Begrijpelijk.. Je hoopt natuurlijk op een positieve test maja negatief kan ie ook worden stom he eigenlijk. Maja het is niet anders.. Je weet dan wel waar je aan toe bent..
Dat is waar, je hoop het gewoon zo, maarja als de test dan negatief is laat die ongi dan ook maar meteen komen...
Kit, gefeliciteerd!!!!!! Ik ben even van slag vandaag, kan alleen maar aan mijn moeder denken. Af en toe bel ik haar even. Vanmiddag om 2 uur is het bestralen begonnen, morgen om 10 over 5 is ze pas klaar ...
Meagan, heel veel sterkte gewenst. Het is niet niks. Ik hoop dat het allemaal goed komt met je moeder.
Veel sterkte Meagan! Dream, ik denk dat ik morgenvroeg ga testen als ik niet het idee heb dat ik ongi word.. Maar misschien weet ik het dan ook nog wel uit te stellen tot zondag.. T is hoe dan ook spannend!
als ik vandaag ofmorgen nog niet ongesteld ben haal ik een test .. heb wel af en toe dat ongi gevoel wat naasr mn liezen trekt ...
Meagan heel veel sterkte voor jou en je moeder!!! Voor de testers van morgen: Dat gaat gewoon Roze worden!!! Ik moet nog wachten tot volgende week woensdag/donderdag. En heb al zoveel geduld, heb eventjes eraan gedacht om Maandag een vroege test te doen, maar ik ga me gewoon inhouden!! Soms is dromen nog even wat fijner dan zeker weten
Thanks lieverds!! Ik blijf zeker positief, al bevestigt dit maar weer hoe makkelijk het fout kan gaan in het begin. Vind het zo kut voor haar! Hoop idd ook dat het weer snel raak mag zijn voor haar! Jullie zijn allemaal schatjes! @Martina Oh meid ik vind het zo spannend voor je!! Duim, duim, duim @Meagan Jeetje wat heftig! Sterkte voor haar en jou! Hoop dat het snel morgen is voor jullie!
@spinnekop: ik zat nog wat op de site te neuzen, en kwam aan bij de calculator.... Dit kwam er bij mij uit: Eerste dag van je laatste menstruatie: 11 januari 2012 Een beetje vruchtbaar: 22 januari 2012 Vruchtbaar: 23 januari 2012 Erg vruchtbaar: 24 januari 2012 Eisprong: 25 januari 2012 Innesteldag: 30 januari 2012 Vanaf hier kun je testen: 8 februari 2012 Vermoedelijke bevallingsdatum: 17 oktober 2012 Innestelbloed nu is dus helemaal niet zo raar/vroeg... Mocht ik zwanger zijn, weet ik ook meteen wanneer ik uitgerekend ben precies 2 weken na mijn neefje 1 wordt lolll wat minder is: dat is ook de datum dat de uitvaart van mijn moeder was...
Meiden, wat gaan jullie eten vanavond? Ik ga stimp stamp eten, of te wel stamppot rauwe andijvie met spekjes! Het is er het weer voor dacht ik zo
Martina, jij komt ons morgen gewoon een mooie positieve test showen hoor!!! Ik blijf duimen. Zo, ineens begint het weer te sneeuwen. Ik dacht dat het al over was voor vandaag.
@Susyq, wij zijn al klaar met eten. Ik had een soort stamppot gemaakt van rode kool, aardappelpuree en gehakt.