de PCOS vloei ik soms echt minimaal, zonder krampen. Daar is niet echt een touw aan vast te knopen... Dus durf er ook nog niet echt iets over te zeggen... Maar de hoop groeit... Heb wel vlagen van misselijkheid, maar dat kan ook zijn van de foliumzuur... Alles is te weerleggen, wat op een posi test kan duiden... word er zo nerveus en onzeker van... Normaal heb ik een voorgevoel over dingen, maar ik maar mezelf zo gek, dat ik die nu niet heb/voel/snap/hoe je het ook noemen wil (je snapt het wel)
wat vervelend dat je onzeker en nerveus bent , ik snap het wel het ziet er hoopvol uit en dan gebeurt er zoiets het probleem is alleen dat niemand het weet wat er nu gaat gebeuren en het feit dat je er niets aan kunt veranderen of doen het is nu afwachten hoe het verder gaat, wordt het erger of stopt het maar er is zeker nog hoop dat het deze keer gelukt is hoor nog even afwachten