Hier creatief met 'kip in braadzak'. Braadzak nl gevuld met kipfilet stukjes, stukken courgette, paprika en tomaat en een zakje voorgegaarde krieltjes. Zakje kruiden van de braadzak erbij, dichtknopen, schudden en in de oven gooien. Na drie kwartier heb je dan een lekker stoofpotje
Hoi meiden, even eem berichtje tussen werk en opstap gaan met de meiden... @ Kit: SUPERRRRRRRRR GEFELICITEERD!!!! We wisten natuurlijk al dat je zwanger was maar met zo een mooie test, banner en echo datum is ie helemaal comlpeet, vind het echt heerlijk, krijg er helemaal een warm gevoel van, is je zo gegund! @ Megan, Tjonge wat zwaar dat je mamse in het zkh ligt voor behandeling, heel veel sterkte. @ De testers van morgen,....*duimduimduim* Hier nog steeds geen rood...... Iedereen leeft naar het testen toe ik kijk uit naar tempen in de ochtend hahahaha, hij was vanmorgen wat hoger dus ben benieuwd. Ik ga me even omkleden, straks naar standup comedian show
wij zijn ook net klaar met eten had helema niet zoveel honge hahah zit vandaag op dag 29 .. twee maanden hiervoor was ik mooi op tijd? naja we zien wel
@Carmen, dat klinkt lekker. Ik doe ook wel eens van die aardappelblokjes (diepvries van aviko) in de braadstomen zak met de knoflook kruiden. Heerlijk!
Dream.. Vind ik ook, als die test dan toch negatief is, laat die ongi dan maar komen toch. Meagan.. Sterkte met je moeder SusyQ.. Jammieeeeeeee wat eet je lekker Ik heb heerlijk bladerdeeghapjes gegeten. Broodje frikandel, broodje bittelbal, broodje knakworst en dan allemaal met bladerdeeg, Heeeeeeeerlijk Alleen ben ik nou misselijk Ik ga zo lekker bankhangen, ik ben er dit weekend vast weer ga ook lekker sleeen met me dochter
Je kunt dit proberen: Tegen de hik werkt dit erg goed:neem een theelepel suiker in de mond en slik het snel door. Nog een paar tips van oma tegen de hik: een eetlepel pindakaas. kauwen op een paar peperkorrels. zolang mogelijk je adem inhouden. hik Bij hik drinkt men wat koud water of melk. Hik Tegen hik neemt men een theelepel gestampte suiker in de mond en slikt de suiker snel door. Eventueel herhalen. Hik Bij hik de armen horizontaal heffen en diep ademen. Hik Een snuifje zout op de tong laten smelten. Hik Neem dan een slok water (niet doorslikken), doe je vingers in je oren en het hoofd zo ver mogelijk achterover. Slik vervolgens het water door. Of: laat een theelepeltje pindakaas langzaam in je mond wegsmelten.
*ik kom weer heel kort inbreken* KIT, gefeliciteerd!! Super! Wat een mooie test, daar kan je niet omheen he!! Hadden jullie zo veel geklust deze maand? Enne.....andere meiden.....waar blijft dat roze?!? De lijst is wel erg rood Ik weet het over iets minder als een week!! Spannend, maar ga er niet vanuit dat het raak is!
Hey meiden, Kit dank je wel, was even nieuwsgierig naar jou kaartje! wat een weertje he, heerlijk al die sneeuw. heb snel nog een skipak voor de kleine man gekocht lekker warm! En ik ben met de slee met hem geweest! Lekker weer wel koud, maar vind het ook wel weer gezllig die sneeuw! Hier geen nieuws liefs mamavand
Ik ga afsluiten en genieten van een gezellig avondje voor de tv. Fijne avond nog allemaal en ik kom morgen vast nog wel weer even kletsen en lezen.